Dit dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil gewoon de docu zien, niet een of andere rapper die 'vanuit de muzikantenblik' naar de docu gaat kijkn en daar een mening over uitkotst.
Hij is wel bruin, dus hij begrijpt Michael beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil gewoon de docu zien, niet een of andere rapper die 'vanuit de muzikantenblik' naar de docu gaat kijkn en daar een mening over uitkotst.
Dan wacht je een half uurtje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja MJ is doodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:01 schreef superniger het volgende:
Dus totaal geen wederhoor in deze docu.
https://mediamagazine.nl/(...)d-vanavond-op-npo-3/quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe weten we dat dit een half uur duurt?
Beetje cru, maar zo is het wel.quote:
Das nog eens een avondje genietenquote:
Het is een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad. Is er in de docu uberhaupt sprake van onomstotelijk bewijs?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Das nog eens een avondje genieten![]()
Hoewel ik zn muziek goed vind hoef ik al dat geleuter over eventueel misbruik niet te zien, hij is dood dus wat moeten we er mee.
Precies mijn gedachte, wat moeten we ermee?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Das nog eens een avondje genieten![]()
Hoewel ik zn muziek goed vind hoef ik al dat geleuter over eventueel misbruik niet te zien, hij is dood dus wat moeten we er mee.
Neen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad. Is er in de docu uberhaupt sprake van onomstotelijk bewijs?
Dan zie ik er het nut niet zo van in.quote:
Idem. Heb ook echt het gevoel dat het weer een gevalletje van zwartmakerij is. De beste man is tien jaar dood, dus moet er weer even gestoken worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zie ik er het nut niet zo van in.
Ik blijf gewoon naar z'n muziek luisteren, en ik denk dat dat voor velen zal gelden.
Ja het was een pedofiel,anders koop je ook geen schuld af.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:07 schreef superniger het volgende:
Poll: Is Michael Jackson schuldig?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lui die eerder zeiden dat er niks aan de hand was(jaren geleden) beschuldigen em nu van misbruik en willen, hoe kan het ook anders , geld zienquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:21 schreef I. het volgende:
[..]
Idem. Heb ook echt het gevoel dat het weer een gevalletje van zwartmakerij is. De beste man is tien jaar dood, dus moet er weer even gestoken worden.
Ja. Ik kijk terug. 1984.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik je zag, in de reflectie van de TV!
#creepy
Hoe zie je dat voor jequote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:01 schreef superniger het volgende:
Dus totaal geen wederhoor in deze docu.
succesquote:
Nee. Twee vermeende slachtoffers vertellen eenzijdig hun verhaal en de vermeende dader kan zich niet meer verdedigen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er in de docu uberhaupt sprake van onomstotelijk bewijs?
alsof het maar enige zin heeft als half de wereld hem aanbid als een godquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:42 schreef TLC het volgende:
Liegen in de rechtbank (dat MJ niet aan ze heeft gezeten) is ook strafbaar trouwens.
Was bij de Beatles niet anders...of bij The Osmonds.quote:
Dat scheen nogal tegen te vallenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:32 schreef SeLang het volgende:
Eén van die kleuters wist tijdens een rechtszaak precies waar alle moedervlekken op MJ z'n piel zaten(dit is geen deel van de documentaire)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |