oh.... ellende dus..........quote:Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier gaan ze over een jaar de hele flat verbouwen, kozijnen, leidingen, badkamer, wc, kasten enz enz enz.
Hier dus ook, dit is maar een onderdeeltje, nieuwe verwarmingsketel heb ik al.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga er even niet op in, de ontstopper maakte ook al allemaal flauwe grapjes.
'''plop''quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga er even niet op in, de ontstopper maakte ook al allemaal flauwe grapjes.
Ja. Maar is het waard blah blah blah, Oh ook de kachels gaan eruit en nieuw systeem, het enige waar ik naar uitkijk is dat ik bij de deurbel een camera krijg zodat ik kan zien wie er beneden voor mijn deur staat.quote:
Bij *plop* denk ik aan een biertjequote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
'''plop''
zo dan hebben we die al gehad
Zo mevrouwtje, uw kanaal is weer schoon hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
'''plop''
Toestand hoor, maar alles wordt beter volgens hen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier dus ook, dit is maar een onderdeeltje, nieuwe verwarmingsketel heb ik al.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
'''plop''
Wel een paar favorieten, maar dat worden er eigenlijk steeds meerquote:Op maandag 11 maart 2019 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
heb wel een paar favorieten? of vind je het l mooi als het Spaans klinkt?
daar zou ik me juist minder over zorgen maken dan om die andere zooi......quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Maar is het waard blah blah blah, Oh ook de kachels gaan eruit en nieuw systeem, het enige waar ik naar uitkijk is dat ik bij de deurbel een camera krijg zodat ik kan zien wie er beneden voor mijn deur staat.
Er worden al hele slechte grappen gemaakt, en jij kiest voor de woordkeuze trekken?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja kan ook....of een fles zijn opentrekken
Oh ik maak me geen zorgen hoor, vind het wel geinig en ben benieuwd hoe lang het duurt, geloof dat ze het in een paar dagen per woning doen. Vind ik wel boeiend. 3 flats gaan ze doen, wij zijn als laatste aan de beurt. Af en toe kijk ik naar beneden om te kijken hoe alles vordert.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
daar zou ik me juist minder over zorgen maken dan om die andere zooi......
Heb je het nu tegen Patty Brard?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo mevrouwtje, uw kanaal is weer schoon hoor.
Ja, ook de energierekening.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand hoor, maar alles wordt beter volgens hen.
soms luister ik er wel eens eentje, maar om eerlijk te zijn... niet vaak.....quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een paar favorieten, maar dat worden er eigenlijk steeds meer
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilos
Wat gaan ze precies doen dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik maak me geen zorgen hoor, vind het wel geinig en ben benieuwd hoe lang het duurt, geloof dat ze het in een paar dagen per woning doen. Vind ik wel boeiend. 3 flats gaan ze doen, wij zijn als laatste aan de beurt. Af en toe kijk ik naar beneden om te kijken hoe alles vordert.Grote kranen e.d. vind ik wel leuk om naar te kijken.
een fles wijn opentrekken moest dat zijn trouwensquote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er worden al hele slechte grappen gemaakt, en jij kiest voor de woordkeuze trekken?
open maken was geen optie?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
een fles wijn opentrekken moest dat zijn trouwens![]()
nou ja zo heet dat nou eenmaal
Riolering weer niet volgens mij. De flats worden duurzaam gemaakt, schijnen grote problemen te zijn met tocht en de verwarming.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat gaan ze precies doen dan?
Nieuwe riolering gok ik, maar ook cv ketel weg? of een nieuwe?
Ja herkenbaar dusquote:Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
soms luister ik er wel eens eentje, maar om eerlijk te zijn... niet vaak.....![]()
maar ik snap jou dan weer wel hoor.....
dat heb ik nou eenmaal soms met griekse shiten de russische shit ook
Spannend hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Riolering weer niet volgens mij. De flats worden duurzaam gemaakt, schijnen grote problemen te zijn met tocht en de verwarming.
Alle kozijnen en ramen worden vervangen. De meeste keukens, wc's en keukens worden vernieuwd. Iedereen van het gas af, ik ben dat al. Warmwaterleidingen gaan we krijgen, ik heb nu een boiler, sommige een cv ketel enz. Alle kachels gaan eruit en de buizen waar het warme water doorloopt. Krijgen nieuwe kachels terug en een ander systeem ofzo. Daken worden geisoleerd, de kelders krijgen verlichting en isolatie. Buitenkant gaan ze ook aanpakken.
Geen idee of ik nu alles heb. Heel gedoetje in ieder geval.
Ik hoop in ieder geval dat het mooi wordtquote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik maak me geen zorgen hoor, vind het wel geinig en ben benieuwd hoe lang het duurt, geloof dat ze het in een paar dagen per woning doen. Vind ik wel boeiend. 3 flats gaan ze doen, wij zijn als laatste aan de beurt. Af en toe kijk ik naar beneden om te kijken hoe alles vordert.Grote kranen e.d. vind ik wel leuk om naar te kijken.
Ja snel doen anders kreukelt het.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat het mooi wordtmaar dat zal wel goed komen
effe de was ophangen anders gaat het kreukelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe voordeur.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
vorig jaar werd de keuken gerenoveerd, in 2012 badkamer, wc, cv en ramen...ik heb het godzijdank wel weer gehad voor een jaar of 15. Wel alles weer fris en nieuw maar wat een ellende. Dat in 2012 duurde ongeveer 2 weken, die keuken een week.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij mag dat.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
soms vergeet ik woorden in de tekst.........
door je weet wel.....
niks aan te doen
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, krijgen wij ook en een raam in de keuken, dat hadden we ook niet. En die intercom met camera dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe voordeur.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow ja nieuwe voordeur had ik ook gekregen met dievenstripsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe voordeur.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Hier overal nieuwe ramen, incl. voordeur, binnendeuren zijn 5 jaar geleden allemaal vervangen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen wij ook en een raam in de keuken, dat hadden we ook niet. En die intercom met camera dus.
De herrie is ook heel leuk om naar te luisterenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeet het idee maar dat ze dat in een paar dagen fiksen, Choco. Keuken, badkamer, meterkast en open kamer maken, duurde drie weken hier, volgens de planning. Dat lukte ze al niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Riolering weer niet volgens mij. De flats worden duurzaam gemaakt, schijnen grote problemen te zijn met tocht en de verwarming.
Alle kozijnen en ramen worden vervangen. De meeste keukens, wc's en keukens worden vernieuwd. Iedereen van het gas af, ik ben dat al. Warmwaterleidingen gaan we krijgen, ik heb nu een boiler, sommige een cv ketel enz. Alle kachels gaan eruit en de buizen waar het warme water doorloopt. Krijgen nieuwe kachels terug en een ander systeem ofzo. Daken worden geisoleerd, de kelders krijgen verlichting en isolatie. Buitenkant gaan ze ook aanpakken.
Geen idee of ik nu alles heb. Heel gedoetje in ieder geval.
Bij jou hebben ze het verspreid. Lijkt me ook irritant. Als het goed is gaat het hier vrij snel, anderzijds heb ik eigenlijk geen idee nog. Tis net allemaal rond dat het doorgaat. Denk dat ze binnen 2 weken gaan beginnen. Ze willen in anderhalf jaar 3 flats doen dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
vorig jaar werd de keuken gerenoveerd, in 2012 badkamer, wc, cv en ramen...ik heb het godzijdank wel weer gehad voor een jaar of 15. Wel alles weer fris en nieuw maar wat een ellende. Dat in 2012 duurde ongeveer 2 weken, die keuken een week.
Hier twee dagen voor alle ramen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze het verspreid. Lijkt me ook irritant. Als het goed is gaat het hier vrij snel, anderzijds heb ik eigenlijk geen idee nog. Tis net allemaal rond dat het doorgaat. Denk dat ze binnen 2 weken gaan beginnen. Ze willen in anderhalf jaar 3 flats doen dus ik ben benieuwd.
Toestand he.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier overal nieuwe ramen, incl. voordeur, binnendeuren zijn 5 jaar geleden allemaal vervangen.
Nieuwe intercom zou ook leuk zijn, maar zover ik weet staat dat niet op het programma...
Lijkt me vet irri maar toen ik hier net woonde hebben ze de buitenkanten van de flats gedaan dus ik weet wat er gaat komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De herrie is ook heel leuk om naar te luisteren
OMG. Ik ben echt ernstig benieuwd iig. Jullie horen het nog wel. Ik ben iig pas begin volgens jaar aan de beurt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vergeet het idee maar dat ze dat in een paar dagen fiksen, Choco. Keuken, badkamer, meterkast en open kamer maken, duurde drie weken hier, volgens de planning. Dat lukte ze al niet.
In mijn vorige huis gingen ze gerust ineens een weekje met paasvakantie...en toen ze terugkwamen was één van de aannemers er vandoor gegaan met het geld, het personeel beduusd achterlatend. Die werden dan wel weer door de andere aannemer overgenomen maar toch...was best sneuquote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vergeet het idee maar dat ze dat in een paar dagen fiksen, Choco. Keuken, badkamer, meterkast en open kamer maken, duurde drie weken hier, volgens de planning. Dat lukte ze al niet.
Ik zou wel even een ander onderkomen regelen ergens.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand he.Jammer dat je geen nieuwe intercom krijgt, lijkt mij echt geinig.[..]
Lijkt me vet irri maar toen ik hier net woonde hebben ze de buitenkanten van de flats gedaan dus ik weet wat er gaat komen.[..]
OMG. Ik ben echt ernstig benieuwd iig. Jullie horen het nog wel. Ik ben iig pas begin volgens jaar aan de beurt.
Honkbalknuppel achter de deur.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand he.Jammer dat je geen nieuwe intercom krijgt, lijkt mij echt geinig.[..]
Lijkt me vet irri maar toen ik hier net woonde hebben ze de buitenkanten van de flats gedaan dus ik weet wat er gaat komen.[..]
OMG. Ik ben echt ernstig benieuwd iig. Jullie horen het nog wel. Ik ben iig pas begin volgens jaar aan de beurt.
Ramen kunnen snel gaan ja, heb ik wel eens gehad bij mijn eerste huis, in 3 dagen nieuwe kozijnen in het hele huis.quote:
Ik klikte, nu ben ik misselijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)r-van-nederland.html
Kedeng kedeng, woehoe
Sjezus.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
In mijn vorige huis gingen ze gerust ineens een weekje met paasvakantie...en toen ze terugkwamen was één van de aannemers er vandoor gegaan met het geld, het personeel beduusd achterlatend. Die werden dan wel weer door de andere aannemer overgenomen maar toch...was best sneu
Ik kan nergens heen, er staan hier beneden inmiddels wel portocabins waarin je kunt wassen en douchen en dergelijke. We zullen zien. Zit alleen met mijn kat, die al hoogbejaard is. Als het echt chaos wordt en hij leeft nog breng ik hem misschien bij mijn dochter. Maar ook dat is dan misschien te veel voor hem. Ach we zien het wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel even een ander onderkomen regelen ergens.
Voor de renovaties hadden we keuze wel of niet. Verwarming en ramen waren verplicht...Ik hoop trouwens voor je dat er nergens asbest zit. Dat een stukje extra ellende erbij.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze het verspreid. Lijkt me ook irritant. Als het goed is gaat het hier vrij snel, anderzijds heb ik eigenlijk geen idee nog. Tis net allemaal rond dat het doorgaat. Denk dat ze binnen 2 weken gaan beginnen. Ze willen in anderhalf jaar 3 flats doen dus ik ben benieuwd.
Ik had de bouwlift naast mijn slaapkamer zo ongeveer een jaarquote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De herrie is ook heel leuk om naar te luisteren
Die hebben wij ook maar niet meer in het zicht want de jongere mannen willen er altijd mee spelen en elkaar mee bedreigen.quote:
Mijn poezen gaan hier boven alles, geen gedoe, hou er maar rekening mee, doen wij ook, maar er zijn grenzen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan nergens heen, er staan hier beneden inmiddels wel portocabins waarin je kunt wassen en douchen en dergelijke. We zullen zien. Zit alleen met mijn kat, die al hoogbejaard is. Als het echt chaos wordt en hij leeft nog breng ik hem misschien bij mijn dochter. Maar ook dat is dan misschien te veel voor hem. Ach we zien het wel.
Nou, Kedeng kedeng, was al een hint.quote:
Doe je je gordijnen open, krijg je een bouwvakkers decolleté als ontbijt voor je kiezen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had de bouwlift naast mijn slaapkamer zo ongeveer een jaar
Ik had de stille hoop dat ie onder een trein was gekomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, Kedeng kedeng, was al een hint.
Och asbest ja, dat is hier al verwijdert aan de buitenkant, er is hier binnen al 3 keer gekeken of wij het ook hebben, ik geloof van niet, maar sommige woningen wel en ik zie het wel weer of er weer mannen in witte pakken verschijnen. In mijn woning als het goed is iig niet. Maar oudere woningen, want we hebben ook een seniorenflat en daar wonen sommige al heel lang, afijn, daar schijnt het wel te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor de renovaties hadden we keuze wel of niet. Verwarming en ramen waren verplicht...Ik hoop trouwens voor je dat er nergens asbest zit. Dat een stukje extra ellende erbij.
Ik neem aan dat ze dat weten, en dat afvoeren zoals dat hoort. Als wij wel eens in slooppanden waren en de slopers vonden asbest moesten we direct het pand uit.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor de renovaties hadden we keuze wel of niet. Verwarming en ramen waren verplicht...Ik hoop trouwens voor je dat er nergens asbest zit. Dat een stukje extra ellende erbij.
Ik kreeg 2 weken een camping toiletje...douchen was wassen in de keuken of bij familie of kennissen in de buurtquote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan nergens heen, er staan hier beneden inmiddels wel portocabins waarin je kunt wassen en douchen en dergelijke. We zullen zien. Zit alleen met mijn kat, die al hoogbejaard is. Als het echt chaos wordt en hij leeft nog breng ik hem misschien bij mijn dochter. Maar ook dat is dan misschien te veel voor hem. Ach we zien het wel.
Asbest buitenkant gaan ze hier volgende week doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och asbest ja, dat is hier al verwijdert aan de buitenkant, er is hier binnen al 3 keer gekeken of wij het ook hebben, ik geloof van niet, maar sommige woningen wel en ik zie het wel weer of er weer mannen in witte pakken verschijnen. In mijn woning als het goed is iig niet. Maar oudere woningen, want we hebben ook een seniorenflat en daar wonen sommige al heel lang, afijn, daar schijnt het wel te zijn.
Dit heb ik gehad. Toen ze alles schilderde aan de buitenkant.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je je gordijnen open, krijg je een bouwvakkers decolleté als ontbijt voor je kiezen.
Hier dus naar beneden in een portacabin. Of hoe die krengen ook heten.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken een camping toiletje...douchen was wassen in de keuken of bij familie of kennissen in de buurt
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)r-van-nederland.html
Kedeng kedeng, woehoe
Godver, nou voel ik mij oud.quote:Het is een nacht en omvat nu al bijna 25 jaar.
