Hellevoetsluis, hometown groundquote:
Zo is dát!!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
Geniet gewoon even lekker van dit moment! Wat er ook gebeurt hierna, we staan NU op 1.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij kan wel op een blokfluit spelen!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niets over Hij kan duidelijk prima zwemmen, maar kan 'ie door een waterkraan?
Ach, dat zou dan weinig uitmaken voor het resultaat. De gemiddelde Europeaan volgt dit allemaal totaal niet en ziet het op de avond van de finale allemaal wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef lylastich het volgende:
volgens mij gaan die russen nu allemaal op hun eigen nummer wedden....
Volgens mij is het eerder zo dat veel Russen geld hebben ingezet op hun eigen land en willen ze het nu terug na het horen van Screamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef lylastich het volgende:
volgens mij gaan die russen nu allemaal op hun eigen nummer wedden....
Wattttttt? Ik ga ook eens een dagje op stap zegquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
Geniet gewoon even lekker van dit moment! Wat er ook gebeurt hierna, we staan NU op 1.![]()
![]()
![]()
![]()
hahaahha meen je nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:36 schreef Strani het volgende:
Oh, op Oddschecker staan we nu weer tweede.
Maar die 10 minuten pakken ze ons nooit meer af!
Op oddschecker weer gezakt naar 2quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Met een beetje mazzel staan we in 2020 toch wel in de finale.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ongekend dit! Enig negatief puntje is dat onze inzending van 2020 mogelijk een tegenvaller is vergeleken met dit nummer. Dit valt gewoon haast niet te overtreffen imo
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef justnathan321 het volgende:
Echt gek! Zoals ik eerder zei: dit gun ik jullie 1000%
Zolang we weg blijven bij de Trijns, Gordons en andere idioten die ‘ook een keertje willen’ komt dat best goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ongekend dit! Enig negatief puntje is dat onze inzending van 2020 mogelijk een tegenvaller gaat zijn vergeleken met dit nummer. Dit valt gewoon haast niet te overtreffen imo
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:36 schreef Strani het volgende:
Bij mij staat NL nog op 1 hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:36 schreef Strani het volgende:
Trijntje had met dat nummer best kunnen scoren...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zolang we weg blijven bij de Trijns, Gordons en andere idioten die ‘ook een keertje willen’ komt dat best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |