Voor het plakboek inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik wacht vijf uur eerst even af, kijken wat Rusland doet. Stiekem wil ik niet op 1. Want the pressureeeee that it brings
Nou ja even dan.. Voor de screenshots.
Unibet eerder vandaag ook. Wel gedeeld, maar tochquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Op betfair wel (de meest actieve site)
Wanneer komt die met de 2019 versie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:37 schreef Henno het volgende:
Wel leuk om straks esctracker te volgen, zijn wij eens degenen die linksboven op al die pagina's staan
Geen idee, aangezien die youtube views en hitlijstposities vergelijken sowieso pas als alle nummers bekend zijn lijkt me zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer komt die met de 2019 versie?
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef FruitofUtopia het volgende:
Nu ben ik zenuwachtig voor het liedje van Ruslanddas ook een first.
waaaahquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nederland en Rusland nu bij veel wedkantoren gedeeld 1e!![]()
En Rusland op rood en Nederland op groen!
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:32 schreef Greys het volgende:
Staan we op 1?
Vroeg zij vanuit de supermarkt.
Dit wilde ik altijd al een keer meemaken, maar nu wel echt doorpakken. Ik neem geen genoegen met minder dan de winstquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt geweldig! Wat er ook nog gebeurd; we hebben in ieder geval een keer mee mogen maken dat we vanaf het begin bij de topfavorieten hoorden. Dat euforische gevoel pakken ze ons niet meer af.
Het heeft sowieso in deze fase allemaal nog geen betekenisquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal voor betekenis als het nummer van Rusland nog niet eens bekend is?
De laatste liedjes worden al snel bekend gemaakt, dus hoop ik dat ze snel komen dan!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Geen idee, aangezien die youtube views en hitlijstposities vergelijken sowieso pas als alle nummers bekend zijn lijkt me zo.
Link???quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie het nu ook. Op Betfair boven RuslandWAAAAHHH
Jaaa wat willen we nouquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:02 schreef GeorgeM het volgende:
THUNDER AND LIGHTNIN IT'S GETTING EXCITING![]()
ik wil eigenlijk niet op één of eigenlijk toch wel, nee toch niet, of toch wel![]()
Da weet ik nieeeeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |