oh.... ellende dus..........quote:Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier gaan ze over een jaar de hele flat verbouwen, kozijnen, leidingen, badkamer, wc, kasten enz enz enz.
Hier dus ook, dit is maar een onderdeeltje, nieuwe verwarmingsketel heb ik al.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga er even niet op in, de ontstopper maakte ook al allemaal flauwe grapjes.
'''plop''quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga er even niet op in, de ontstopper maakte ook al allemaal flauwe grapjes.
Ja. Maar is het waard blah blah blah, Oh ook de kachels gaan eruit en nieuw systeem, het enige waar ik naar uitkijk is dat ik bij de deurbel een camera krijg zodat ik kan zien wie er beneden voor mijn deur staat.quote:
Bij *plop* denk ik aan een biertjequote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
'''plop''
zo dan hebben we die al gehad
Zo mevrouwtje, uw kanaal is weer schoon hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
'''plop''
Toestand hoor, maar alles wordt beter volgens hen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier dus ook, dit is maar een onderdeeltje, nieuwe verwarmingsketel heb ik al.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
'''plop''
Wel een paar favorieten, maar dat worden er eigenlijk steeds meerquote:Op maandag 11 maart 2019 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
heb wel een paar favorieten? of vind je het l mooi als het Spaans klinkt?
daar zou ik me juist minder over zorgen maken dan om die andere zooi......quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Maar is het waard blah blah blah, Oh ook de kachels gaan eruit en nieuw systeem, het enige waar ik naar uitkijk is dat ik bij de deurbel een camera krijg zodat ik kan zien wie er beneden voor mijn deur staat.
Er worden al hele slechte grappen gemaakt, en jij kiest voor de woordkeuze trekken?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja kan ook....of een fles zijn opentrekken
Oh ik maak me geen zorgen hoor, vind het wel geinig en ben benieuwd hoe lang het duurt, geloof dat ze het in een paar dagen per woning doen. Vind ik wel boeiend. 3 flats gaan ze doen, wij zijn als laatste aan de beurt. Af en toe kijk ik naar beneden om te kijken hoe alles vordert.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
daar zou ik me juist minder over zorgen maken dan om die andere zooi......
Heb je het nu tegen Patty Brard?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo mevrouwtje, uw kanaal is weer schoon hoor.
Ja, ook de energierekening.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand hoor, maar alles wordt beter volgens hen.
soms luister ik er wel eens eentje, maar om eerlijk te zijn... niet vaak.....quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een paar favorieten, maar dat worden er eigenlijk steeds meer
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilos
Wat gaan ze precies doen dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik maak me geen zorgen hoor, vind het wel geinig en ben benieuwd hoe lang het duurt, geloof dat ze het in een paar dagen per woning doen. Vind ik wel boeiend. 3 flats gaan ze doen, wij zijn als laatste aan de beurt. Af en toe kijk ik naar beneden om te kijken hoe alles vordert.Grote kranen e.d. vind ik wel leuk om naar te kijken.
een fles wijn opentrekken moest dat zijn trouwensquote:Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er worden al hele slechte grappen gemaakt, en jij kiest voor de woordkeuze trekken?
open maken was geen optie?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
een fles wijn opentrekken moest dat zijn trouwens![]()
nou ja zo heet dat nou eenmaal
Riolering weer niet volgens mij. De flats worden duurzaam gemaakt, schijnen grote problemen te zijn met tocht en de verwarming.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat gaan ze precies doen dan?
Nieuwe riolering gok ik, maar ook cv ketel weg? of een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |