quote:
Maargoed, als je gehersenspoeld bent, dan gaat het door.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
En die vent heeft in die tijd al geruime tijd een relatie hè.
Jezus man.
Er zijn meerdere zaken geweest, hij heeft meerdere keren moeten getuigen en hij heeft een lange relatie met z'n vriendin die hem ook echt wel uit die 'droom' had kunnen helpen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maargoed, als je gehersenspoeld bent, dan gaat het door.
Net zoals in Noord Korea, als je denkt dat het goed is, dan blijf je.
Ja, dat vindt jij. Maar bedenk wel dat hij vanaf 7 jaar hier in aanraking is. Dat vormt je toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef I. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere zaken geweest, hij heeft meerdere keren moeten getuigen en hij heeft een lange relatie met z'n vriendin die hem ook echt wel uit die 'droom' had kunnen helpen.
Het lijkt mij echt een sterk verhaal.
mja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, dat vindt jij. Maar bedenk wel dat hij vanaf 7 jaar hier in aanraking is. Dat vormt je toch.
ik snap het wel. Alsof er geen miljoenen mensen op het graf van hitler willen dansenquote:
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap het wel. Alsof er geen miljoenen mensen op het graf van hitler willen dansen
die rechtszaken waren voor zijn dood.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |