Ik volg darts, (bijna) ieder toernooi wordt gesponsord door een wedkantoor. De basis komt daar dus regelmatig langsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe weten jullie zo goed wat het allemaal betekent?![]()
Ik wil best even een andere kant op kijken zodat je een slok kan nemenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Cee het volgende:
Ik drink niet maar ik heb behoefte aan drank.
Aah okeequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg darts, (bijna) ieder toernooi wordt gesponsord door een wedkantoor. De basis komt daar dus regelmatig langs
Zo oud als methusalem zijn en dit voor het eerst meemaken, hou me vast jongens.quote:
Jaaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef DevK het volgende:
STAAN WIJ EERSTE IN DE ODDS?! Is this the real life?
Maar wel spannend hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef MMF93 het volgende:
jongens dit is toch te gek voor woorden dit. Dit wordt een héél bijzonder jaar dit.
In Tilburg?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:22 schreef Keyos het volgende:
Ter ere van Duncan vanavond maar weer een biertje doen in zijn stamkroeg, it’s coming home!
quote:
quote:
Krumpers, Vleermuispakken, ServeerbladDJ, uit Volendam komen, draaorgels, wat kan nog meer misgaan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo oud als methusalem zijn en dit voor het eerst meemaken, hou me vast jongens.![]()
Dit kan nu dus letterlijk echt alleen maar misgaan.
Hahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo oud als methusalem zijn en dit voor het eerst meemaken, hou me vast jongens.![]()
Dit kan nu dus letterlijk echt alleen maar misgaan.
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:24:31Yes! Na bekendmaking lied Rusland stijgt Nederland @dunclaurence nu naar 1 bij de bookmakers. Zeer hoopgevend. En straks uiteraard alles waarmaken in Tel Aviv https://t.co/eFBF2BEAm3 reageer retweet
Toppers als backing vocalsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Krumpers, Vleermuispakken, ServeerbladDJ, uit Volendam komen, draaorgels, wat kan nog meer misgaan?
Iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens alsjeblieft.Het is nog zo ver weg! Kan nog zo veel gebeuren.
Cornaldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:24:31Yes! Na bekendmaking lied Rusland stijgt Nederland @:dunclaurence nu naar 1 bij de bookmakers. Zeer hoopgevend. En straks uiteraard alles waarmaken in Tel Aviv https://t.co/eFBF2BEAm3 reageer retweet
Zullen Cornald en Duncan nu aan het appen of bellen zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:24:31Yes! Na bekendmaking lied Rusland stijgt Nederland @:dunclaurence nu naar 1 bij de bookmakers. Zeer hoopgevend. En straks uiteraard alles waarmaken in Tel Aviv https://t.co/eFBF2BEAm3 reageer retweet
Jaaaa Cornald ook meteen reageren!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
Dat weet iedereen volgens mij ook welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef ijs_beer het volgende:
Go go go!!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben alleen al zo blij om dit moment!![]()
![]()
![]()
Dat we gewoon ooit een keer in dit stadium favoriet waren/zijn!
Het kan inderdaad alleen nog maar misgaan nu en de verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen voor de favoriet altijd, maar JE KAN HET DUNCAN
Ja, dat weet ik ook.quote:
Dachten ze bij Netta ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef ijs_beer het volgende:
Edit: was al bekendtwitter:cornaldm twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:24:31Yes! Na bekendmaking lied Rusland stijgt Nederland @dunclaurence nu naar 1 bij de bookmakers. Zeer hoopgevend. En straks uiteraard alles waarmaken in Tel Aviv https://t.co/eFBF2BEAm3 reageer retweet
Ik ook. We moeten wel voorzichtig blijven. De staging wordt ONTZETTEND belangrijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook.maar toch, ik ben bang dat het juist allemaal even te goed gaat nu.
Nettaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Dachten ze bij Netta ookZolang we erin geloven en er 100% voor gaan...
Nou heb ik daar op zich wel vertrouwen in, maar het moet allemaal goed blijven vallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook. We moeten wel voorzichtig blijven. De staging wordt ONTZETTEND belangrijk.
YES WE DUNCANquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben alleen al zo blij om dit moment!![]()
![]()
![]()
Dat we gewoon ooit een keer in dit stadium favoriet waren/zijn!
Het kan inderdaad alleen nog maar misgaan nu en de verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen voor de favoriet altijd, maar JE KAN HET DUNCAN
Ik twijfel nog eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou heb ik daar op zich wel vertrouwen in, maar het moet allemaal goed blijven vallen natuurlijk.
Ja en toen waren wij het hier met zijn allen aan het vierenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Niels93 het volgende:
Dit is zo’n moment waarop we later nog terugkeken. “Wist je nog in 2019 toen...?”
Dries gaat volgend jaar toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
En we moeten ons natuurlijk ook bedenken dat we veel te vroeg kunnen juichen nu. Vergeet niet wat Dries Roelvink heeft gezegd; het lied is te moeilijk!
De enige die het nog kan verknallen is Hansquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
En we moeten ons natuurlijk ook bedenken dat we veel te vroeg kunnen juichen nu. Vergeet niet wat Dries Roelvink heeft gezegd; het lied is te moeilijk!
Die grap is eerder gemaakt jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
YES WE DUNCAN
of is die al oud?![]()
je hebt de kurk eruit gekregen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef GeorgeM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OH MIJN GOOOOOOOOOOOOOODDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen verloren we uiteindelijk nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en toen waren wij het hier met zijn allen aan het vieren
Idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef libranl het volgende:
[..]
De enige die het nog kan verknallen is Hans
Sjoelenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een kleine twee maanden wachten tot de act bekend is. Hoe overleven we dat?
Water en broodquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een kleine twee maanden wachten tot de act bekend is. Hoe overleven we dat?
Het filmpje bij deze tweettwitter:oteujardim twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:21:54Duncan Laurence and Dutch Fans after hearing that Scream turns out to be disappointing: https://t.co/hnM7KYvKeO reageer retweet
Niets over Hij kan duidelijk prima zwemmen, maar kan 'ie door een waterkraan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Strani het volgende:
Vader Abraham heeft zojuist z'n review gepubliceerd van Arcade: "Doe dan maar Sieneke."
Dus dat gaat helemaal goedkomen.
Precies!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
Geniet gewoon even lekker van dit moment! Wat er ook gebeurt hierna, we staan NU op 1.![]()
![]()
![]()
![]()
Hellevoetsluis, hometown groundquote:
Zo is dįt!!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
Geniet gewoon even lekker van dit moment! Wat er ook gebeurt hierna, we staan NU op 1.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij kan wel op een blokfluit spelen!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niets over Hij kan duidelijk prima zwemmen, maar kan 'ie door een waterkraan?
Ach, dat zou dan weinig uitmaken voor het resultaat. De gemiddelde Europeaan volgt dit allemaal totaal niet en ziet het op de avond van de finale allemaal wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef lylastich het volgende:
volgens mij gaan die russen nu allemaal op hun eigen nummer wedden....
Volgens mij is het eerder zo dat veel Russen geld hebben ingezet op hun eigen land en willen ze het nu terug na het horen van Screamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef lylastich het volgende:
volgens mij gaan die russen nu allemaal op hun eigen nummer wedden....
Wattttttt? Ik ga ook eens een dagje op stap zegquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
hahaahha meen je nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:36 schreef Strani het volgende:
Oh, op Oddschecker staan we nu weer tweede.
Maar die 10 minuten pakken ze ons nooit meer af!
Op oddschecker weer gezakt naar 2quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Met een beetje mazzel staan we in 2020 toch wel in de finale.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ongekend dit! Enig negatief puntje is dat onze inzending van 2020 mogelijk een tegenvaller is vergeleken met dit nummer. Dit valt gewoon haast niet te overtreffen imo
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef justnathan321 het volgende:
Echt gek! Zoals ik eerder zei: dit gun ik jullie 1000%
Zolang we weg blijven bij de Trijns, Gordons en andere idioten die ‘ook een keertje willen’ komt dat best goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ongekend dit! Enig negatief puntje is dat onze inzending van 2020 mogelijk een tegenvaller gaat zijn vergeleken met dit nummer. Dit valt gewoon haast niet te overtreffen imo
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:36 schreef Strani het volgende:
Bij mij staat NL nog op 1 hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:36 schreef Strani het volgende:
Trijntje had met dat nummer best kunnen scoren...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zolang we weg blijven bij de Trijns, Gordons en andere idioten die ‘ook een keertje willen’ komt dat best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |