Dat lijkt me dan weer vet geinig.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
En twee laptops dus kunnen we ruzie maken in één kamer
Omg en die oordopjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ut was wel een luxe chocolade letter
Ik zie me dat een beetje voor me nuquote:
Moet je er wel voor zorgen dat je niet weer een ban krijgt.quote:
nou ja bij mij werd wel alles eruit gesloopt, maar uiteindelijk vond ik de herrie wel meevallen. Ze waren best wel snel, een paar uurtjes met de trilboor, tegels opruimen en stofzuigen. Stofoverlast vond ik echt meevallen, ik heb dat wel eens anders gezien bij anderen.quote:
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTOquote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat je niet weer een ban krijgt.
Dan heeft Choco ook weer een probleem.
Same story.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een pokken weer, ben ik weer thuis schijnt de zon en is het droog
Gelukkig dat dat meeviel bij je. En hier laten ze de tegeltjes dus zitten. Dus dat scheelt veel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja bij mij werd wel alles eruit gesloopt, maar uiteindelijk vond ik de herrie wel meevallen. Ze waren best wel snel, een paar uurtjes met de trilboor, tegels opruimen en stofzuigen. Stofoverlast vond ik echt meevallen, ik heb dat wel eens anders gezien bij anderen.
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTO
Oh dat kan ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.
Ik lees er wel mee, kan dan van jou dingen leren ja. Of jij op mijn account verder, denken ze wtf heeft die choco last van.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTO
VPN gebruik ik dan wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees er wel mee, kan dan van jou dingen leren ja. Of jij op mijn account verder, denken ze wtf heeft die choco last van.
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokken
Ik heb geen sneeuw gezien hier gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokken
Dat is dubbel pech dus arme jijquote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.
Gelukkig welquote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, je snapt me toch wel, volgens mij posten jij en ik totaal verschillend.
Heb je geluk gehadquote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen sneeuw gezien hier gelukkig.
Pas maar op dat je niet op je smoel gaat....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |