Vreselijk naïef idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:09 schreef matthijst het volgende:
Raar dat de klinisch psycholoog het meteen gelooft.
barely legal 2 was best goed te doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:11 schreef superniger het volgende:
Deel 2 is vaak minder dan deel 1.
Uitzondering: Terminator 2.
de enige die jelly klinkt ben jij ondertussen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:13 schreef matthijst het volgende:
Quickie in de badkamer.
Hij klink butthurt dat hij vervangen is.
ja, was het een winkel?quote:
het is toch prachtig om te zien hoe hij steeds lichter werdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:18 schreef Zorro het volgende:
Toch is het iedere keer weer een schok om die neus te zien
Matching cockringsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:19 schreef vencodark het volgende:
Ik heb de eerste anderhalf uur gemist.
Jullie hadden het over ringen ofzo? Wat was daarmee?
hij zou elke keer juwelen geven als hij wat seksueels had gedaanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:19 schreef vencodark het volgende:
Ik heb de eerste anderhalf uur gemist.
Jullie hadden het over ringen ofzo? Wat was daarmee?
Dank u.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij zou elke keer juwelen geven als hij wat seksueels had gedaan
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:25 schreef diepzeekroket het volgende:
jeetmina zelfs eminem is te graze genomen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:25 schreef diepzeekroket het volgende:
jeetmina zelfs eminem is te graze genomen
twitter:jayceypoo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 22:22:48If you think about it MJ was a trendsetter. He was eatin ass before it was “cool”. It was 7 year old ass but still... #LeavingNeverland reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:jayceypoo twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 22:22:48If you think about it MJ was a trendsetter. He was eatin ass before it was “cool”. It was 7 year old ass but still... #LeavingNeverland reageer retweet
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
heee jij ook hier! Hoe was je kontvingersessie?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Vier man in het topic.
Dood topic genot.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Kun jij nooit een keer normaal doen? Ga een game reviewen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heee jij ook hier! Hoe was je kontvingersessie?
Jellymad omdat MJ het niet bij je doetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kon jij nooit een keer normaal doen? Ga een game reviewen.
Ik zuip mijn eigen stoma leeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jellymad omdat MJ het niet bij je doet
recyclen is ook groenquote:
reeksen aan watquote:
doe tupac ook de groetjesquote:
Meteen ook ff de vader van Lisa Marie vragen of hij meer weet.quote:
Geen idee, de FOK!ers zijn er nog niet over uitquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:38 schreef Zipportal het volgende:
De VAR keurt de penetratie door het midden goed.
Ja inderdaad een gay kopquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:36 schreef matthijst het volgende:
Hij heeft wel een gay hoofd, die Wade. Vast veel gepest in Australië.
@monkyyy keur jij dit goed?quote:
dat maak jij ervanquote:
Gewoon vier uur he.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vooral naar het verschil in kijkers aan het begin en aan het eind.
nou, nog langerquote:
weer jellymadquote:
Nice, met een Michael Jackson riem van de Bad outfit om z'n nek en een vinger in z'n kont als tribute aan Wade?quote:
Je zou Peter Pan verwachtenquote:
scherpquote:
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nice, met een Michael Jackson riem van de Bad outfit om z'n nek en een vinger in z'n kont als tribute aan Wade?
het is enigszins wel luguberquote:
DrumpfSatanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Ook allemaal de schuld van TrumpGod zeker? MISSELIJK VOLK.
jij zou er haar doen toch?quote:
is ook wat anders dan met kind schoppenquote:
Bedankt Tim Apple.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:00 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen bij Apple op Nationale vrouwendag
jij staat ook je mannetjequote:
Oordeelonthouding.quote:
nee, ik kijk dit afquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [Jinek #211] Baudetgod
Hier verder.
jesus, slap gelulquote:
Deed OJ Simpson ookquote:
quote:
Maargoed, als je gehersenspoeld bent, dan gaat het door.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
En die vent heeft in die tijd al geruime tijd een relatie hè.
Jezus man.
Er zijn meerdere zaken geweest, hij heeft meerdere keren moeten getuigen en hij heeft een lange relatie met z'n vriendin die hem ook echt wel uit die 'droom' had kunnen helpen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maargoed, als je gehersenspoeld bent, dan gaat het door.
Net zoals in Noord Korea, als je denkt dat het goed is, dan blijf je.
Ja, dat vindt jij. Maar bedenk wel dat hij vanaf 7 jaar hier in aanraking is. Dat vormt je toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef I. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere zaken geweest, hij heeft meerdere keren moeten getuigen en hij heeft een lange relatie met z'n vriendin die hem ook echt wel uit die 'droom' had kunnen helpen.
Het lijkt mij echt een sterk verhaal.
mja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, dat vindt jij. Maar bedenk wel dat hij vanaf 7 jaar hier in aanraking is. Dat vormt je toch.
ik snap het wel. Alsof er geen miljoenen mensen op het graf van hitler willen dansenquote:
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap het wel. Alsof er geen miljoenen mensen op het graf van hitler willen dansen
die rechtszaken waren voor zijn dood.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Raar dat ze al wel aan het dansen was in 2009 toen hij overleed, terwijl ze 4 jaar later pas van het misbruik wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |