SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Het is geen hele leuke wedstrijd dus je mist weinigquote:
Voor een conferentie naarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef ato het volgende:
Dank jullie wel, waar ga jij naar toe Peter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig vrije tijd, maar ik heb wel een excursie geboekt om opzoek te gaan naar zeehonden
dag
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor een conferentie naarMooie centrale locatie wel voor een conferentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig vrije tijd, maar ik heb wel een excursie geboekt om opzoek te gaan naar zeehondenDe Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor een conferentie naarWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig vrije tijd, maar ik heb wel een excursie geboekt om opzoek te gaan naar zeehondenLife can be a bitch, so like it..
Ja. Duurt lang hé.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu is het dus gewoon 2 mnd wachten op de rehearsels?
Ja, het concert is er ook. Maar daar ga ik niet heen
Ohhh vannacht de 2 miljoen ik voel het.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik zit te F5-en op https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgIIAQ%253D%253D
en ga nu naar bed.
Neuh. Ik was weer eens naar de plaatselijke pubquiz, maar slechts derde geworden dus verder niet noemenswaardig. Er stond wel voetbal aan en ik heb gezien dat een team 3-0 voorstond, maar weet niet wiequote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef Redefine het volgende:
Ik heb mijn stem niet verloren laten gaan
Ah het komische duo Laurence & Hardyquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef Redefine het volgende:
Ik heb mijn stem niet verloren laten gaan
Al gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heel goed.stemt allen in het cringefest topic.
Jij moet zelf nog stemmen zie ikquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah het komische duo Laurence & Hardy
Ik hoopte dat je in Matt's poll had gestemdquote:
Godsamme Redefinequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah het komische duo Laurence & Hardy
Ah, ik had het vorige topic nog niet teruggelezen. Net wel even gedaan, maar kan daar nog niet op stemmen, want Arcade is het enige liedje wat ik tot nu toe gehoord heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je in Matt's poll had gestemd
Heb je nog zitten schilderen?quote:
Helaas! De phtalo blue is op, en die heb ik volgens Bob echt nodig voor het schilderij van deze aflevering. Tot nog toe lijkt het op een dood bos in de mist, maar wie weet wat er nog gaat komen!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah, ik had het vorige topic nog niet teruggelezen. Net wel even gedaan, maar kan daar nog niet op stemmen, want Arcade is het enige liedje wat ik tot nu toe gehoord heb.
Ah ok.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het is up to ten, one is also a possibility
A pad a day keeps the boring painting away!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weinig hoop meer voor dit schilderij, ook al voegt Bob nog een pad toe
Misschien dat het hem in blessuretijd nog lukt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zat reclame tussen, maar inmiddels heeft Bob er een dood bos in de mist met een rots en wat struiken van gemaakt. Hij heeft nog tijd, dus wie weet wat het nog wordt
Soms maakt hij best een aardig schilderij, maar dan heeft hij nog wat zendtijd over. Om er vervolgens een spuuglelijke gigantische boom op te knallenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
A pad a day keeps the boring painting away!
Een little happy tree kan de hele stemming weer laten omslaan!quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat het hem in blessuretijd nog lukt.
Ik heb liever Douwe dan Ouwe Bob.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms maakt hij best een aardig schilderij, maar dan heeft hij nog wat zendtijd over. Om er vervolgens een spuuglelijke gigantische boom op te knallen
Weinig happy little trees tot nu toe. Het ging wel over struiken die ergens wonen en de eekhoorns die hij heeft gered, maar absoluut geen huisdieren zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Een little happy tree kan de hele stemming weer laten omslaan!
quote:
Dat wel! Tis lekker rustgevend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Bob Ross
Slow tv kan erg fijn zijnOok heerlijk onpretentieus dit
Ah! Dat maakt je eerdere post ook een stuk logischerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:10 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht een pad als in een kikkerdinges
Dat zei zijn kapper ook altijd.quote:
Moi!quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anja heft wunnn. Wetn wie dat ook wear. Murgn is er wie ean.
Krek!quote:
Als een bossie siepels in augustusquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sadwaande...
Oh wacht, ik schuif even een provincie op.
Hjir sizze wy sipels.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als een bossie siepels in augustus
Als het een troost is: ik weet ook niet meer of ik nog goed zit. Waarschijnlijk niet
Smaakt dat bij de butter, brea en griine tsiis?quote:
Ik soe it net witte, nea besocht...quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smaakt dat bij de butter, brea en griine tsiis?
Bin ik ek net, mar ik wenje hjir wol...quote:Edit: blijkbaar heb ik het verkeerd gespeldMeteen het bewijs dat ik geen oprjochte Frysk bin
We hebben het er sneontejûn nog wel overquote:
Ik kin allinich op sneinjûn...quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hebben het er sneontejûn nog wel over
Dan kin ik net. De plannen moeten in de jiskefetquote:
En dan binne der minsken dy't sizze dat it Frysk gjin taal is, mar in dialektquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan kin ik net. De plannen moeten in de jiskefet
Er is zelfs een Asterix in het Fries!quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En dan binne der minsken dy't sizze dat it Frysk gjin taal is, mar in dialekt
Laurix en Hardix?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is zelfs een Asterix in het Fries!
[ afbeelding ]
Hahaha, ja, dat beeld heb ik wel wat bij jouquote:
Dankewolquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef Greys het volgende:
Lokwinske!
Da's het enige Fries dat ik ken.
Fierljeppenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef Greys het volgende:
Lokwinske!
Da's het enige Fries dat ik ken.
Done, staan best lekker voor ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:23 schreef Greys het volgende:
Wiwi poll wie zou de 2e semi moeten WINNEN. ESF START VOTING NOW!
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2019/234914/
Bezigheidstherapie voor komende 2 maandquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:35 schreef Greys het volgende:
Ach ja je hebt er weinig aan behalve weer een lyrisch tweetje van de Wiwi's als ie de poll wint en we zijn dol op lyrische tweetjes.
Votedquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:23 schreef Greys het volgende:
Wiwi poll wie zou de 2e semi moeten WINNEN. ESF START VOTING NOW!
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2019/234914/
quote:
Herkenbaar voor ons allen geloof iktwitter:CommonESCGirl twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 13:05:16"Who are you? Would you mind introducing yourself?"Me: https://t.co/4nzQDncjBT reageer retweet
.. tag dan @Mayquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'Als je kunt taggen, tag dan May' had ook gekund als TT
Iemand die zich in 2001 heeft geregistreerd en sindsdien al twee keer gepost heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:10 schreef Dave het volgende:
[..]
.. tag dan @:May
Ben benieuwd wie er nu weer langskomt.
Spannend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand die zich in 2001 heeft geregistreerd en sindsdien al twee keer gepost heeft.
Het is gelukkig nooit te laat om ons te ontdekken!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef MMF93 het volgende:
Ik vind het echt zo heerlijk om hier mee te doen he![]()
.
Heb echt veeeel te lang in mn 1tje de eurovision-fan uit lopen hangen terwijl ik alleen maar de standaard vooroordelen en gelach als reacties kreeg, terwijl er hier gewoon ALLEEN MAAR eurovision-fans zitten die snappen waarom het zo'n leuk festival is![]()
![]()
![]()
.
Had veel eerder moeten weten dat dit er is![]()
Zo dat moest ik even kwijt. Fijne dag allemaal!
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef MMF93 het volgende:
.
Heb echt veeeel te lang in mn 1tje de eurovision-fan uit lopen hangen terwijl ik alleen maar de standaard vooroordelen en gelach als reacties kreeg, terwijl er hier gewoon ALLEEN MAAR eurovision-fans zitten die snappen waarom het zo'n leuk festival is![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef MMF93 het volgende:
.
![]()
![]()
.
.. en wat is de nick waaronder jullie posten?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:18 schreef justnathan321 het volgende:
Vraag aan Cornald/Duncan: Kennen jullie het ESF FOK forum? En lezen jullie het?
Van jong tot eh wat ouderquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef MMF93 het volgende:
.
![]()
![]()
.
14.15 uur. Ben nu thuis aan het wachten tot ik eindelijk de trein kan pakken.quote:
Doe ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:01 schreef Greys het volgende:
Veel plezier ato en regel die Doezepwa voor NL even daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |