Nou heb ik daar op zich wel vertrouwen in, maar het moet allemaal goed blijven vallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook. We moeten wel voorzichtig blijven. De staging wordt ONTZETTEND belangrijk.
YES WE DUNCANquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben alleen al zo blij om dit moment!![]()
![]()
![]()
Dat we gewoon ooit een keer in dit stadium favoriet waren/zijn!
Het kan inderdaad alleen nog maar misgaan nu en de verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen voor de favoriet altijd, maar JE KAN HET DUNCAN
Ik twijfel nog eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou heb ik daar op zich wel vertrouwen in, maar het moet allemaal goed blijven vallen natuurlijk.
Ja en toen waren wij het hier met zijn allen aan het vierenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Niels93 het volgende:
Dit is zo’n moment waarop we later nog terugkeken. “Wist je nog in 2019 toen...?”
Dries gaat volgend jaar toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
En we moeten ons natuurlijk ook bedenken dat we veel te vroeg kunnen juichen nu. Vergeet niet wat Dries Roelvink heeft gezegd; het lied is te moeilijk!
De enige die het nog kan verknallen is Hansquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
En we moeten ons natuurlijk ook bedenken dat we veel te vroeg kunnen juichen nu. Vergeet niet wat Dries Roelvink heeft gezegd; het lied is te moeilijk!
Die grap is eerder gemaakt jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
YES WE DUNCAN
of is die al oud?![]()
je hebt de kurk eruit gekregen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef GeorgeM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OH MIJN GOOOOOOOOOOOOOODDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen verloren we uiteindelijk nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en toen waren wij het hier met zijn allen aan het vieren
Idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef libranl het volgende:
[..]
De enige die het nog kan verknallen is Hans
Sjoelenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een kleine twee maanden wachten tot de act bekend is. Hoe overleven we dat?
Water en broodquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een kleine twee maanden wachten tot de act bekend is. Hoe overleven we dat?
Het filmpje bij deze tweettwitter:oteujardim twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:21:54Duncan Laurence and Dutch Fans after hearing that Scream turns out to be disappointing: https://t.co/hnM7KYvKeO reageer retweet
Niets over Hij kan duidelijk prima zwemmen, maar kan 'ie door een waterkraan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Strani het volgende:
Vader Abraham heeft zojuist z'n review gepubliceerd van Arcade: "Doe dan maar Sieneke."
Dus dat gaat helemaal goedkomen.
Precies!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Greys het volgende:
Geniet gewoon even lekker van dit moment! Wat er ook gebeurt hierna, we staan NU op 1.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |