Oh daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon oprecht verbaasdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die faxen zijn wel overtuigend bewijs van zijn idiote gedrag hoor.
Die ouders zijn ook echt wel naïef. Maar ze wilden het waarschijnlijk niet zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan. Ik ben gewoon oprecht verbaasd
Raar zeker. Schijnt dat ie erst z'n secretaresse lief faxen en pas later zelf door had hoe de fax werkte. Kwamen ze thuis hele huis vol faxen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die faxen zijn wel overtuigend bewijs van zijn idiote gedrag hoor.
Ok. Duidelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Raar zeker. Schijnt dat ie erst z'n secretaresse lief faxen en pas later zelf door had hoe de fax werkte. Kwamen ze thuis hele huis vol faxen.
Dat verhaal wordt nu dat ie elke dag het huis vol fax te.
Dit verhaal ook. Dat MJ hem nog 5 dagen nodig had. Bitch please.
Echt ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:44 schreef matthijst het volgende:
Die ma van Wade is ook wel een beste golddigger. Kan nu wel alles op MJ gooien natuurlijk.
MJ was toen ook God op aardequote:
Nee! Je meent het!quote:
Wat niet een echte dochter is, biologisch gezien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.
Nu nog steeds dikke vrienden met de dochter van Michael, Paris.
nouja, bij mij is het nacht donker buitenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, word je wel een beetje onpasselijk van toch. In broad daylight.
quote:
twitter:IncredibleCulk twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 16:15:50Merry Christmas to me, from all of you! My new middle name has been chosen. You voted and the winner is clear. In 2019 my new legal name will be:Macaulay Macaulay Culkin Culkin. It has a nice ring to it (if you like my name).#MerryChristmas reageer retweet
The voice Kids is nu ook live.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:06 schreef Cheiron het volgende:
Deze ouders valt niets te verwijten. Rot op zeg
die slapen allemaal met Marco en Gordonquote:
Ali B? grrrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die slapen allemaal met Marco en Gordon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |