Och sjezus, ja dan moet je eruit. Dat is echt ruk. Hier zat het toen in het dak. Kwam je de lift uit en dan liep je tegen zo'n tent aan, helemaal afgesloten. En de buitenkant dus ook helemaal ingepakt. Vage shit hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zat in de kozijnen, daarom was het voor iedereen verplicht konden ze alles tegelijkertijd doen. Alles werd hermetisch afgesloten
In de keuken zat ook een stukje zeil onder het keukenblok, werd een hele tent incl douche gebouwd om het te kunnen verwijderen.
Het overtegelen is wel een voordeel. Het weg jekkeren van tegels is niet alleen een boel herrie maar ook overal stof.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze het binnen twee dagen van 's ochtends vroeg tot 17 u. voor elkaar krijgen.
de eerste keer kregen we oordopjes en een chocoladeletter. Met die keuken 250,- voor de vloer die eventueel beschadigd zou kunnen worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar meestal krijgen mensen een soort van vergoeding voor de overlast en soms moeten mensen ook echt het huis uit. Maar dat is belgie toch?
Dat mag je hopen ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet muziek op dan werken ze sneller.
Ze heeft wel een lekkere chillbankquote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhhh jaaaaaa. Week bij Soury op de bank.Lekker chillen en fokken en een rokertje.
Je moet asbest nooit in kleine stukjes gaan maken, altijd in zijn totaliteit verwijderen, en met de nodige bescherming.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och sjezus, ja dan moet je eruit. Dat is echt ruk. Hier zat het toen in het dak. Kwam je de lift uit en dan liep je tegen zo'n tent aan, helemaal afgesloten. En de buitenkant dus ook helemaal ingepakt. Vage shit hoor.
En dan gaat mijn dochter verbouwen en gaat haar schoonvader gewoon asbest platen verwijderen in de schuur en in kleine stukjes in een niet afgesloten zak in haar tuin.
Ohhhh, dat is lekker, lekker warme voetjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nu vloerverwarming. Ik moet zeggen dat ik dat erg fijn vind. Ik heb het niet zo vaak koud maar vandaag wel (beetje verkouden ook) en warme voeten zijn best fijn.
Ik krijg kozijnen, geen tegels.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het overtegelen is wel een voordeel. Het weg jekkeren van tegels is niet alleen een boel herrie maar ook overal stof.
Ik was ook gewoon thuis...aardige gasten allemaal en ook behulpzaam.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier niet zover ik weet want sommige mensen willen dat inderdaad wel maar het lukte ze niet. Ach wie weet wat er gaat komen ik hoor het allemaal wel.
We hoeven niet weg maar het schijnt wel handiger te zijn.
Maar ik vind het ook raar om zelf een week/weken niet aanwezig te zijn in mijn huis en vreemde wel. Laat mij dan maar lekker op de bank tussen de rommel zitten.
Sterker nog het duurde meestal een paar weken of langer voordat het sloopwerk verder kon.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zat in de kozijnen, daarom was het voor iedereen verplicht konden ze alles tegelijkertijd doen. Alles werd hermetisch afgesloten
In de keuken zat ook een stukje zeil onder het keukenblok, werd een hele tent incl douche gebouwd om het te kunnen verwijderen.
Dit ja. Maar naar ons werd niet geluisterd.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet asbest nooit in kleine stukjes gaan maken, altijd in zijn totaliteit verwijderen, en met de nodige bescherming.
De vraag is waar ik dan ongestoord kan blowen...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon thuis...aardige gasten allemaal en ook behulpzaam.
Idd, zolang je er niet in gaat zagen boren of breken kan het geen kwaad voor een keertje. En nat houden als je ermee bezig bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet asbest nooit in kleine stukjes gaan maken, altijd in zijn totaliteit verwijderen, en met de nodige bescherming.
Nooit klein gaan hakken, domste dat je kan doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja. Maar naar ons werd niet geluisterd.![]()
Gelukkig heeft ze het niet zelf gedaan. Maar die schoonpa van haar. Afijn. Ik zeg niets.Asbest verwijderen zonder bescherming.
Zie je, komt helemaal goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon thuis...aardige gasten allemaal en ook behulpzaam.
Daar kan je een aardig boete voor krijgenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och sjezus, ja dan moet je eruit. Dat is echt ruk. Hier zat het toen in het dak. Kwam je de lift uit en dan liep je tegen zo'n tent aan, helemaal afgesloten. En de buitenkant dus ook helemaal ingepakt. Vage shit hoor.
En dan gaat mijn dochter verbouwen en gaat haar schoonvader gewoon asbest platen verwijderen in de schuur en in kleine stukjes in een niet afgesloten zak in haar tuin.
Ah geeft niet, ik ben standaard deprie.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sterker nog het duurde meestal een paar weken of langer voordat het sloopwerk verder kon.
Ok nu is Choco deprie
Juist, nat houden, om stof te beperken en een mondkapje op.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zolang je er niet in gaat zagen boren of breken kan het geen kwaad voor een keertje. En nat houden als je ermee bezig bent.
Dat ga ik dan toch echt wel gewoon doen hoor. Boeiend wat hun er dan van denken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is waar ik dan ongestoord kan blowen...
LOL oordopjes en een chocolade letterquote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
de eerste keer kregen we oordopjes en een chocoladeletter. Met die keuken 250,- voor de vloer die eventueel beschadigd zou kunnen worden.
En twee laptops dus kunnen we ruzie maken in één kamerquote:
ut was wel een luxe chocolade letterquote:
Hebben we ze ook verteld.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je een aardig boete voor krijgen
Ik had het over Chocoquote:
Dat lijkt me dan weer vet geinig.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
En twee laptops dus kunnen we ruzie maken in één kamer
Omg en die oordopjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ut was wel een luxe chocolade letter
Ik zie me dat een beetje voor me nuquote:
Moet je er wel voor zorgen dat je niet weer een ban krijgt.quote:
nou ja bij mij werd wel alles eruit gesloopt, maar uiteindelijk vond ik de herrie wel meevallen. Ze waren best wel snel, een paar uurtjes met de trilboor, tegels opruimen en stofzuigen. Stofoverlast vond ik echt meevallen, ik heb dat wel eens anders gezien bij anderen.quote:
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTOquote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat je niet weer een ban krijgt.
Dan heeft Choco ook weer een probleem.
Same story.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een pokken weer, ben ik weer thuis schijnt de zon en is het droog
Gelukkig dat dat meeviel bij je. En hier laten ze de tegeltjes dus zitten. Dus dat scheelt veel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja bij mij werd wel alles eruit gesloopt, maar uiteindelijk vond ik de herrie wel meevallen. Ze waren best wel snel, een paar uurtjes met de trilboor, tegels opruimen en stofzuigen. Stofoverlast vond ik echt meevallen, ik heb dat wel eens anders gezien bij anderen.
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTO
Oh dat kan ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.
Ik lees er wel mee, kan dan van jou dingen leren ja. Of jij op mijn account verder, denken ze wtf heeft die choco last van.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die fokt op haar eigen account, maar die fluister ik wel dingen in zodat ze waarschijnlijk ook er een maand af ligt. Oh nee Choco komt niet in UTO
VPN gebruik ik dan wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden gegeven op IP adres, niet op gebruikersnaam.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees er wel mee, kan dan van jou dingen leren ja. Of jij op mijn account verder, denken ze wtf heeft die choco last van.
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokken
Ik heb geen sneeuw gezien hier gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gehad, gisteren wel dikke vlokken
Dat is dubbel pech dus arme jijquote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.
Gelukkig welquote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, je snapt me toch wel, volgens mij posten jij en ik totaal verschillend.
Heb je geluk gehadquote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen sneeuw gezien hier gelukkig.
Pas maar op dat je niet op je smoel gaat....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat er middenin, er de weg ook nog opengebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |