Past goed in Uto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kaylee ongesteld
Ze zegt: ik heb bijna geen bloed meer. Ik moet de pil vrijdag alweer nemen. Dit zijn de laatste daagjes...
Too much info
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat doet de deuwr dicht, zoiets
MAW: Neem mequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kaylee ongesteld
Ze zegt: ik heb bijna geen bloed meer. Ik moet de pil vrijdag alweer nemen. Dit zijn de laatste daagjes...
Too much info
Zoiets verwacht ik ook, maar ik wil het altijd zeker weten, dus denk vraag het even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht iets te zien van Marokko maar niet duidelijk was of zij marokaans was. (insta)
Dan heb je ook geen honger zei ze...over gerrit...die zijn avond eten over sloeg...hij lag 2 uurtjes te pittenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Keesje over Gerrit: Als je weinig doet heb je het ook niet.
Dil: Hij heeft ons vanmorgen en de afgelopen dagen best goed geholpen hoor.
Keesje: Oh dan heb ik niks gezegd.
Oké. Ga er opquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.
Ze hoorde dat Merel (half) marokkkaans is en zei dat dat eerder van haar verwacht zou worden. Dus dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook, maar ik wil het altijd zeker weten, dus denk vraag het even.
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger. Hou van raden bij mixjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hoorde dat Merel (half) marokkkaans is en zei dat dat eerder van haar verwacht zou worden. Dus dat zal het niet zijn.
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabischquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger.
Ja, maar volgens de DNA uitslag, had ze meer Italiaans en ik dacht Nigeriaans, dan Turks ( en nog een heleboel anderen nietszeggende percentages andere etniciteiten e.d.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabisch
Moeilijk...tegenwoordig zijn er zoveel nationaliteiten en mixjes dat het amper meer te raden is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger. Hou van raden bij mixjes.
Ik ga voor dramaqueen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabisch
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze waren 2 jaar lang 24/7 bij elkaar.Dan is een week zonder heel erg lang. Neuh, ze zijn geen Klef en Bef.
![]()
![]()
Hun droom.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.
Oké.
Klopt, het wordt lastiger, vooral als het bijv Tunesisch of i.d. is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Moeilijk...tegenwoordig zijn er zoveel nationaliteiten en mixjes dat het amper meer te raden is.
Althans, mij lukt het niet meer.
Was bij Shelley toch ook. Weer terug naar mama en toen maar in Utopia.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.
Oké.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ik vind ze zo onappetijtelijk om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |