quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Videoclip van Soldi is bijvoorbeeld al 40.000.000 keer bekeken.Italië hé.
Heb je helemaal gelijk in hoor, het verpeste het hele nummer. Zeker ook mede door zijn regie, alleen Sennek stond daar ook in een vreemde jurk met lang sluik haar wat vreemd heen en weer te bewegen. Helemaal te vergelijken met Trijntje, alleen België had dan nog een veel beter nummer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:51 schreef libranl het volgende:
[..]
Sennek wilde graag tussen het publiek staan. PrimaHans is wel verantwoordelijk hoe het in beeld wordt gebracht. Het begin, een halve minuut in het donker met alleen een hand zichtbaar voor de ogen is echt het handelsmerk van onze Hans. Denk maar aan het rouwnetje voor de ogen van Trijntje.
![]()
Verder allemaal vreemde camerashots (veel wijde shots en van onder) en geen blikken in de camera. Hoewel Sennek ook niet in topvorm was, vind ik dat Hans als regisseur ook slecht werk heeft afgeleverd voor België vorig jaar.
HYPE!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:54 schreef GeorgeM het volgende:
Rusland en NL nu bij Betfair op 4.6. Wij groen Rusland rood.
Rusland inhalen voordat hun nummer bekend is zou helemaal lekker zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:54 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nederland en Rusland nu bij veel wedkantoren gedeeld 1e!![]()
En Rusland op rood en Nederland op groen!
Oh het gaat veel te hard, maar oh wat geniet ik hiervan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:54 schreef GeorgeM het volgende:
Laat je lekker onderdompelen in het hyperen (volgens mij zeg ik dit niet goed, maar I don't care). We weten niet of we dit ooit nog eens gaan meemaken woehoeeeeeequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:59 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh het gaat veel te hard, maar oh wat geniet ik hiervan.![]()
![]()
![]()
Het totaalplaatje klopte niet, want Sennek liet zelf idd ook wat steken vallen. Ik beredeneerde het vanuit het deel waar Hans verantwoordelijk voor was, omdat hij dit jaar wederom de regie doet voor Nederland. En als ik de regie- en cameravoering dan beoordeel vind ik het ontzettend matig. Zag ook veel overeenkomsten met het optreden van Trijntje. Dat zijn we gelukkig eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in hoor, het verpeste het hele nummer. Zeker ook mede door zijn regie, alleen Sennek stond daar ook in een vreemde jurk met lang sluik haar wat vreemd heen en weer te bewegen. Helemaal te vergelijken met Trijntje, alleen België had dan nog een veel beter nummer.
En bij mij reageerde maar 1 FB vriend, leeftijdsgenoot, maar de rest reageert überhaupt nooit op mijn gehyper over ESF, dus ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:07 schreef ato het volgende:
Ik heb het nummer op mijn Facebook account gezet, ik doe de laatste tijd niet veel met mijn Facebook.
Maar het is wel grappig om te zien dat mijn Facebook vrienden die weinig met het ESF hebben, enthousiast reageren.
Ik vind het ook echt geweldig! Wat er ook nog gebeurd; we hebben in ieder geval een keer mee mogen maken dat we vanaf het begin bij de topfavorieten hoorden. Dat euforische gevoel pakken ze ons niet meer af.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:15 schreef Niels93 het volgende:
Dat we dit zo mogen meemaken. Ik geniet echt van elke reactie en elke review. Als favoriet (een van de) starten aan ESF 2019!
twitter:MangosteenESC twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 16:01:47duncan laurence really showed his whole ass crack and wiwibloggs didn’t even notice ... the power arcade has reageer retweet
Nu boven Ruslandquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nu ook bij Betfair Sports gelijk met Rusland
Op betfair wel (de meest actieve site)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:32 schreef Greys het volgende:
Staan we op 1?
Vroeg zij vanuit de supermarkt.
Wat heeft dat allemaal voor betekenis als het nummer van Rusland nog niet eens bekend is?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we dus eigenlijk al tijdje op 1 staanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal voor betekenis als het nummer van Rusland nog niet eens bekend is?
Voor het plakboek inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik wacht vijf uur eerst even af, kijken wat Rusland doet. Stiekem wil ik niet op 1. Want the pressureeeee that it brings
Nou ja even dan.. Voor de screenshots.
Unibet eerder vandaag ook. Wel gedeeld, maar tochquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Op betfair wel (de meest actieve site)
Wanneer komt die met de 2019 versie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:37 schreef Henno het volgende:
Wel leuk om straks esctracker te volgen, zijn wij eens degenen die linksboven op al die pagina's staan
Geen idee, aangezien die youtube views en hitlijstposities vergelijken sowieso pas als alle nummers bekend zijn lijkt me zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer komt die met de 2019 versie?
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef FruitofUtopia het volgende:
Nu ben ik zenuwachtig voor het liedje van Ruslanddas ook een first.
waaaahquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:32 schreef Greys het volgende:
Staan we op 1?
Vroeg zij vanuit de supermarkt.
Dit wilde ik altijd al een keer meemaken, maar nu wel echt doorpakken. Ik neem geen genoegen met minder dan de winstquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt geweldig! Wat er ook nog gebeurd; we hebben in ieder geval een keer mee mogen maken dat we vanaf het begin bij de topfavorieten hoorden. Dat euforische gevoel pakken ze ons niet meer af.
Het heeft sowieso in deze fase allemaal nog geen betekenisquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal voor betekenis als het nummer van Rusland nog niet eens bekend is?
De laatste liedjes worden al snel bekend gemaakt, dus hoop ik dat ze snel komen dan!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Geen idee, aangezien die youtube views en hitlijstposities vergelijken sowieso pas als alle nummers bekend zijn lijkt me zo.
Link???quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie het nu ook. Op Betfair boven RuslandWAAAAHHH
Jaaa wat willen we nouquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:02 schreef GeorgeM het volgende:
THUNDER AND LIGHTNIN IT'S GETTING EXCITING![]()
ik wil eigenlijk niet op één of eigenlijk toch wel, nee toch niet, of toch wel![]()
Da weet ik nieeeeetquote:
10-year challenge:quote:
It's cuming it's cumingquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:12 schreef Greys het volgende:
Godver op eurovisionworld.com staat nog steeds in dat bovenste zinnetje Bookmakers predict Russia. Ik wil een screenshot met Netherlands.
Rusland gaat veel beter scoren dan iedereen nu lijkt te denken. Denk ik. Het is Sergey. Het is Rusland.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
Rusland valt wel wat tegen ja. Gaat alsnog dik scoren straks in Tel Aviv, maar ik haal nu toch wat opgeluchter adem![]()
En sta al klaar voor de screenshots!
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
IK WIL RUSLAND NIET HOREN
NU EVEN NIET!!
[ afbeelding ]
twitter:__Anastazia__ twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:12:36And now you can hear the entire nation of the Netherlands breathe a sigh of relief... #eurovision reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
IK WIL RUSLAND NIET HOREN
NU EVEN NIET!!
[ afbeelding ]
Omg jaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
10-year challenge:
Wie had dat ooit gedacht van de toppers naar nummer 1 in de odds voor het songfestival
Nu Rusland 16% en NL 15%quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Da weet ik nieeeeet![]()
OHGODOHGODOHGODOHGODOHGOD Rusland op 16% winstkans en wij 14 OHGODOHGODOHGODOHGOD
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef Em31 het volgende:
twitter:__Anastazia__ twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:12:36And now you can hear the entire nation of the Netherlands breathe a sigh of relief... #eurovision reageer retweet
![]()
Ja daar stijgen we heel hardquote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef Pluto1975 het volgende:
It’s happening!!!!! Zit hier op mijn werk met nu al een brok in mijn keel
Op Unibet is Nederland van 4,5 naar 3 gegaan, maar Rusland op gelijke hoogte geblevenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja daar stijgen we heel hardEn Rusland zakt
Ja, maar er staat wel een rood stipjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Unibet is Nederland van 4,5 naar 3 gegaan, maar Rusland op gelijke hoogte gebleven
Oh ik had niet bij oddschecker gekeken, alleen in mijn accountquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar er staat wel een rood stipje
Echt he, op twitter ook allemaal 'Congratulations Netherlands' tweets, maar zal je alsnog zienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef grazz het volgende:
Printscreentjes maken mensen, voordat Armenië morgen boven ons staat...of Malta
Omdat jarenlange ervaring.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe weten jullie zo goed wat het allemaal betekent?![]()
Ik zit ook de hele tijd te F5enquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Hier ook al? Ik zit hier maar te F5en voor dat zinnetje bovenaan
Spannend!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Hier ook al? Ik zit hier maar te F5en voor dat zinnetje bovenaan
Edit kak nee hier nog niet. Gimme my screenshot fuckerssss
😅quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Cee het volgende:
Ik drink niet maar ik heb behoefte aan drank.
Ik volg darts, (bijna) ieder toernooi wordt gesponsord door een wedkantoor. De basis komt daar dus regelmatig langsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe weten jullie zo goed wat het allemaal betekent?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |