Dit dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil gewoon de docu zien, niet een of andere rapper die 'vanuit de muzikantenblik' naar de docu gaat kijkn en daar een mening over uitkotst.
Hij is wel bruin, dus hij begrijpt Michael beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil gewoon de docu zien, niet een of andere rapper die 'vanuit de muzikantenblik' naar de docu gaat kijkn en daar een mening over uitkotst.
Dan wacht je een half uurtje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja MJ is doodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:01 schreef superniger het volgende:
Dus totaal geen wederhoor in deze docu.
https://mediamagazine.nl/(...)d-vanavond-op-npo-3/quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe weten we dat dit een half uur duurt?
Beetje cru, maar zo is het wel.quote:
Das nog eens een avondje genietenquote:
Het is een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad. Is er in de docu uberhaupt sprake van onomstotelijk bewijs?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Das nog eens een avondje genieten![]()
Hoewel ik zn muziek goed vind hoef ik al dat geleuter over eventueel misbruik niet te zien, hij is dood dus wat moeten we er mee.
Precies mijn gedachte, wat moeten we ermee?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Das nog eens een avondje genieten![]()
Hoewel ik zn muziek goed vind hoef ik al dat geleuter over eventueel misbruik niet te zien, hij is dood dus wat moeten we er mee.
Neen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad. Is er in de docu uberhaupt sprake van onomstotelijk bewijs?
Dan zie ik er het nut niet zo van in.quote:
Idem. Heb ook echt het gevoel dat het weer een gevalletje van zwartmakerij is. De beste man is tien jaar dood, dus moet er weer even gestoken worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zie ik er het nut niet zo van in.
Ik blijf gewoon naar z'n muziek luisteren, en ik denk dat dat voor velen zal gelden.
Ja het was een pedofiel,anders koop je ook geen schuld af.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:07 schreef superniger het volgende:
Poll: Is Michael Jackson schuldig?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lui die eerder zeiden dat er niks aan de hand was(jaren geleden) beschuldigen em nu van misbruik en willen, hoe kan het ook anders , geld zienquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:21 schreef I. het volgende:
[..]
Idem. Heb ook echt het gevoel dat het weer een gevalletje van zwartmakerij is. De beste man is tien jaar dood, dus moet er weer even gestoken worden.
Ja. Ik kijk terug. 1984.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik je zag, in de reflectie van de TV!
#creepy
Hoe zie je dat voor jequote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:01 schreef superniger het volgende:
Dus totaal geen wederhoor in deze docu.
succesquote:
Nee. Twee vermeende slachtoffers vertellen eenzijdig hun verhaal en de vermeende dader kan zich niet meer verdedigen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er in de docu uberhaupt sprake van onomstotelijk bewijs?
alsof het maar enige zin heeft als half de wereld hem aanbid als een godquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:42 schreef TLC het volgende:
Liegen in de rechtbank (dat MJ niet aan ze heeft gezeten) is ook strafbaar trouwens.
Was bij de Beatles niet anders...of bij The Osmonds.quote:
Dat scheen nogal tegen te vallenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:32 schreef SeLang het volgende:
Eén van die kleuters wist tijdens een rechtszaak precies waar alle moedervlekken op MJ z'n piel zaten(dit is geen deel van de documentaire)
Ja, helaas verjaard. Hoe toevalligquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:42 schreef TLC het volgende:
Liegen in de rechtbank (dat MJ niet aan ze heeft gezeten) is ook strafbaar trouwens.
Dat denk je eerder toch al? Zoveel aandacht van een volwassen man voor een kind, dat kan niet goed zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:47 schreef Oscar. het volgende:
dan moet je toch eens ingrijpen als moeder
?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:53 schreef capricia het volgende:
Die mensen werden gewoon gekocht. Helemaal ingepakt.
Dat er dan niet ergens een belletje gaat rinkelen.
Die ouders. Die moeder.quote:
Ja, okee, ja, ik weet niet, verder kijken nog even. Als normale ouders zouden de alarmbellen al een tijdje eerder zijn afgegaan sws dat wel... Kan ook bijna niet begrijpen dat die moeder niet dacht dat er iets geks aan de hand was. Sws een kind van 10 meenemen op zo'n tour... de tering. Foutje van de overheden ook, denk ik toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Die ouders. Die moeder.
Dat luxe leventje.
Kijk daar gaat het dus om, dacht ik het niet. Eerst Geeft MJ deze knapen een leven, waar je als kind alleen maar van durft te dromen. Een moeder die haar zoon verkoopt als product en ondertussen gaan de dollartekens in hun ogen rinkelen. Ondankbare honden als je het mij vraagt, om een muzikale held zo in zijn rug te steken, terwijl die man hun al zoveel heeft gegeven. Roem, rijkdom en een kijk in de wereld waar normaal gesproken niemand komt. Verder is de docu na mijn eerste indruk enorm geframed op de schuld van MJ zonder wederhoor van nabestaanden en familie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:03 schreef SeLang het volgende:
Ik heb hem gisteren en eergisteren al gezien op Channel 4.
Best een aardige docu.
Slachtoffer vertelt dat hij het allemaal wel leuk en lekker vond.
Maar in 2013 eiste hij $1,5 miljard schadevergoeding (maar daar gaat de docu niet over)
welke dollars?quote:
wat probeer je te zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:24 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, Wade is dus die dude die oude MJ-misbruikverhalen googlede en naar zichzelf mailde toen hij aan z'n boek werkte. En z'n moeder ladingen mailtjes stuurde met hoe het ook alweer ging. Dat zijn dus zijn "herinneringen".
Rechtzaak van $1.500.000.000 tegen de estate.quote:
Dat een hoop van zijn herinneringen van Google komenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:33 schreef matthijst het volgende:
Komt er bekaaid vanaf met die lullaby.
Has anyone seen my little one?
My little one is here.
Gvd das geen Billie Jean
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:33 schreef matthijst het volgende:
My little one is here.
Gvd das geen Billie Jean
T is allemaal niet heel overtuigend nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er worden wel ontzettend veel familieleden uit de kast getrokken zeg. En allemaal niks in de gaten hebben...
Amerikaans setje vind ik niet overtuigend, die zagen meteen de dollartekens toen bleek dat hun zoon potentie had. Lijken me niet echt meer kritisch geweest te zijn hoe hun geldmachientje zoon zijn tijd doorbracht.
En die Australiërs... hoe laat je het gebeuren je zeven jarige zoon een week achter te laten met iemand die je oas een paar dagen kent?
Billy Jean was dan ook not his loverquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:33 schreef matthijst het volgende:
My little one is here.
Gvd das geen Billie Jean
Die faxen zijn wel overtuigend bewijs van zijn idiote gedrag hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
Dat MJ zoveel tijd had voor al die telefoontjes en faxen
Oh daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon oprecht verbaasdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die faxen zijn wel overtuigend bewijs van zijn idiote gedrag hoor.
Die ouders zijn ook echt wel naïef. Maar ze wilden het waarschijnlijk niet zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon oprecht verbaasd
Raar zeker. Schijnt dat ie erst z'n secretaresse lief faxen en pas later zelf door had hoe de fax werkte. Kwamen ze thuis hele huis vol faxen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die faxen zijn wel overtuigend bewijs van zijn idiote gedrag hoor.
Ok. Duidelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Raar zeker. Schijnt dat ie erst z'n secretaresse lief faxen en pas later zelf door had hoe de fax werkte. Kwamen ze thuis hele huis vol faxen.
Dat verhaal wordt nu dat ie elke dag het huis vol fax te.
Dit verhaal ook. Dat MJ hem nog 5 dagen nodig had. Bitch please.
Echt ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:44 schreef matthijst het volgende:
Die ma van Wade is ook wel een beste golddigger. Kan nu wel alles op MJ gooien natuurlijk.
MJ was toen ook God op aardequote:
Nee! Je meent het!quote:
Wat niet een echte dochter is, biologisch gezien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.
Nu nog steeds dikke vrienden met de dochter van Michael, Paris.
nouja, bij mij is het nacht donker buitenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, word je wel een beetje onpasselijk van toch. In broad daylight.
quote:
twitter:IncredibleCulk twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 16:15:50Merry Christmas to me, from all of you! My new middle name has been chosen. You voted and the winner is clear. In 2019 my new legal name will be:Macaulay Macaulay Culkin Culkin. It has a nice ring to it (if you like my name).#MerryChristmas reageer retweet
The voice Kids is nu ook live.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:06 schreef Cheiron het volgende:
Deze ouders valt niets te verwijten. Rot op zeg
die slapen allemaal met Marco en Gordonquote:
Ali B? grrrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die slapen allemaal met Marco en Gordon
Vreselijk naïef idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:09 schreef matthijst het volgende:
Raar dat de klinisch psycholoog het meteen gelooft.
barely legal 2 was best goed te doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:11 schreef superniger het volgende:
Deel 2 is vaak minder dan deel 1.
Uitzondering: Terminator 2.
de enige die jelly klinkt ben jij ondertussen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:13 schreef matthijst het volgende:
Quickie in de badkamer.
Hij klink butthurt dat hij vervangen is.
ja, was het een winkel?quote:
het is toch prachtig om te zien hoe hij steeds lichter werdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:18 schreef Zorro het volgende:
Toch is het iedere keer weer een schok om die neus te zien
Matching cockringsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:19 schreef vencodark het volgende:
Ik heb de eerste anderhalf uur gemist.
Jullie hadden het over ringen ofzo? Wat was daarmee?
hij zou elke keer juwelen geven als hij wat seksueels had gedaanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:19 schreef vencodark het volgende:
Ik heb de eerste anderhalf uur gemist.
Jullie hadden het over ringen ofzo? Wat was daarmee?
Dank u.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij zou elke keer juwelen geven als hij wat seksueels had gedaan
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:25 schreef diepzeekroket het volgende:
jeetmina zelfs eminem is te graze genomen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:25 schreef diepzeekroket het volgende:
jeetmina zelfs eminem is te graze genomen
twitter:jayceypoo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 22:22:48If you think about it MJ was a trendsetter. He was eatin ass before it was “cool”. It was 7 year old ass but still... #LeavingNeverland reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:jayceypoo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 22:22:48If you think about it MJ was a trendsetter. He was eatin ass before it was “cool”. It was 7 year old ass but still... #LeavingNeverland reageer retweet
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
heee jij ook hier! Hoe was je kontvingersessie?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Vier man in het topic.
Dood topic genot.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Kun jij nooit een keer normaal doen? Ga een game reviewen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heee jij ook hier! Hoe was je kontvingersessie?
Jellymad omdat MJ het niet bij je doetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kon jij nooit een keer normaal doen? Ga een game reviewen.
Ik zuip mijn eigen stoma leeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jellymad omdat MJ het niet bij je doet
recyclen is ook groenquote:
reeksen aan watquote:
doe tupac ook de groetjesquote:
Meteen ook ff de vader van Lisa Marie vragen of hij meer weet.quote:
Geen idee, de FOK!ers zijn er nog niet over uitquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:38 schreef Zipportal het volgende:
De VAR keurt de penetratie door het midden goed.
Ja inderdaad een gay kopquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:36 schreef matthijst het volgende:
Hij heeft wel een gay hoofd, die Wade. Vast veel gepest in Australië.
@monkyyy keur jij dit goed?quote:
dat maak jij ervanquote:
Gewoon vier uur he.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vooral naar het verschil in kijkers aan het begin en aan het eind.
nou, nog langerquote:
weer jellymadquote:
Nice, met een Michael Jackson riem van de Bad outfit om z'n nek en een vinger in z'n kont als tribute aan Wade?quote:
Je zou Peter Pan verwachtenquote:
scherpquote:
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nice, met een Michael Jackson riem van de Bad outfit om z'n nek en een vinger in z'n kont als tribute aan Wade?
het is enigszins wel luguberquote:
DrumpfSatanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Ook allemaal de schuld van TrumpGod zeker? MISSELIJK VOLK.
jij zou er haar doen toch?quote:
is ook wat anders dan met kind schoppenquote:
Bedankt Tim Apple.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:00 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen bij Apple op Nationale vrouwendag
jij staat ook je mannetjequote:
Oordeelonthouding.quote:
nee, ik kijk dit afquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [Jinek #211] Baudetgod
Hier verder.
jesus, slap gelulquote:
Deed OJ Simpson ookquote:
quote:
Maargoed, als je gehersenspoeld bent, dan gaat het door.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
En die vent heeft in die tijd al geruime tijd een relatie hè.
Jezus man.
Er zijn meerdere zaken geweest, hij heeft meerdere keren moeten getuigen en hij heeft een lange relatie met z'n vriendin die hem ook echt wel uit die 'droom' had kunnen helpen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maargoed, als je gehersenspoeld bent, dan gaat het door.
Net zoals in Noord Korea, als je denkt dat het goed is, dan blijf je.
Ja, dat vindt jij. Maar bedenk wel dat hij vanaf 7 jaar hier in aanraking is. Dat vormt je toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef I. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere zaken geweest, hij heeft meerdere keren moeten getuigen en hij heeft een lange relatie met z'n vriendin die hem ook echt wel uit die 'droom' had kunnen helpen.
Het lijkt mij echt een sterk verhaal.
mja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, dat vindt jij. Maar bedenk wel dat hij vanaf 7 jaar hier in aanraking is. Dat vormt je toch.
ik snap het wel. Alsof er geen miljoenen mensen op het graf van hitler willen dansenquote:
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap het wel. Alsof er geen miljoenen mensen op het graf van hitler willen dansen
die rechtszaken waren voor zijn dood.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wist.
hij had al eerder gezegd dat Michael een bad man was.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |