Ja, dat zou altijd intact moeten blijven.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden we een grote tuin. Ik vond het altijd zonde als ik die mooie maagdelijke sneeuwdeken moest verpesten omdat ik naar school moest.
Juist leuk om te doen. Voetstappen in sneeuw.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden we een grote tuin. Ik vond het altijd zonde als ik die mooie maagdelijke sneeuwdeken moest verpesten omdat ik naar school moest.
Blote voeten in de sneeuw. Ik heb het gedaan en op fokquote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist leuk om te doen. Voetstappen in sneeuw.
Ik weet het, was net voordat ik actief begon te fokken, jullie hebben toen nog foto's in de utosc geplaatst.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Blote voeten in de sneeuw. Ik heb het gedaan en op fok
Jep, 1994.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een oudje van waar je woonde vroeger toch ?
Als kind wel eens het badkamer raam uit en naakt rondspringen in de sneeuw...quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist leuk om te doen. Voetstappen in sneeuw.
Er was een apart topic dacht ikquote:Op maandag 11 maart 2019 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, was net voordat ik actief begon te fokken, jullie hebben toen nog foto's in de utosc geplaatst.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als kind wel eens het badkamer raam uit en naakt rondspringen in de sneeuw...
Randje van het grasveld.quote:
Zo zag het eruit toen mijn ouders er gingen wonen.quote:
ik voel een liedje opkomen!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zag het eruit toen mijn ouders er gingen wonen.
[ afbeelding ]
ja zeer oude beeldquote:Op maandag 11 maart 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zag het eruit toen mijn ouders er gingen wonen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |