abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 maart 2019 @ 20:34:01 #1
163650 Greys
pi_185549273


Net als vorig jaar zullen Cee en ik aanwezig zijn als pers bij de opening van Eurovision in Concert en krijgen we wederom de gelegenheid de deelnemers voorafgaande aan het concert te interviewen!

Omdat wij daar zijn namens het SongfestivalForum ESF - en dus jullie stem vertegenwoordigen - willen we van jullie graag horen:

WAT WIL JIJ WETEN VAN WELKE ARTIEST?

Laat hieronder weten welke vragen je graag gesteld wilt hebben en aan wie. Jullie hebben uiteraard vast vragen aan Duncan, maar er zijn zo veel meer artiesten aanwezig! In de OP van het topic hieronder worden de bevestigde deelnemers steeds bijgehouden en dit worden er de komende tijd nog véél meer!
ESF / Eurovision in Concert 2019 #1

De vorige keer hebben we veel van jullie vragen aan de artiesten kunnen voorleggen en verwerkt in het uitgebreide verslag achteraf dat hier in ESF geplaatst zal worden met alle antwoorden.

Tevens zullen we zaterdagmiddag 6 april live updates plaatsen op Twitter https://twitter.com/ESF_FOK.

Daarna wonen we het concert bij in de avond met een grote groep ESF-ers en zullen zondag het verslag met foto's plaatsen van het geheel.

Tot nu toe kan je vragen indienen voor:

Belgium - Eliot
Albania - Jonida Maliqi
France - Bilal Hassani
Spain - Miki
Austria - Paenda
UK - Michael Rice
Denmark - Leonora
Lithuania - Jurijus
Norway - Keiino
Germany - S!sters
Montenegro - D Moll
Malta - Michela Pace *afgezegd
Israël - Kobi Marimi
Greece - Katerine Duska
San Marino - Sir Serhat
Hungary - Joci Papai
Finland - Darude en Rejman
Tsjechië - Lake Malawi
Roemenië - Ester Peony
Zwitserland - Luca Hanni
Servië - Nevena Bozovic
Wit-Rusland - Zena
Georgië - Oto Nemsadze
Ierland - Sarah McTernan
Nederland - Duncan Laurence
IJsland - Hatari
Polen - Tulia
Australië - Kate Miller Heidke
Armenië - Srbuk

Wil jij ook naar het geweldige concert zaterdagavond 6 april in AFAS Live waar vele deelnemers uit diverse landen alvast hun Eurovisielied komen zingen, met ook nog gastoptredens van Nicole, Justine en Sieneke?
Er zijn nog wat kaarten!


[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 29-03-2019 16:10:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185549323
*O*
Ik had een vraag bedacht, maar ik weet ‘m niet meer :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 20:50:21 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185549732
Waar komt je artiestennaam vandaan? Voor Ducan
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 21:10:12 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185550202
Voor Luca Hänni (eventueel): Ga je in Tel Aviv ook zoveel dansen als in je videoclip?

Voor John Lundvik(eventueel): Heb je er beetje spijt van dat je Bigger than Us opgestuurd hebt naar VK?

Voor Conan (eventueel): Ga je veel veranderen aan je act in Tel Aviv?

Voor Lake Malawi (eventueel): Is het verhaal in het nummer echt gebeurd?

Voor Miki: Ben je er van bewust dat de echte songfestival fans al sinds Januari .LA VENDA YAKAYO in hun hoofd hebben?

Voor Hatari (eventueel): Hoe zou je jullie muziekstijl omschrijven? En welke bands haal je inspiratie uit?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 maart 2019 @ 21:12:17 #5
163650 Greys
pi_185550240
Bedankt, leuke vragen!

Vragen voor de organisatie van EIC of Cornald mogen trouwens ook. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185550353
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef ijs_beer het volgende:
Waar komt je artiestennaam vandaan? Voor Ducan
Wie is Ducan? ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 21:18:39 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185550403
Ohja voor Victor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 maart 2019 @ 21:22:32 #8
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185550494
Duncan:
- Ga je nog naar promo concerten in het buitenland? (Zie het als een repetitie voor de repetities!)
- Komt een EP met ander werk rond het songfestival uit wellicht of later dit jaar?
- Keek je voorheen ook altijd naar het songfestival en naar welke bijdrages heb je wellicht inspiratie gehaald over hoe je een act moet neerzetten?

Cornald:
- Als Nederland wint, wie zou jij graag zien als presentator(s)?
- Was er een shortlist in een voortraject van meerdere potentiële nummers van artiesten dit jaar? Of was het meteen zeker bij Arcade? En wanneer hoorde je dit nummer via Ilse voor het eerst?
- Lijkt het je leuk om samen met Gerard Joling een keer het songfestival te becommentariëren?
  maandag 11 maart 2019 @ 21:25:34 #9
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185550582
Rene Romkes:
- Durf je nog groter te dromen dan de AFAS live en de hoeveelheid artiesten? Of is de rek er nu wel uit?
- Hoe is het EiC verandert sinds de eerste editie?
- Merk je iets van de extra aandacht van de binnenlandse pers dit jaar, aangezien Duncan dit jaar een van de favorieten is?
- Wie zou je als gastartiest graag willen boeken, maar is tot nu toe nog niet gelukt?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 maart 2019 @ 21:27:01 #10
163650 Greys
pi_185550617
Hele goede vragen, dankjewel! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185550639
Cornald: ben je niet een beetje klaar met Jan?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 11 maart 2019 @ 21:28:53 #12
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185550676
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:27 schreef Greys het volgende:
Hele goede vragen, dankjewel! ^O^
:s) Heel veel succes die dag! Hopelijk komen er net zoveel artiesten als afgelopen jaar. Hebben jullie een artiest op het oog die je heel graag zou willen spreken? (mochten ze komen) Of ga je liever voor degenen waar niet heel de pers opduikt?
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 21:30:45 #13
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185550738
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Cornald: ben je niet een beetje klaar met Jan?
De vraag die iedereen zich hier afvraagt :D
pi_185550961
Keiino: hebben jullie de yoik erbij gedaan met de bedoeling om op te vallen, zoals het yodelen bij Roemenië in 2017?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 maart 2019 @ 21:44:47 #15
163650 Greys
pi_185551120
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef lashatumbai het volgende:
[..]

:s) Heel veel succes die dag! Hopelijk komen er net zoveel artiesten als afgelopen jaar. Hebben jullie een artiest op het oog die je heel graag zou willen spreken? (mochten ze komen) Of ga je liever voor degenen waar niet heel de pers opduikt?
We gaan voor degenen waar jullie de meeste/leukste vragen voor hebben! Voor jullie favorieten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185551199
Cornald: Ben toch wel benieuwd uit hoeveel nummers ze eigenlijk konden kiezen. Hebben ze veel nummers opgestuurd gekregen of viel het tegen?
pi_185551227
Cornald: eerder leek het alsof jullie al bezig waren met een artiest voor 2020, hoe staat het daarmee?
dag
  ESF Reporter maandag 11 maart 2019 @ 21:50:17 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_185551251
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef lashatumbai het volgende:
[..]

:s) Heel veel succes die dag! Hopelijk komen er net zoveel artiesten als afgelopen jaar. Hebben jullie een artiest op het oog die je heel graag zou willen spreken? (mochten ze komen) Of ga je liever voor degenen waar niet heel de pers opduikt?
Het hangt van factoren af. Sowieso willen we Duncan ondervragen. Net als Waylon vorig jaar. De topfavoriet kreeg vorig jaar erg veel aandacht dus die is altijd drukker bezet maar die willen we ook wat vragen stellen OH WACHT.
:P

Verder hangt het af van het aantal vragen die we hebben voor een artiest en of hij/zij druk is. Hoe meer vragen we van de users hier krijgen voor een bepaalde artiest, hoe harder we ons best doen om deze te spreken.
Vaak zijn het ook de minder bekende die de leukste gesprekken opleveren (lees: Vanja) of zitten ze in hun eentje omdat ze compleet onder de radar vallen en kan je de hele lijst vragen afwerken en heb je uiteindelijk iemand geïnterviewd die nog mooi twaalfde werd in de finale (Litouwen).

Verder willen we Victor heel graag spreken natuurlijk. Maar die is nog niet bevestigd. O+
pi_185553199
voor duncan:

welke versie heeft de selectiecommissie gehoord? de demo versie of de videoversie? want ik kan me niet voor stellen dat ze door de demoversie omvergeblazen werden eerlijk gezegd :@ terwijl ik de videoversie helemaal geweldig vind!!
pi_185553416
Voor Duncan: Welke artiesten ziet hij als de grootste rivaal? ( van wie zou hij kunnen verliezen )
pi_185553849
Voor alle artiesten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_185555946
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 00:05 schreef grazz het volgende:
Voor alle artiesten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185555958
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:18 schreef Momo... het volgende:
Ohja voor Victor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze sowieso! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185556263
Voor Duncan: is alle aandacht na de bekendmaking hem mee of tegengevallen? Hoe gaat hij ermee om, wat doet het met hem?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185556795
Voor Duncan: of hij weet wat er op fok gaande is. Oh nee, doe toch maar niet. Misschien geeft hem dat te veel druk ofzo :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185556838
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 08:23 schreef GeorgeM het volgende:
Voor Duncan: is alle aandacht na de bekendmaking hem mee of tegengevallen? Hoe gaat hij ermee om, wat doet het met hem?
Hier ben ik ook benieuwd naar! En of hij het lastig vindt om favoriet te zijn of niet echt last heeft van de druk.
  ESF Reporter woensdag 13 maart 2019 @ 00:12:58 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_185577546
Vraag aan Cornald: was het uiteindelijk ook echt de bedoeling dat de artiest op 7 maart bekend werd gemaakt?
pi_185577605
Vraag aan Cornald/Duncan: Kennen jullie het ESF FOK forum? En lezen jullie het?
pi_185581162
Duncan: Hoe gaan jullie er voor zorgen dat dit breekbare (kleine) liedje groots op het podium wordt gebracht? IDEE: Bak met water met synchroon zwemmers?
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 maart 2019 @ 10:38:02 #30
163650 Greys
pi_185581258
IK WIL GEEN SYNCHROONZWEMMERS _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185586864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Duncan: Hoe gaan jullie er voor zorgen dat dit breekbare (kleine) liedje groots op het podium wordt gebracht? IDEE: Bak met water met krumpende synchroon zwemmers?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185587729
Cornald: Het regiewerk van Hans viel de afgelopen jaren behoorlijk tegen. Nu de Nederlandse inzending overal op #1 staat, kan de performance en registratie de inzending maken of breken. Is hij ervan overtuigd dat Hans nu wel goed werk af gaat leveren? Waarom is er niet gekozen voor een jong, frist talent (net zoals Duncan)?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 maart 2019 @ 16:13:23 #33
163650 Greys
pi_185588298
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:47 schreef Unites het volgende:
Cornald: Het regiewerk van Hans viel de afgelopen jaren behoorlijk tegen. Nu de Nederlandse inzending overal op #1 staat, kan de performance en registratie de inzending maken of breken. Is hij ervan overtuigd dat Hans nu wel goed werk af gaat leveren? Waarom is er niet gekozen voor een jong, frist talent (net zoals Duncan)?
Ik denk zelf dat de artiest dat kiest en niet de commissie. Og3ne ging voor hun eigen keuze en dus niet Pannecoucke. En omdat Ilse zich dit jaar met de staging bemoeit zal het Pannecouckeplan vast van haar komen. Maar we zullen het vragen wie daarvoor kiest, goede vraag. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185593945
Ik ben trouwens altijd wel benieuwd of de zangers/zangeressen op t podium nooit bang zijn dat ze op het moment supreme bang zijn om de tekst kwijt te zijn ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185598333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef TLC het volgende:
Ik ben trouwens altijd wel benieuwd of de zangers/zangeressen op t podium nooit bang zijn dat ze op het moment supreme bang zijn om de tekst kwijt te zijn ;(
Denk dat je als zanger de tekst van je nummer moeilijk kan vergeten, zeker als je het nummer zelf hebt geschreven. Bij een concert waarbij de artiest meerdere nummers moet zingen is de kans wel groter maar bij Eurovisie moeten ze slechts 1 nummer zingen. Kan haast niet denk ik.
pi_185628521
quote:
Serhat: Wat is de reden dat je voor een tweede keer wil meedoen voor San Marino?

Miki: Spanje scoort de laatste jaren niet geweldig op het ESF, wat ga jij er aan doen om dit te veranderen?

Duncan: Ik weet dat je niets wil en mag vertellen over de act, maar ik probeer het toch: kun je één woord noemen die jouw act omschrijft?

Duncan: Wat is voor jou, vocaal technisch of emotioneel, het moeilijkste gedeelte in Arcade om te zingen?

Duncan: Ik ga ervan uit dat je alle inzendingen inmiddels hebt beluisterd. Welk lied van de concurrentie heeft jou het meest geraakt en waardoor kwam dat?
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 maart 2019 @ 20:03:14 #37
163650 Greys
pi_185634620
Toffe vragen grazz! Dankjewel!

Vragen voor Joci Pápai en Darude mogen inmiddels ook *O*

Zal straks even de OP bijbewerken en hier de deelnemers noemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 maart 2019 @ 23:35:52 #38
163650 Greys
pi_185639956
Note to self vraag

Wat is en was nou precies het aandeel van Pannecoucke en welk deel verzint een ander of de artiest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:42:00 #39
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185640138
Aan Sebastian Rejman: "Mag ik een selfie maken terwijl je me een kusje geeft? En m'n collega hier ook?"
:o)
pi_185640451
Vraag aan Duncan.

Hoe komt hij aan z'n artiestennaam.

Waarom Laurence? ( Of is dat al een bekend gegeven? :) )
pi_185646838
Gaan jullie iedereen vragen stellen?
  ESF Reporter zaterdag 16 maart 2019 @ 10:55:29 #42
87554 Cee
Welluk?
pi_185646893
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:52 schreef libranl het volgende:
Gaan jullie iedereen vragen stellen?
We proberen er zo veel mogelijk te pakken te krijgen, met Duncan als prio (ervan uitgaande dat ie er ook bij is want hij is nog niet aangekondigd oO< ).
pi_185646951
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:55 schreef Cee het volgende:

[..]

We proberen er zo veel mogelijk te pakken te krijgen, met Duncan als prio (ervan uitgaande dat ie er ook bij is want hij is nog niet aangekondigd oO< ).
Ah ja, want van vorig jaar weet ik nog dat jullie heel begrijpelijk niet iedereen vragen konden stellen. Gelukkig wel Ieva waar ik ook wat vragen voor had bedacht. Maar ja, wel beetje zonde anders om allemaal vragen te bedenken als jullie ivm tijd toch niet iedereen kunnen benaderen. Want als er specifieke artiesten zijn die jullie naast Duncan op het oog hebben wil ik ook best nog wel nadenken over wat vragen :)
  ESF Reporter zaterdag 16 maart 2019 @ 11:05:45 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_185647044
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:58 schreef libranl het volgende:

[..]

Ah ja, want van vorig jaar weet ik nog dat jullie heel begrijpelijk niet iedereen vragen konden stellen. Gelukkig wel Ieva waar ik ook wat vragen voor had bedacht. Maar ja, wel beetje zonde anders om allemaal vragen te bedenken als jullie ivm tijd toch niet iedereen kunnen benaderen. Want als er specifieke artiesten zijn die jullie naast Duncan op het oog hebben wil ik ook best nog wel nadenken over wat vragen :)
De reden dat we vorig jaar bij Ieva waren was omdat ze beschikbaar was én we dankzij jou O+ een mooie lijst vragen hadden waardoor het een goede gelegenheid was. En voldoende tijd om de hele lijst af te werken. :) Als we een zelfde lijst voor Netta hadden dan hadden we dat ook geprobeerd maar die was continu bezet dus dan moet je keuzes maken, én dan geldt ook vaak dat je niet zo lang de tijd krijgt als bij een artiest die regelmatig wacht op aanspraak.
Malta stond ook regelmatig wortel te schieten maar buiten de paar standaard vragen die je iedereen kan stellen, hadden we daar niet veel voor.
Uiteindelijk is het een kwestie van keuzes maken en improviseren en we hebben ook wat dingen weer geleerd van vorig jaar. Toen was het nog onzeker hoe het allemaal te werk ging en was er meer spanning. We pakken dingen strategisch nog gestroomlijnder aan en we hebben nu ook veel meer tijd om voor te bereiden, vorig jaar hadden we een week of zo. _O- Dat neem je mee en dan doen we ons best om een zo gevarieerd mogelijk gezelschap te spreken.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 11:09:30 #45
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185647090
Splitsen jullie op, of doen jullie samen de vragen?
:o)
  ESF Reporter zaterdag 16 maart 2019 @ 11:13:49 #46
87554 Cee
Welluk?
pi_185647152
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:09 schreef Dave het volgende:
Splitsen jullie op, of doen jullie samen de vragen?
Goede vraag. Dat moeten we intern even bekijken. Ik heb de camera en Greys houdt het interview met haar recorder en dan vullen we elkaar tijdens het gesprek aan maar misschien kunnen we besluiten om het laatste half uur, wanneer we hopelijk de forum-prio’s hebben gehad, te besteden aan het “pakken wat je pakken kan” principe.
@Greys we moeten dit idee even als agendapunt neerzetten. :P

Vorig jaar hadden we absoluut niet verwacht dat we twee uur de tijd hadden en het een lopend buffet principe was dus als het nu een beetje dezelfde opzet is dan kunnen we onze strategie daarop aanpassen.

Dit wordt haast een militaire operatie. _O-
pi_185647157
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:05 schreef Cee het volgende:

[..]

De reden dat we vorig jaar bij Ieva waren was omdat ze beschikbaar was én we dankzij jou O+ een mooie lijst vragen hadden waardoor het een goede gelegenheid was. En voldoende tijd om de hele lijst af te werken. :) Als we een zelfde lijst voor Netta hadden dan hadden we dat ook geprobeerd maar die was continu bezet dus dan moet je keuzes maken, én dan geldt ook vaak dat je niet zo lang de tijd krijgt als bij een artiest die regelmatig wacht op aanspraak.
Malta stond ook regelmatig wortel te schieten maar buiten de paar standaard vragen die je iedereen kan stellen, hadden we daar niet veel voor.
Uiteindelijk is het een kwestie van keuzes maken en improviseren en we hebben ook wat dingen weer geleerd van vorig jaar. Toen was het nog onzeker hoe het allemaal te werk ging en was er meer spanning. We pakken dingen strategisch nog gestroomlijnder aan en we hebben nu ook veel meer tijd om voor te bereiden, vorig jaar hadden we een week of zo. _O- Dat neem je mee en dan doen we ons best om een zo gevarieerd mogelijk gezelschap te spreken.
Aah.. Duidelijk. :) Ik verwacht dat het dit jaar bij Duncan wel iets drukker gaat worden dan bij Waylon vorig jaar (puur gebaseerd op de hype rondom de Nederlandse inzending). Ik hoop dat jullie dan nog tijd overhouden voor andere artiesten. Ik ga even nadenken over wat vragen. Is er een deadline?
  zaterdag 16 maart 2019 @ 11:15:37 #48
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185647194
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Goede vraag. Dat moeten we intern even bekijken. Ik heb de camera en Greys houdt het interview met haar recorder en dan vullen we elkaar tijdens het gesprek aan maar misschien kunnen we besluiten om het laatste half uur, wanneer we hopelijk de forum-prio’s hebben gehad te besteden aan het “pakken wat je pakken kan” principe.
@:greys we moeten dit idee even als agendapunt neerzetten. :P
Kan me ook voorstellen dat het met z'n tweeën wat comfortabeler voelt.
:o)
  ESF Reporter zaterdag 16 maart 2019 @ 11:17:37 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_185647221
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:14 schreef libranl het volgende:

[..]

Aah.. Duidelijk. :) Ik verwacht dat het dit jaar bij Duncan wel iets drukker gaat worden dan bij Waylon vorig jaar (puur gebaseerd op de hype rondom de Nederlandse inzending). Ik hoop dat jullie dan nog tijd overhouden voor andere artiesten. Ik ga even nadenken over wat vragen. Is er een deadline?
We schrijven alle vragen op, per artiest, en dat kanon principe tot vrijdagavond 5 april. Ik zou wel 20.00 uur aanhouden want we motten lange schoonheidsslaapjes doen, het wordt een lange dag. :+
  zaterdag 16 maart 2019 @ 11:23:19 #50
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185647311
Alsof jullie die nacht ervoor goed slapen.
:o)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')