Succes en sterkte.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Asbest buitenkant gaan ze hier volgende week doen.
Dan moet mijn balkon leeg zijn.
Vreselijk kan je niet een week naar een camping ofzo? Maak je er een korte vakantie vanquote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier dus naar beneden in een portacabin. Of hoe die krengen ook heten.
Bij mij ook, gelukkig heb ik er nog maar 1 en ik heb serieus geen idee hoe lang die nog zal leven, een half jaar geleden was ie bijna de pijp uit maar nu... afijn, geen idee, we zullen zien volgend jaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen gaan hier boven alles, geen gedoe, hou er maar rekening mee, doen wij ook, maar er zijn grenzen.
Bofkont.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit heb ik gehad. Toen ze alles schilderde aan de buitenkant.![]()
Godver, is al best veel gedaan hier en nog verzinnen ze nieuwe shit waardoor ik in de herrie ga zitten.
Dan was ik mij wel een week niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier dus naar beneden in een portacabin. Of hoe die krengen ook heten.
Geen geld voor en we krijgen dat ook niet vergoed. We overleven het wel hoor. Ik zie het wel, ga ze gewoon op de vingers kijken of zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk kan je niet een week naar een camping ofzo? Maak je er een korte vakantie van
Oh nee, liever dit dan een koophuis. Dat wil ik nooit meer.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofkont.Blij dat ik een koophuis heb wat dat betreft. Kan je zelf bepalen wanneer je in de herrie wil zitten en hoe lang.
Of neem de trein naar Soury.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor en we krijgen dat ook niet vergoed. We overleven het wel hoor. Ik zie het wel, ga ze gewoon op de vingers kijken of zo.Komt goed.
Ik vind het voor de oudjes wat erger.
Raar meestal krijgen mensen een soort van vergoeding voor de overlast en soms moeten mensen ook echt het huis uit. Maar dat is belgie toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor en we krijgen dat ook niet vergoed. We overleven het wel hoor. Ik zie het wel, ga ze gewoon op de vingers kijken of zo.Komt goed.
Ik vind het voor de oudjes wat erger.
Poezen mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhhh jaaaaaa. Week bij Soury op de bank.Lekker chillen en fokken en een rokertje.
Zo is dat, poes is ook welkomquote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhhh jaaaaaa. Week bij Soury op de bank.Lekker chillen en fokken en een rokertje.
Bij mij is een poes ook welkom.quote:
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar meestal krijgen mensen een soort van vergoeding voor de overlast en soms moeten mensen ook echt het huis uit. Maar dat is belgie toch?
Ik wil daar sws bij aanwezig zijn, is even afzien, maar hey, dan heb je wel wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.
We hoeven niet weg maar het schijnt wel handiger te zijn.
Maar ik vind het ook raar om zelf een week/weken niet aanwezig te zijn in mijn huis en vreemde wel. Laat mij dan maar lekker op de bank tussen de rommel zitten.
Het lijkt me een regelrechte hel. Maar ik snap je puntquote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.
Maar ik vind het ook raar om zelf een week/weken niet aanwezig te zijn in mijn huis en vreemde wel. Laat mij dan maar lekker op de bank tussen de rommel zitten.
Ja toch en ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind dat wel boeiend om te volgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil daar sws bij aanwezig zijn, is even afzien, maar hey, dan heb je wel wat.
Ik had het over Mo en ik heb er twee.quote:
Godver mij ook ja, complete hel maar ik blijf gewoon positief lullen in de hoop dat het allemaal mee valt.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me een regelrechte hel. Maar ik snap je punt
Hoop echt dat ze het binnen twee dagen van 's ochtends vroeg tot 17 u. voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me een regelrechte hel. Maar ik snap je punt
Oh dan is het goed en ja jij hebt er twee, zo schattig. Ik had die 2 rode, ik mis ze wel hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het over Mo en ik heb er twee.
Het zat in de kozijnen, daarom was het voor iedereen verplicht konden ze alles tegelijkertijd doen. Alles werd hermetisch afgeslotenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat weten, en dat afvoeren zoals dat hoort. Als wij wel eens in slooppanden waren en de slopers vonden asbest moesten we direct het pand uit.
Ik zet muziek op dan werken ze sneller.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind dat wel boeiend om te volgen.
Ik heb trouwens nu vloerverwarming. Ik moet zeggen dat ik dat erg fijn vind. Ik heb het niet zo vaak koud maar vandaag wel (beetje verkouden ook) en warme voeten zijn best fijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en ik ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind dat wel boeiend om te volgen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet muziek op dan werken ze sneller.
Och sjezus, ja dan moet je eruit. Dat is echt ruk. Hier zat het toen in het dak. Kwam je de lift uit en dan liep je tegen zo'n tent aan, helemaal afgesloten. En de buitenkant dus ook helemaal ingepakt. Vage shit hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zat in de kozijnen, daarom was het voor iedereen verplicht konden ze alles tegelijkertijd doen. Alles werd hermetisch afgesloten
In de keuken zat ook een stukje zeil onder het keukenblok, werd een hele tent incl douche gebouwd om het te kunnen verwijderen.
Het overtegelen is wel een voordeel. Het weg jekkeren van tegels is niet alleen een boel herrie maar ook overal stof.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze het binnen twee dagen van 's ochtends vroeg tot 17 u. voor elkaar krijgen.
de eerste keer kregen we oordopjes en een chocoladeletter. Met die keuken 250,- voor de vloer die eventueel beschadigd zou kunnen worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar meestal krijgen mensen een soort van vergoeding voor de overlast en soms moeten mensen ook echt het huis uit. Maar dat is belgie toch?
Dat mag je hopen ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet muziek op dan werken ze sneller.
Ze heeft wel een lekkere chillbankquote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet asbest nooit in kleine stukjes gaan maken, altijd in zijn totaliteit verwijderen, en met de nodige bescherming.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och sjezus, ja dan moet je eruit. Dat is echt ruk. Hier zat het toen in het dak. Kwam je de lift uit en dan liep je tegen zo'n tent aan, helemaal afgesloten. En de buitenkant dus ook helemaal ingepakt. Vage shit hoor.
En dan gaat mijn dochter verbouwen en gaat haar schoonvader gewoon asbest platen verwijderen in de schuur en in kleine stukjes in een niet afgesloten zak in haar tuin.
Ohhhh, dat is lekker, lekker warme voetjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nu vloerverwarming. Ik moet zeggen dat ik dat erg fijn vind. Ik heb het niet zo vaak koud maar vandaag wel (beetje verkouden ook) en warme voeten zijn best fijn.
Ik krijg kozijnen, geen tegels.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het overtegelen is wel een voordeel. Het weg jekkeren van tegels is niet alleen een boel herrie maar ook overal stof.
Ik was ook gewoon thuis...aardige gasten allemaal en ook behulpzaam.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sterker nog het duurde meestal een paar weken of langer voordat het sloopwerk verder kon.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zat in de kozijnen, daarom was het voor iedereen verplicht konden ze alles tegelijkertijd doen. Alles werd hermetisch afgesloten
In de keuken zat ook een stukje zeil onder het keukenblok, werd een hele tent incl douche gebouwd om het te kunnen verwijderen.
Dit ja. Maar naar ons werd niet geluisterd.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet asbest nooit in kleine stukjes gaan maken, altijd in zijn totaliteit verwijderen, en met de nodige bescherming.
De vraag is waar ik dan ongestoord kan blowen...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon thuis...aardige gasten allemaal en ook behulpzaam.
Idd, zolang je er niet in gaat zagen boren of breken kan het geen kwaad voor een keertje. En nat houden als je ermee bezig bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet asbest nooit in kleine stukjes gaan maken, altijd in zijn totaliteit verwijderen, en met de nodige bescherming.
Nooit klein gaan hakken, domste dat je kan doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja. Maar naar ons werd niet geluisterd.![]()
Gelukkig heeft ze het niet zelf gedaan. Maar die schoonpa van haar. Afijn. Ik zeg niets.Asbest verwijderen zonder bescherming.
Zie je, komt helemaal goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon thuis...aardige gasten allemaal en ook behulpzaam.
Daar kan je een aardig boete voor krijgenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och sjezus, ja dan moet je eruit. Dat is echt ruk. Hier zat het toen in het dak. Kwam je de lift uit en dan liep je tegen zo'n tent aan, helemaal afgesloten. En de buitenkant dus ook helemaal ingepakt. Vage shit hoor.
En dan gaat mijn dochter verbouwen en gaat haar schoonvader gewoon asbest platen verwijderen in de schuur en in kleine stukjes in een niet afgesloten zak in haar tuin.
Ah geeft niet, ik ben standaard deprie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sterker nog het duurde meestal een paar weken of langer voordat het sloopwerk verder kon.
Ok nu is Choco deprie
Juist, nat houden, om stof te beperken en een mondkapje op.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zolang je er niet in gaat zagen boren of breken kan het geen kwaad voor een keertje. En nat houden als je ermee bezig bent.
Dat ga ik dan toch echt wel gewoon doen hoor. Boeiend wat hun er dan van denken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is waar ik dan ongestoord kan blowen...
LOL oordopjes en een chocolade letterquote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
de eerste keer kregen we oordopjes en een chocoladeletter. Met die keuken 250,- voor de vloer die eventueel beschadigd zou kunnen worden.
En twee laptops dus kunnen we ruzie maken in één kamerquote:
ut was wel een luxe chocolade letterquote:
Hebben we ze ook verteld.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je een aardig boete voor krijgen
Ik had het over Chocoquote:
Dat lijkt me dan weer vet geinig.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
En twee laptops dus kunnen we ruzie maken in één kamer
Omg en die oordopjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ut was wel een luxe chocolade letter
Ik zie me dat een beetje voor me nuquote:
Moet je er wel voor zorgen dat je niet weer een ban krijgt.quote:
nou ja bij mij werd wel alles eruit gesloopt, maar uiteindelijk vond ik de herrie wel meevallen. Ze waren best wel snel, een paar uurtjes met de trilboor, tegels opruimen en stofzuigen. Stofoverlast vond ik echt meevallen, ik heb dat wel eens anders gezien bij anderen.quote:
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTOquote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat je niet weer een ban krijgt.
Dan heeft Choco ook weer een probleem.
Same story.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een pokken weer, ben ik weer thuis schijnt de zon en is het droog
Gelukkig dat dat meeviel bij je. En hier laten ze de tegeltjes dus zitten. Dus dat scheelt veel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja bij mij werd wel alles eruit gesloopt, maar uiteindelijk vond ik de herrie wel meevallen. Ze waren best wel snel, een paar uurtjes met de trilboor, tegels opruimen en stofzuigen. Stofoverlast vond ik echt meevallen, ik heb dat wel eens anders gezien bij anderen.
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTO
Oh dat kan ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.
Ik lees er wel mee, kan dan van jou dingen leren ja. Of jij op mijn account verder, denken ze wtf heeft die choco last van.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTO
VPN gebruik ik dan wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees er wel mee, kan dan van jou dingen leren ja. Of jij op mijn account verder, denken ze wtf heeft die choco last van.
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokkenquote:
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokken
Ik heb geen sneeuw gezien hier gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokken
Dat is dubbel pech dus arme jijquote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.
Gelukkig welquote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, je snapt me toch wel, volgens mij posten jij en ik totaal verschillend.
Heb je geluk gehadquote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen sneeuw gezien hier gelukkig.
Pas maar op dat je niet op je smoel gaat....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.
Ik moet er niet aan denken, een tweede Soury erbij.quote:
Of niet.quote:
Ja je zou direct door de mand vallenquote:
Dat klopt,maar heb liever sneeuw dan regen als ik toch moest kiezenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of niet.![]()
Maar ik hoef ook niet naar buiten dus voor mij maakt het niet uit. Als je naar buiten moet is sneeuw ruk.
Oh ja, sneeuw boven regen ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klopt,maar heb liever sneeuw dan regen als ik toch moest kiezen
Sneeuw heeft iets romantisch.quote:
Als het blijft liggen wel ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneeuw heeft iets romantisch.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneeuw heeft iets romantisch.
Van die dikke vlokken die blijven liggen en na de sneeuwbui een boswandeling maken.quote:
En dat je de 1e bent die er in loopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van die dikke vlokken die blijven liggen en na de sneeuwbui een boswandeling maken.
Of de bevroren bomen. Deze foto is van feb. 2017 in het Vondelparkquote:Op maandag 11 maart 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van die dikke vlokken die blijven liggen en na de sneeuwbui een boswandeling maken.
Dat is zoooooooooooooo fijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat je de 1e bent die er in loopt.
Mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de bevroren bomen. Deze foto is van feb. 2017 in het Vondelpark
[ afbeelding ]
Ja, vroeger hadden we een grote tuin. Ik vond het altijd zonde als ik die mooie maagdelijke sneeuwdeken moest verpesten omdat ik naar school moest.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat je de 1e bent die er in loopt.
Ja, prachtig gezicht. Er was een winter, welk jaar weet ik niet meer, dat door de rijp aan de bomen te takken en soms zelfs de bomen helemaal doorbogen in Drenthe. Machtig mooi om te zien.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de bevroren bomen. Deze foto is van feb. 2017 in het Vondelpark
[ afbeelding ]
Ja, dat zou altijd intact moeten blijven.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden we een grote tuin. Ik vond het altijd zonde als ik die mooie maagdelijke sneeuwdeken moest verpesten omdat ik naar school moest.
Juist leuk om te doen. Voetstappen in sneeuw.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden we een grote tuin. Ik vond het altijd zonde als ik die mooie maagdelijke sneeuwdeken moest verpesten omdat ik naar school moest.
Blote voeten in de sneeuw. Ik heb het gedaan en op fokquote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist leuk om te doen. Voetstappen in sneeuw.
Ik weet het, was net voordat ik actief begon te fokken, jullie hebben toen nog foto's in de utosc geplaatst.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Blote voeten in de sneeuw. Ik heb het gedaan en op fok
Jep, 1994.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een oudje van waar je woonde vroeger toch ?
Als kind wel eens het badkamer raam uit en naakt rondspringen in de sneeuw...quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist leuk om te doen. Voetstappen in sneeuw.
Er was een apart topic dacht ikquote:Op maandag 11 maart 2019 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, was net voordat ik actief begon te fokken, jullie hebben toen nog foto's in de utosc geplaatst.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als kind wel eens het badkamer raam uit en naakt rondspringen in de sneeuw...
Randje van het grasveld.quote:
Zo zag het eruit toen mijn ouders er gingen wonen.quote:
ik voel een liedje opkomen!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zag het eruit toen mijn ouders er gingen wonen.
[ afbeelding ]
ja zeer oude beeldquote:Op maandag 11 maart 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zag het eruit toen mijn ouders er gingen wonen.
[ afbeelding ]
Mijn overgrootvader was fotograaf eind 19de eeuw. In het witte huis had hij zijn studio.quote:
Godverdommequote:
quote:
wel een héél leuk huis eendquote:Op maandag 11 maart 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was fotograaf eind 19de eeuw. In het witte huis had hij zijn studio.
Dat witte huis is idd. gesloopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
wel een héél leuk huis eend.... maar die is gesloopt ntuurlijk
die andere niet? da's wel mooi dan.....quote:Op maandag 11 maart 2019 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat witte huis is idd. gesloopt.
ik dacht vroeger was de wiese altijd griesquote:Op maandag 11 maart 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was fotograaf eind 19de eeuw. In het witte huis had hij zijn studio.
Mijn overgroot vader was één vd eerste fotografen in Nederland en was hoffotograaf.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht vroeger was de wiese altijd griesom dat geen kleur op de fotos zijn gewezen heb ik me zo eingepraten
Wilhelmina's Kuttje?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn overgroot vader was één vd eerste fotografen in Nederland en was hoffotograaf.
Nou, ik weet niet meer hoe dat precies zat, koning Emma. prins Hendrik geboorte Juliana. Stelletje kut Moffen die hier de boel kwamen verpesten.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilhelmina's Kuttje?
Toen was nog alles behoorlijk zwart/wit.![]()
Regentes Emma, Wilhemina kwam daarna en in 48 Julianaquote:Op maandag 11 maart 2019 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet meer hoe dat precies zat, koning Emma. prins Hendrik geboorte Juliana. Stelletje kut Moffen die hier de boel kwamen verpesten.
Jij weet.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regentes Emma, Wilhemina kwam daarna en in 48 Juliana
En dan hadden we nog Prins Bernhard en zijn rare strapatsen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regentes Emma, Wilhemina kwam daarna en in 48 Juliana
Ik vind haar inzending ook wel één vd beste. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat aflopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
@:voxs Erg mooi geworden! Dacht nog even dat je iets met de neus anders had gedaan (t.o.v. eerder stadium), leek te smal, dacht ik, maar toen 'pakte' ik er wat foto's van Annchien bij en... haar neus is smaller dan ik dacht haha
Well done voxzs!
En gestemd. Ik wel iig erg mooi ja en als het niet mooi was had ik het niet gedaan. Maar Voxs springt er boven uitquote:Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
@:voxs Erg mooi geworden! Dacht nog even dat je iets met de neus anders had gedaan (t.o.v. eerder stadium), leek te smal, dacht ik, maar toen 'pakte' ik er wat foto's van Annchien bij en... haar neus is smaller dan ik dacht haha
Well done voxzs!
Dank je wel! Ze heeft een smalle neus. Ik heb wel het licht een pietsie meer over haar neus laten vallen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
Well done voxzs!
Zeker top 2 materiaalquote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind haar inzending ook wel één vd beste. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat aflopen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind haar inzending ook wel één vd beste. Ik ben echt benieuwt hoe het gaat aflopen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En gestemd. Ik wel iig erg mooi ja en als het niet mooi was had ik het niet gedaan. Maar Voxs springt er boven uit
Nogmaals het is gewoon de waarheid. Ik heb niet alles bekeken er zijn nogal wat inzendingen.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]Dank en straks zwelg ik nog in al die complimenten..
#Me too. Daarom 2 keer gestemdquote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En gestemd. Ik wel iig erg mooi ja en als het niet mooi was had ik het niet gedaan. Maar Voxs springt er boven uit
thx!quote:Op maandag 11 maart 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het is gewoon de waarheid. Ik heb niet alles bekeken er zijn nogal wat inzendingen.
#Me too'tje gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
#Me too. Daarom 2 keer gestemd![]()
Hola, alles goed las ik. Mooi!
En er komen nog steeds meer bij .....quote:Op maandag 11 maart 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het is gewoon de waarheid. Ik heb niet alles bekeken er zijn nogal wat inzendingen.
Oh kan, maar na een tig aantal blz. was ik er wel klaar mee en vond ik die van Voxs nog steeds de bestequote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kan, maar na een tig aantal blz. was ik er wel klaar mee en vond ik die van Voxs nog steeds de beste
Die zijn wel schattigquote:Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Er zitten ook wel wat kleutertekeningen bij.
Vroeg beginnen .. je weet het maar nooitquote:Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Voxzie! En de vorige versie die ik hier zag had toch ook iets extra's. Je had wel vier varianten kunnen inzenden..Zo van: 'zoek er maar eentje uit, amateurs'quote:Op maandag 11 maart 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel! Ze heeft een smalle neus. Ik heb wel het licht een pietsie meer over haar neus laten vallen.
Voxs gaat op tv komen en dat was ook nog een dingetje.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg beginnen .. je weet het maar nooit
Ik wil ook een smallere neus. VOXSquote:Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voxzie! En de vorige versie die ik hier zag had toch ook iets extra's. Je had wel vier varianten kunnen inzenden..Zo van: 'zoek er maar eentje uit, amateurs'![]()
Ja, inderdaad. Ik houd normaliter niet zo van smalneuzige wezens, maar vond Annechien altijd wel een aardige kop hebben. Door jou dus gezien dat ze een smalle neus heeft haha
Die zijn allemaal ook van Voxs. Om haar masterpiece er nog meer uit laten springenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Valt toch wel mee met jouw giegel? Oke, er groeit wat haar uit en een beetje breed, plus dan die wrat. Maar hij past mooi bij je behangquote:
Ohw, ik verdacht mijn killer parkiet ervan.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ook van Voxs. Om haar masterpiece er nog meer uit laten springen
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met jouw giegel? Oke, er groeit wat haar uit en een beetje breed, plus dan die wrat. Maar hij past mooi bij je behang
Ja het valt allemaal wel mee. Ik moet ook niet zeuren. Gelukkig geen behang hier dus kom ik wat beter tot mijn rechtquote:Op maandag 11 maart 2019 17:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met jouw giegel? Oke, er groeit wat haar uit en een beetje breed, plus dan die wrat. Maar hij past mooi bij je behang
Als ik weer kan brommersturen kom ik ff kijken (als dat nog mag na dat geneuzelquote:Op maandag 11 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het valt allemaal wel mee. Ik moet ook niet zeuren. Gelukkig geen behang hier dus kom ik wat beter tot mijn recht
Ik denk er even over naquote:Op maandag 11 maart 2019 18:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als ik weer kan brommersturen kom ik ff kijken (als dat nog mag na dat geneuzel).
Oh, je bedoelt Mo, Ghostsomething en Mario 2013.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Dacht ik in een leuk forum te zitten. Zit ik met een stel mafketels opgescheept.
Niks mis met mafketelsquote:Op maandag 11 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Dacht ik in een leuk forum te zitten. Zit ik met een stel mafketels opgescheept.
Ja en een muis die niet weet hoe kaas te eten, een moderator op een eiland en die sly-nl is al niet veel beter.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Mo, Ghostsomething en Mario 2013.Leven en laten leven
En een Groningsequote:Op maandag 11 maart 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en een muis die niet weet hoe kaas te eten, een moderator op een eiland en die sly-nl is al niet veel beter.En dan zit hier ook nog een Oostenrijker.
Oh ja, ik ben jou vergeten om op te noemen.quote:
Geen punt hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben jou vergeten om op te noemen.
Klopt, die was beter. Maar door de korte droogtijd, trok ik er met een volgend laagje de verf tot op het doek af..dus herstel, dus nooit zo fris als eerder.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voxzie! En de vorige versie die ik hier zag had toch ook iets extra's. Je had wel vier varianten kunnen inzenden..Zo van: 'zoek er maar eentje uit, amateurs'![]()
Ja, inderdaad. Ik houd normaliter niet zo van smalneuzige wezens, maar vond Annechien altijd wel een aardige kop hebben. Door jou dus gezien dat ze een smalle neus heeft haha
Oh ik wil ook een smallere neus, als dat eens zou kunnenquote:
En dan nog eendje die kwaakt!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en een muis die niet weet hoe kaas te eten, een moderator op een eiland en die sly-nl is al niet veel beter.En dan zit hier ook nog een Oostenrijker.
Ja.quote:
Dat is nog erger dan uit Brabant of Limburg.quote:
Pas maar op .. we zijn al bijna in de meerderheidquote:Op maandag 11 maart 2019 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan uit Brabant of Limburg.
Ik ben altijd in de meerderheid.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op .. we zijn al bijna in de meerderheid
5x 0 is nog steeds 0quote:Op maandag 11 maart 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op .. we zijn al bijna in de meerderheid
Komt ze ergens vandaan dan? Ik dacht dat er ineens was.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
Jij kwam toch uit Friesland Sas? of ben ik in de was met Drakin?
die is gewoon gevondenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt ze ergens vandaan dan? Ik dacht dat er ineens was.
mijn hele familie en voorouders zijn Fries maar door mijn vaders werk zijn wij er allemaal uitgepoept in Noord-Hollandquote:Op maandag 11 maart 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
Jij kwam toch uit Friesland Sas? of ben ik in de was met Drakin?
https://nos.nl/artikel/22(...)je-jr-overleden.htmlquote:Actrice Janine van Elzakker, vertolker Wilhelmina Kuttje jr., overleden
Actrice Janine van Elzakker is in de nacht van zondag op maandag overleden. Ze was al geruime tijd ziek. Ze werd vooral bekend door haar rol van Wilhelmina Kuttje jr. in de televisieserie Plafond over de vloer van Wim T. Schippers.
Van Elzakker sprak ook onder meer de stem in van Beertje Colargol in de gelijknamige animatieserie. Daarnaast was zij in de jaren 80 te horen in VPRO-radioprogramma's van Wim T. Schippers, zoals Ronflonflon met Jacques Plafond. Zij vertolkte hierin een aantal stemmen, waaronder die van het personage dichteres Wilhelmina Kuttje junior, die zogenaamd een affaire had met schrijver Remco Campert.
Verder speelde Van Elzakker de jaren 80 en 90 in tv-series van Schippers als De lachende scheerkwast, Op zoek naar Yolanda en We zijn weer thuis. Van Elzakker was 73 jaar.
Ah... mijn schoonzus komt uit Drachten, mijn broer ging daar kamperen met zijn vriendenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn hele familie en voorouders zijn Fries maar door mijn vaders werk zijn wij er allemaal uitgepoept in Noord-Holland
Ben jij uitgepoept?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn hele familie en voorouders zijn Fries maar door mijn vaders werk zijn wij er allemaal uitgepoept in Noord-Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |