En de rest negeer je voor het gemak.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij wet gewoon hele goeie deals te sluiten, zelfs met bekenden. Die vrouw die laatst met allerlei panterkleding kwam is iemand uit Dordrecht met een winkel. En waar komt Meel vandaan? Juist, Dordrecht. Roken doet ze net zoveel als een ander.
Ze KAN, want ik merk niet dat ze er nou zoveel voor hoeft te doen. Anderen hebben ook in 1 deals geregeld.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, regelen, zij weet daar de beste deals binnen te slepen.
Dan let je echt niet goed op. Sorry.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze KAN, want ik merk niet dat ze er nou zoveel voor hoeft te doen. Anderen hebben ook in 1 deals geregeld.
Ja natuurlijk. Al krijgt ze daar 50% van de prijs vanaf, dan durf ik te wedden dat ze dat niet van haar zakgeld gaat betalen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je kan het zo gek niet bedenken, maar zij weet het te fixen.
Maar gelukkig heeft ze wel haar wandkleed mee en dromenvanger.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:55 schreef mootie het volgende:
Handig,
Kaylee heeft er niet aan gedacht om potloden mee te nemen.
Maar het bed van Franny is tweepersoons, ook met een klein beetje hout kan je daar weer twee bedden van maken......als Merel echt het die twee gunt had ze gezegd dan maar even een paar dagen niet precies hoe ik het wil maar vooruit......nu voor een kleine week hebben ze ook de hele hut verbouwd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lees de CoS maar terug![]()
Alleen al over dat hout. Erik wilde geen bed maken want het hout was nat.
Dat bed voor Brandon is niet vandaag gemaakt, dat stond er gewoon al. Er is alleen een stukje gemaakt voor bij zijn hoofdeinde (dacht ik).
Dus nee er is geen volledig bed gemaakt.
Maar het is allemaal opgezet door Merel![]()
Ze hebben alleen wat plankjes opgehangen en wat foto’s verplaatst toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het bed van Franny is tweepersoons, ook met een klein beetje hout kan je daar weer twee bedden van maken......als Merel echt het die twee gunt had ze gezegd dan maar even een paar dagen niet precies hoe ik het wil maar vooruit......nu voor een kleine week hebben ze ook de hele hut verbouwd.
Dat is sinds de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Merel is meestal behoorlijk op tijd uit bed en de gehele dag bezig. Je ziet haar weinig luieren.
Plotteren, mail regelen, boodschappen regelen. Allerlei dealtjes regelen. Eten koken. Volledig enorm smerige aanrecht alleen opruimen.
Dus ja. Je moet beter kijken. Het is een van de weinigen die enorm veel bezig is.
En niet alleen voor zichzelf ook voor anderen regelt ze erg veel.
En ook al bevalt haar karakter je niet. Dat heeft er niks mee te maken namelijk met het feit dat het een actieve dame is
Dat koken doet ze pas sinds een paar dagen, niet vanaf het moment datquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is sinds de laatste tijd.
Als ze aan Jessie zijn eisen wilde voldoen, moest ze eieren voor haar geld kiezen en dus koos ze wat het minste energie kost. Ik weet nog precies het moment dat ze snel riep, dan zij dan wel ging koken. Toen stond ook net het boodschappen doen op de schop. Adriaan zou er de brui aan geven Ze was al niet bij dat Adriaan alleen de boodschappen deed. Boodschappen en eten koken, geeft je de meeste vrijheid en een vinger in de pap. Kleding verkopen, tsja, het is niet dat je die spullen zelf moet naaien. Iedereen zou dat wel willen.
De periode hiervoor heeft ze alleen zitten luieren, ouwehoeren met anderen, in het huisje hangen, rondlopen met een flest en kletsen over anderen. Nu MOEST ze wel, maar dan moet iedereen het ook weten.
Franny vond het ook fijner dat ze nog even een paar dagen alleen had. Daarbij wilt Franny het tweepersoonsbed houden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef zodeju het volgende:
[quote] Maar het bed van Franny is tweepersoons, ook met een klein beetje hout kan je daar weer twee bedden van maken......als Merel echt het die twee gunt had ze gezegd dan maar even een paar dagen niet precies hoe ik het wil maar vooruit......nu voor een kleine week hebben ze ook de hele hut verbouwd.
Dat mag zij doen van de febo. Menig ander zou dat kunnen doen. Sommigen mensen krijgen meer in de schoot geworpen dan de ander. Je moet maar een grote bek hebben en een grote borst opzetten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan let je echt niet goed op. Sorry.
Houd het nou gewoon bij de feiten. Aan verzinsels hebben we hier niks.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag zij doen van de febo. Menig ander zou dat kunnen doen. Sommigen mensen krijgen meer in de schoot geworpen dan de ander. Je moet maar een grote bek hebben en een grote borst opzetten.
Toen ging zij weer boodschappen doen (je weet wel, lekker bestellen, spullen naar het huisje)quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat koken doet ze pas sinds een paar dagen, niet vanaf het moment dat
Adriaan stopte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |