https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Die blijft denk ik toch wel bovenaan staan. Sergey en Rusland; die kunnen live een drol uitdraaien en men verwacht er alsnog veel van.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:37 schreef justnathan321 het volgende:
Hoop echt dat Rusland hun nummer morgen niet teveel aandacht steelt van Duncan... (bij de bookies enzo)
Finishen bijna altijd top 5quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:38 schreef Vrieskist het volgende:
Ik vind het wel maf dat Rusland dan bovenaan staat bij de bookies zonder een nummer?
Hoop het!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat vanaf de repetities Duncan er voorbij schiet
Unibet kan je nu ook overal op in zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die al hebben ingezet, waar dan? Want ik snap alleen Unibet
Ja zie superveel Britten die dit tof vinden!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Em31 het volgende:
Als het live gewoon goed en mooi is twijfel ik niet dat we de finale halen, maar dat Duitsland, UK, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Ierland, Letland, Litouwen, Zwitserland en Oostenrijk bij ons stemmen is toch wel genot![]()
Ik bij betfair exchange. Heb zelfs nog ingezet toen de odds op 55 stondenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Unibet kan je nu ook overal op in zitten
Precies, en je krijgt vaak een betere startpositie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ook echt positief is, is wanneer je heel hoog bij de bookies staat, krijg je standaard meer aandacht in de buitenlandse media voor de repetities beginnen.
Daarnaast heb ik het idee dat de producers van het festival altijd extra hun best doen om de favorieten eer aan te doen met de staging. Die aandacht vooraf is met 40 concurrenten wel echt welkom natuurlijk
Dit is het precies ja. Er wordt dan vaak gereageerd dat het nog niets zegt, maar dit is precies het voordeel wat je hebt als je hoog staat. Helemaal nu met social media en alles is dat echt wel belangrijker geworden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ook echt positief is, is wanneer je heel hoog bij de bookies staat, krijg je standaard meer aandacht in de buitenlandse media voor de repetities beginnen.
Daarnaast heb ik het idee dat de producers van het festival altijd extra hun best doen om de favorieten eer aan te doen met de staging. Die aandacht vooraf is met 40 concurrenten wel echt welkom natuurlijk
Ja, ik ook op unibet (https://www.unibet.eu/bet(...)ty/global/eurovision)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die al hebben ingezet, waar dan? Want ik snap alleen Unibet
Greys is langerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Mwah, 'groot'.
[ afbeelding ]
(Wat je al niet vindt op Google btw)
Toen zat ik er ook maandenlang over te stuiteren hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef MaLo het volgende:
We hechten nu wel meer waarde aan de bookies dan vorig jaar met Waylon he
Uurtje geleden wassie op Qmusicquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:50 schreef FruitofUtopia het volgende:
Hopen dat Qmusic en 538 enzo 'm ook volle bak gaan draaien
Hij zat er wel in, maar ze hebben hem opgeblazen tot een meezinger. De eerste helft van het refrein uit de demo hoor je nu maar één keer (I spent all of the love I saved...)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dat ooooohooooo zit ook echt continu in mijn hoofd.
Echt de hook die nog niet in de demo zat en het nummer echt zo nodig had
Ja het staat super vaag onder Sport -> TVquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:56 schreef Greys het volgende:
Zo, ook ingezet op NL!
Had ik het maar eerder geweten dat het al kon op Unibet
Ik had zelfs 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd aan Unibet of het al kwam omdat ik het niet kon vinden. Nooit meer wat gehoord. Fuckersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:58 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja het staat super vaag onder Sport -> TV![]()
Vind Peter RRRRRRRRRRRR het geen goed nummer?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Peter R GOOI JEZELF WEG![]()
Hoe lang duurt dit?
Ja, wij zien jou ook elke week overal aanschuiven. Daar hebben we ook geen zin in.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had zelfs 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd aan Unibet of het al kwam omdat ik het niet kon vinden. Nooit meer wat gehoord. Fuckers
Hij zat vooral af te geven op het ESF en vroeg zich af hoe lang het allemaal wel niet ging duren voor het voorbij wasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vind Peter RRRRRRRRRRRR het geen goed nummer?
Hij zegt elk jaar hetzelfde. Hij doet goed werk hoor, maar waarom moet hij dit telkens zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zat vooral af te geven op het ESF en vroeg zich af hoe lang het allemaal wel niet ging duren voor het voorbij was![]()
Zegt een persoon die bij elk wissewasje op tv komt om zijn mening te verkondigen
Qmusic heeft m vanmorgen al 2 keer gedraaidquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uurtje geleden wassie op Qmusic
Zo vroeg was ik nog niet wakker maar wel gaafquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:10 schreef lylastich het volgende:
[..]
Qmusic heeft m vanmorgen al 2 keer gedraaid
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
SHUT UP AND TAKE MY MONEH!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Ze zijn vooral geïnteresseerd in je geld, verder niet te lastig doen
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
Ja Zwitserland, Griekenland, Italië en Cyprus, positief verrast. Ik dacht oh god daar gaan wequote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
Nu bij Boulevard laten ze gelukkig wel goede concurrenten horen!
Ja, zal vast het bedrag van Greys zijn geweestquote:
*schermafbeelding gemaakt voor plakboek voordat eventuele pleuris uitbreekt ivm act of zo*quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omg...
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat ik ooit nog die blauwe vakjes bij Nederland kon zien... Tranen in mijn ogen
Of vanavond bij liveversiequote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
*schermafbeelding gemaakt voor plakboek voordat eventuele pleuris uitbreekt ivm act of zo*
Ik heb maar 20 eu ingezetquote:
Op Unibet wordt nog nauwelijks gewed, dus die 20 eu maakt wel gelijk een verschilquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar 20 eu ingezet![]()
(niet dat ik er niet in geloof maar dat is m'n max gok bedrag gewoon per jaarVoor de leuk. )
Fingers crossed dat het live net zo goed klinktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of vanavond bij liveversie![]()
Laten we het maar niet jinxen
Hoop zoooo dat de act goed is en het live fantastisch klinkt...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:24 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Fingers crossed dat het live net zo goed klinkt
Ik hoop dat het live nog mooier isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of vanavond bij liveversie![]()
Laten we het maar niet jinxen
wat betekenen de blauwe vakjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omg...
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat ik ooit nog die blauwe vakjes bij Nederland kon zien... Tranen in mijn ogen
Dat het land bij dat wedkantoor bovenaan staatquote:
Ik hoop gewoon dat z'n stem het houdt - het is vrij breekbaar, en denk dat je elke afwijking/zenuw hoort.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het live prachtig gast zijn met de strijkers en hopelijk een mooi koor(tje)!
Dat zou wel een geniale verwijzing zijn geweest. Een soort Wilhelm scream.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
Als hij het met goede emotie brengt maakt een stemwiebeltje echt niet uit. Beloofd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat z'n stem het houdt - het is vrij breekbaar, en denk dat je elke afwijking/zenuw hoort.
Nu, met 1 miljoen kijkers, maar vooral straks, met 21893472103784098213 kijkers.
No pressure Dunc, no pressure!
Misschien heeft ie wel een cameo in dat groepje mensen op het eind van de clip.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou wel een geniale verwijzing zijn geweest. Een soort Wilhelm scream.
aaaaaah zo, jeetje jongens wat een heerlijke periode is dit tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat het land bij dat wedkantoor bovenaan staat
Views zeggen sowieso weinig. Francesco Gabbani had twee jaar geleden 100 miljoen views vooraf het ESF en werd ook maar 6e uiteindelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:30 schreef Max23 het volgende:
De views op YouTube zeggen nog niet heel veel. Nederlanders kennende zullen dat bijna allemaal Nederlandse views zijn
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij het met goede emotie brengt maakt een stemwiebeltje echt niet uit. Beloofd.
(En Netta vond iedereen live minder dan de clip en ze won toch)
Portugal had emotie/kippenvel en nul gimmick. Is niet altijd nodig gelukkig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).
Nou, ik zou het wel mooi vinden als hij in de act dus ook iets zou doen met water, wat Matt ook al zei. Dan trek je het thema mooi door en het past ook goed bij het lied.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).
Ja zag ook reacties dat het een nummer is dat bij een Netflix serie pastquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef Max23 het volgende:
Zag dat iemand het in de comments het een prima Bond liedje vindt
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Beetje dat theatrale erin.
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:46 schreef lashatumbai het volgende:
In 2013 stonden we met Anouk op een 3de plek toen net alle liedjes bekend waren.
https://eurovisiontimes.w(...)latest-betting-odds/
Morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Max23 het volgende:
Wanneer wordt de inzending van Rusland eigenlijk bekend?
Morgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Max23 het volgende:
Wanneer wordt de inzending van Rusland eigenlijk bekend?
Oostenrijk is al bekend. Die kunnen we hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef ato het volgende:
[..]
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.
Als hij niet in Tel Aviv ziet om hotels uit te testenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Daniël Dekker vanavond ook in DWDD? Hij wil denk ik wel z'n rol(letje) in de live-versie opeisen
Hij was voor de verandering positief, zelf die sukkel Ronald Meulendijk. Ook zo'n betweter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu vrijwillig naar Carlo op Boulevard te kijkenWaarom
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef Greys het volgende:
Kleinnnn stukje Rusland gehoord.
Ik denk dat we hem kunnen hebben.![]()
Voor Oostenrijk hoeven we echt niet te vrezen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef ato het volgende:
[..]
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.
Wordt Kwalbert de Reetveger van dit jaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
OH JAquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Niels93 het volgende:
Straks om 11:05 op NPO1 de herhaling van DWDD. Ik zit klaar.
Ja die heeft er helemaal niets mee. Zolang hij maar over zichzelf mag praten, hoe goed hij is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Peter R GOOI JEZELF WEG![]()
Hoe lang duurt dit?
Ja, wij zien jou ook elke week overal aanschuiven. Daar hebben we ook geen zin in.
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
OEH GREYSSSSSS YESSSAAAAAAAAAAAAAaaaa kdjgehekhkjkjejej woehooooooquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef Greys het volgende:
Kleinnnn stukje Rusland gehoord.
Ik denk dat we hem kunnen hebben.![]()
Idd. Ook meteen roepen dat ie sterallures heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.
JA DITquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel mooi vinden als hij in de act dus ook iets zou doen met water, wat Matt ook al zei. Dan trek je het thema mooi door en het past ook goed bij het lied.
Oh ja Ronald, die zit ook zo in mijn irritatiezonequote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef ato het volgende:
[..]
Hij was voor de verandering positief, zelf die sukkel Ronald Meulendijk. Ook zo'n betweter.
Aramquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja Ronald, die zit ook zo in mijn irritatiezone
Aran was er ook bij; die is wel leuk
Ja die is leuk he.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:31 schreef Momo... het volgende:
Ben wel blij voor de contest dat Zwitserland gisteren ook met een goed nummer kwam
Aranquote:
Oh echt waar, ga ik luisteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oostenrijk is al bekend. Die kunnen we hebben.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
quote:.Overigens is Laurence lang niet de enige die 6 Inside voorbij loopt. Heel tv-kijkend Nederland doet precies hetzelfde.
Duncan komt absoluut niet over als iemand met sterallures, de enige die sterallures heeft is Albert zelfquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Idd. Ook meteen roepen dat ie sterallures heeft.![]()
Die arme Duncan.
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Duncan komt absoluut niet over als iemand met sterallures, de enige die sterallures heeft is Albert zelf
Wat is het toch een ongelofelijke sukkel zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.
Ja Aran vind ik een schatje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja Ronald, die zit ook zo in mijn irritatiezone
Aran was er ook bij; die is wel leuk
Heerlijk. #kutalbertquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik was niet zo kapot van zijn The Voice optredens live.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:47 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk dat hij ons live gewoon omver blaast ook. Hij was in 2014 al goed, maar ik ben ervan overtuigd dat hij live veel beter is geworden.
Zal toch. Misschien is dat die Carlota wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ik was niet zo kapot van zijn The Voice optredens live.
Op de latere demo's (studieopdrachten) vind ik hem wel beter klinken.
Ps: De dame die je af en toe hoort, gaat toch ook mee. Hoop ik.
Nee, had iemand opgezocht toch? Iemand uit de US die filmmuziek inzingt of zo?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zal toch. Misschien is dat die Carlota wel.
Het maakt me niet uit wie het is, als we haar stem maar horen in Tel Aviv. Mooie toevoeging aan het nummer!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, had iemand opgezocht toch? Iemand uit de US die filmmuziek inzingt of zo?
Ja Koos is ook echt leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:54 schreef MaLo het volgende:
Ik dacht dat hij Aron heette![]()
Maar Aran is inderdaad leuk!
Koos vind ik ook leuk
Oh, geen idee. Maar lijkt me wel dat de dame in kwestie meegaat dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, had iemand opgezocht toch? Iemand uit de US die filmmuziek inzingt of zo?
Dan zal ze mee moeten, want stemmen mogen niet op band (dacht ik hier ook ergens gelezen te hebben)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie het is, als we haar stem maar horen in Tel Aviv. Mooie toevoeging aan het nummer!
Dat meen ik ook, dus hup, achter het scherm en zingen maarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zal ze mee moeten, want stemmen mogen niet op band (dacht ik hier ook ergens gelezen te hebben)
Duncan's clip heeft gelukkig al veel meer views dan 6 Inside ooit zal krijgenquote:
Ik las laatst de volgende treffende tweet: "Iedereen is overgestapt naar SBS, behalve de kijker."quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duncan's clip heeft gelukkig al veel meer views dan 6 Inside ooit zal krijgen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fijne clip👍😄.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:58 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik las laatst de volgende treffende tweet: "Iedereen is overgestapt naar SBS, behalve de kijker."
Lijkt mij sterk als hij die dame niet meeneemt, dat maakt het nummer ook zo mooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie het is, als we haar stem maar horen in Tel Aviv. Mooie toevoeging aan het nummer!
Dat is het nadeel van aan de top staan, je kunt alleen maar omlaagquote:
Ik vind oddschecker altijd het duidelijkst.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:08 schreef ato het volgende:
Oh ik zie dat hij juist gestegen is en groene stipjes. In de algemene Eurovision odds. Ook in procenten redelijk gestegen.
Dat merkten we net al aan de 20 eu van Greysquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:08 schreef Kyran het volgende:
Vorig jaar ook uitgelegd dat odds heel erg te beïnvloeden zijn nu. Er zit maar een paar honderd euro in de markten dus ieder tientje geeft invloed op de odds.
Die hou ik ook bij, is ook een graadmeter. Maar hij staat keurig achter Rusland.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind oddschecker altijd het duidelijkst.
Jup gaat lekker. Maar zag nu voor het eerst wel 2 rode vakjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:13 schreef ato het volgende:
[..]
Die hou ik ook bij, is ook een graadmeter. Maar hij staat keurig achter Rusland.
Rusland heeft nu ook een paar rode vakjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup gaat lekker. Maar zag nu voor het eerst wel 2 rode vakjes
Ja heel veel rood zelfs bij Rusland, ben benieuwd wat er gebeurd als dat lied uitkomt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:17 schreef ato het volgende:
[..]
Rusland heeft nu ook een paar rode vakjes.
Rusland en Nederland staan wel dichtbij elkaar.
Ja had ik ook, hopelijk kan hij dat live ook overbrengen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:26 schreef GeorgeM het volgende:
Net het lied weer gezien in de herhaling van DWDD.
Vond hem zelfs nóg mooiermoest ook weer janken, jemig. Dat heb ik alleen nog maar gehad bij het lied van Salvadór, dat wil dus wat zeggen
Voor het slapen gaan ooooohoooo, wakker worden idem, met Senna wandelen idem, boodschappen doen idem. Kortom het liedje is goed binnengekomen.#TeamDuncanjebentgeweldigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dat ooooohooooo zit ook echt continu in mijn hoofd.
Echt de hook die nog niet in de demo zat en het nummer echt zo nodig had
Valt mij nog mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:30 schreef Gerard-Joling het volgende:
Review van de Volkskrant. Lijkt wel een restaurantrecensie haha
https://www.volkskrant.nl(...)Fwww.facebook.com%2F
Jouw vriend kan wel zelfstandig ademhalen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:32 schreef Nexum het volgende:
Een vriend van mij zegt:
''Ik snap niet wat het refrein is.''
Hij heeft La Venda als z'n #1, en hij houdt heel erg van partyliedjes, dus dit soort liedjes zijn echt z'n ding niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jouw vriend kan wel zelfstandig ademhalen?
Cornald heeft ze op Twitter al even fijntjes gewezen op het kortetermijn geheugen van de schrijver betreffende deze zin:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:30 schreef Gerard-Joling het volgende:
Review van de Volkskrant. Lijkt wel een restaurantrecensie haha
https://www.volkskrant.nl(...)Fwww.facebook.com%2F
Ja hoor popje, ben nog aan het bijkomen van 'onze' 5quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:42 schreef Greys het volgende:
Even tussen alle Nederlandse feestvreugde door, vergeten jullie de Kreviews niet ajb? Dat ie het niet voor Jan Lul allemaal zit te typen?![]()
Ga straks lezen en reageren!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:42 schreef Greys het volgende:
Even tussen alle Nederlandse feestvreugde door, vergeten jullie de Kreviews niet ajb? Dat ie het niet voor Jan Lul allemaal zit te typen?![]()
Waar staat onze “creative director” Jan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:44 schreef ato het volgende:
Gaat wel goed komen met de act:
De komende tijd gaat Duncan zich focussen op het perfectioneren van de act voor Tel Aviv. Dit doet hij samen met zijn creatieve team, bestaande uit onder anderen Hans Pannecoucke (regie), Ignace d’Haese (licht) en Ilse DeLange. (Fto: Paul Bellaart/ AVROTROS)
Wat voegt Ilse toe?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:44 schreef ato het volgende:
Gaat wel goed komen met de act:
De komende tijd gaat Duncan zich focussen op het perfectioneren van de act voor Tel Aviv. Dit doet hij samen met zijn creatieve team, bestaande uit onder anderen Hans Pannecoucke (regie), Ignace d’Haese (licht) en Ilse DeLange. (Fto: Paul Bellaart/ AVROTROS)
Ik denk dat hij creative director is van Sick en Nimon. Misschien stays hij dit jaar in Palingdorpquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:57 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Waar staat onze “creative director” Jan?
Ik heb het gevoel dat het door haar heel stijlvol gaat worden (en één geheel en dat alles klopt).quote:
Echt he. En wie had gedacht dat dit zo zou uitpakkenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
Gisteren rond deze tijd waren we nog allemaal butthurt dat we geen hint via Instagram kregen
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 12:00:47Alles gaat in Tel Aviv nog gebeuren - maar het internationale vertrouwen is er, na de lancering in @dwdd gister: NL/@dunclaurence op 2 bij de bookmakers! https://t.co/ODFqw17bfW reageer retweet
Russia has no chance against Duncanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:02 schreef Greys het volgende:
Hardop lachen om dit. De rollen worden omgedraaid.In NL zeuren ze over Oostblokfeestje maar zie:
[ afbeelding ]
Als ik naar de video kijk heb ik het gevoel dat Duncan dat zelf ook al heel goed kanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het door haar heel stijlvol gaat worden (en één geheel en dat alles klopt).
Just a thought.
Alleen dat al ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sowieso dat er geen plek is voor Jantje Smit
Heb ik ook, ik vind het ook jammer dat het al voorbij is na 3 minuten. Het verveelt nog niet als het is afgelopen. En dát had ik bij Outlaw dus niet, daar was 3 minuten genoeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:13 schreef Spumonisal het volgende:
Ben ik de enige die vind dat het liedje eigenlijk langer dan die 3 minuten verdient? Ze zullen het ongetwijfeld hebben moeten inkorten, wat eigenlijk wel jammer is. Maar wel een goed teken dat je denkt is het nu al voorbij, ik wil meer
Inderdaad, boven alles moet voorkomen worden dat de Pannecoucke met het idee komt de Bassie & Adriaan caravan op de achtergrond neer te zetten bij dit lied.quote:
Ik vind het verbazingwekkend dat Outlaw en Arcade allebei even lang zijn. Arcade gaat echt in een zucht en een scheet voorbij naar mijn gevoel. Outlaw lijkt veel langer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vind het ook jammer dat het al voorbij is na 3 minuten. Het verveelt nog niet als het is afgelopen. En dát had ik bij Outlaw dus niet, daar was 3 minuten genoeg.
Wat leuk en knap gemaakt, ik vind het sfeertje dat je neerzet mooi! Is een mooie basis om verder op te bordurenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:12 schreef justnathan321 het volgende:
Verveelde me, dus had even een kleine schets gemaakt van hoe ik Duncan z'n light design op stage voor mij zie
Voor de geïnteresserden:
Het is een schets he, het kan en moet véél mooier zijn. En die piano moet Duncan en zijn 2 dansers vervangen. Ik zie het in ieder geval voor me met 2 dansers op de achtergrond
En er moet ook nog een LED screen bij komen ofc
Of Trebble met de pauken van de zolder halen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, boven alles moet voorkomen worden dat de Pannecoucke met het idee komt de Bassie & Adriaan caravan op de achtergrond neer te zetten bij dit lied.
(Zo misplaatst waren de krumpers bij Waylon immers ook ongeveer).
Thx!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat leuk en knap gemaakt, ik vind het sfeertje dat je neerzet mooi! Is een mooie basis om verder op te borduren
Vleugel, goed plan. Zien we evt. vanavond bij DWDD denk ik al dan niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:12 schreef justnathan321 het volgende:
Verveelde me, dus had even een kleine schets gemaakt van hoe ik Duncan z'n light design op stage voor mij zie
Voor de geïnteresserden:
Het is een schets he, het kan en moet véél mooier zijn. En die piano moet Duncan en zijn 2 dansers vervangen. Ik zie het in ieder geval voor me met 2 dansers op de achtergrond
Ja Outlaw in de single versie zeker idd. Hoop dat er nog eens een langere albumversie van Arcade komtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vind het ook jammer dat het al voorbij is na 3 minuten. Het verveelt nog niet als het is afgelopen. En dát had ik bij Outlaw dus niet, daar was 3 minuten genoeg.
Mooi gemaakt!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:12 schreef justnathan321 het volgende:
Voor de geïnteresserden:
Eens!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi gemaakt!
Maar ik wil geen dansers, echt niets op het podium behalve Duncan om die solitude sfeer weer te geven uit de videoclip
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, boven alles moet voorkomen worden dat de Pannecoucke met het idee komt de Bassie & Adriaan caravan op de achtergrond neer te zetten bij dit lied.
Outlaw live (afgelopen zomer op een festival) was fantastisch, met een dijk van een gitaarstuk. Dat mocht inderdaad lekker lang duren. Maar de single, daar ben ik na 3 minuten wel klaar mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:22 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja Outlaw in de single versie zeker idd. Hoop dat er nog eens een langere albumversie van Arcade komt
Outlaw is vermoeiender om naar te luisteren, op een of andere manier. Het beukt vanaf het eerste tot het laatste moment tegen je aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het verbazingwekkend dat Outlaw en Arcade allebei even lang zijn. Arcade gaat echt in een zucht en een scheet voorbij naar mijn gevoel. Outlaw lijkt veel langer.
Ik wil Duncan en water op het podium.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi gemaakt!
Maar ik wil geen dansers, echt niets op het podium behalve Duncan om die solitude sfeer weer te geven uit de videoclip
Nee, dat geloof ik eigenlijk helemaal niet. Ik vrees meer voor zoiets, waar de dansers bijzonder hinderlijk waren:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:26 schreef justnathan321 het volgende:
Dansers geven toch een extra sfeer? Maar ik vind wel dat de focus op Duncan moet zijn en dat de dansers dan wat verderop met wat tegenlicht staan te dansen.
Een beetje zoals Hovi's act:
O zo zie ik het echt niet voor me neequote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik eigenlijk helemaal niet. Ik vrees meer voor zoiets, waar de dansers bijzonder hinderlijk waren:
Vind dit zo gaafquote:
Die waren het idee van Waylon zelf toch? De outlaw of dance blabla?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:
Dat 'loving you is a losing game' is in gebarentaal ook sterk!quote:
Was volgens mij het idee van Sean uit zijn team. Die kende de krumpers.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die waren het idee van Waylon zelf toch? De outlaw of dance blabla?
wat fijn dat je er bentquote:
Ah oke, maar niet van den Pannenkoek dan. Dus dan is het eerder aan Ilse om #teamDuncan in bedwang te houden dan Hansquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was volgens mij het idee van Sean uit zijn team. Die kende de krumpers.
Waylon zei dat hij in het begin aan het idee moest wennen, maar het later ook omarmde.
Ik ben er een jaar later nog niet aan gewend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waylon zei dat hij in het begin aan het idee moest wennen, maar het later ook omarmde.
Nou ja goed, hij had wel moeten kunnen inschatten dat het er niet uitzag.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, maar niet van den Pannenkoek dan. Dus dan is het eerder aan Ilse om #teamDuncan in bedwang te houden dan Hans
Kom je uit België?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:37 schreef Aoibhin het volgende:
Herinner me hierdoor ineens dat ik De Luizenmoeder van vorige week nog terug moet kijken
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar later nog niet aan gewend.
Nee, hoezo?quote:
In BE wordt vorig seizoen van NL nu uitgezonden op de VTM /off-topic.quote:
Zeker. Al lijkt Waylon me dan weer geen type dat makkelijk te overtuigen is daarvan als hij eenmaal zijn mening heeft bepaald...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar later nog niet aan gewend.[..]
Nou ja goed, hij had wel moeten kunnen inschatten dat het er niet uitzag.
Het concept is Nederlands en in Nederland wordt nu seizoen 2 uitgezonden!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:40 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ah, dacht van wel aangezien het een Vlaamse serie is
De Belgische versie heeft letterlijk alle scripts overgenomen van de NL versie van vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:40 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ah, dacht van wel aangezien het een Vlaamse serie is
Hahaha fantastischquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:02 schreef Greys het volgende:
Hardop lachen om dit. De rollen worden omgedraaid.In NL zeuren ze over Oostblokfeestje maar zie:
[ afbeelding ]
Ah zo!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In BE wordt vorig seizoen van NL nu uitgezonden op de VTM /off-topic.
Hij was weer leuk hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo!
Maar ik bedoel de laatste aflevering van seizoen 2, van vorige week zondag. Kon toen niet kijken
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:42 schreef Momazie het volgende:
[..]
Het concept is Nederlands en in Nederland wordt nu seizoen 2 uitgezonden!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
De Belgische versie heeft letterlijk alle scripts overgenomen van de NL versie van vorig jaar.
Alleen wat namen en termen veranderd.
Rene Froger net ook alquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef ato het volgende:
Net Duncan op de radio, maar wat klinkt en past het ook op de radio. Vooral dat epische vind ik mooi en het begin en einde. Prachtig. Gijs Staverman is er ook van onder de indruk
Oh dat gaat weer zo spannend worden!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Duncan vanavond niet door het ijs zakt. Daarna wordt het toch ook weer zenuwen bij de eerste repetitie want ik ben de blikken van de hoofden bij de Trijn en Waylon nog niet vergeten :’)
Ja vind ik ook spannend hoor, hoe brengt hij het live?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeker. Al lijkt Waylon me dan weer geen type dat makkelijk te overtuigen is daarvan als hij eenmaal zijn mening heeft bepaald...
Ik hoop zo dat Duncan vanavond niet door het ijs zakt. Daarna wordt het toch ook weer zenuwen bij de eerste repetitie want ik ben de blikken van de hoofden bij de Trijn en Waylon nog niet vergeten :’)
Ja dat begin en einde vind ik ook zo mooiquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef ato het volgende:
Net Duncan op de radio, maar wat klinkt en past het ook op de radio. Vooral dat epische vind ik mooi en het begin en einde. Prachtig. Gijs Staverman is er ook van onder de indruk
Dat weten we vanavond! Nou ja, jullie dan, ik heb vanaf 18:00 feestquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:45 schreef ato het volgende:
[..]
Ja vind ik ook spannend hoor, hoe brengt hij het live?
Costa Ricaquote:
Heb ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb er eigenlijk heel veel vertrouwen in. Het nummer en de clip en de aanpak is allemaal al zo stijlvol en sfeervol gedaan, dat kan toch niet anders dan mooi worden?
Het is (gelukkig, zeg ik nu) geen Waylon die een of ander vreemd eigenwijs idee heeft.
Feest is ook leuk, je kan het daarna nog zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat weten we vanavond! Nou ja, jullie dan, ik heb vanaf 18:00 feest
Ja er is ook echt over nagedacht door het hele team.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:48 schreef Dave het volgende:
Wellicht interpreteer ik de clip volledig verkeerd, maar dit vind ik 3 geniale momenten, foetus-bewegingen, precies op de maat/vingerknip:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice hè! Costa Rica heeft het lied een tijd op #3 gestaan ook! Nu gaat het lied goed in Polen: https://kworb.net/itunes/artist/duncanlaurence.htmlquote:
Ik vind het ook mooi dat hij begint in een foetushouding, naar boven gaat en uiteindelijk weer terug in een foetushouding. Die hoop op liefde he waar ie meezit. Ik vind de tekst ook mooi en de titel ook en...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:48 schreef Dave het volgende:
Wellicht interpreteer ik de clip volledig verkeerd, maar dit vind ik 3 geniale momenten, foetus-bewegingen, precies op de maat/vingerknip:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dat is leuk dat commerciële zenders het ook oppakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer werd zojuist op Radio Veronica gedraaid en de DJ was er zeer positief over. Hij denkt dat Nederland een top 3-notering kan halen met dit nummer.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:48 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja er is ook echt over nagedacht door het hele team.
Het was niet van Duncan die zegt dat hij iets met water wil doen in de clip en dat Daniel Dekker en Jan Smit dan met een opblaasbadje aankomen zetten.
Costa rica nu alweer compleet verdwenen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:49 schreef maresc het volgende:
[..]
Nice hè! Costa Rica heeft het lied een tijd op #3 gestaan ook! Nu gaat het lied goed in Polen: https://kworb.net/itunes/artist/duncanlaurence.html
Zeker. En voor de goede orde: Veronica draait vanwege hun format heel weinig nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef ato het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk dat commerciële zenders het ook oppakken.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja er is ook echt over nagedacht door het hele team.
Het was niet van Duncan die zegt dat hij iets met water wil doen in de clip en dat Daniel Dekker en Jan Smit dan met een opblaasbadje aankomen zetten.
Waarschijnlijk 1 of 2 Nederlandse expats... in zo'n land hoef je natuurlijk niet veel mp3tjes te verkopen om bovenin de Itunes-hitlijst te verschijnen. In de meeste landen trouwens niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:49 schreef ato het volgende:
[..]
Feest is ook leuk, je kan het daarna nog zien.
En hoezo staat Duncan in de lijsten van Costa Rica?
Ja ik kan me voorstellen in zo'n land dat het lied met een klein aantal downloads al snel hoog komt, en daarna ook weer snel weg kan zakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Costa rica nu alweer compleet verdwenen?
Jammer, hadden we bijna douze points van Costa Rica gekregen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Costa rica nu alweer compleet verdwenen?
Uhm is dit echt gezegdtwitter:SonMargreet twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 12:25:48@GijsStaverman oh wauw...Rene Froger die hoopt dat Duncan Laurence wat extraverter wordt, want hij vind hem nu wat nietszeggend! Het moet niet gekker worden! reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
Uhm is dit echt gezegdtwitter:SonMargreet twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 12:25:48@:GijsStaverman oh wauw...Rene Froger die hoopt dat Duncan Laurence wat extraverter wordt, want hij vind hem nu wat nietszeggend! Het moet niet gekker worden! reageer retweet
man man man
Was weer stomdronken zeker, op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
Uhm is dit echt gezegdtwitter:SonMargreet twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 12:25:48@:GijsStaverman oh wauw...Rene Froger die hoopt dat Duncan Laurence wat extraverter wordt, want hij vind hem nu wat nietszeggend! Het moet niet gekker worden! reageer retweet
man man man
Ja, want als er 1 iemand kan Shine-Shine-Shinen is het René Froger wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
man man man
Australie, Lithouwen, Belgie en Spanje zijn de enigen die meer views hebben, maar staan er ook al veel langer op!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:08 schreef Pluto1975 het volgende:
Half miljoen views op YouTube inmiddels!!! 😱
Gewoon de kift omdat niemand (NEE ECHT NIE-MAND!!!) hem in zijn nakende niksie in een clip wil zienquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
man man man
Tip: negeer wat René Froger zegtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
man man man
Had jij de definitieve versie nou al eerder gehoord dan de bekendmaking? Of was het toch een andere versie?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef Jesper23 het volgende:
Spotify update om 14:00u, zien we ook meteen hoeveel streams Arcade tot nu toe (in NL) heeft gehaald.
Ik meen me te herinneren dat Waylon tegen ons zei dat hij even verbaasd was toen Pannecoucke met het idee van de staging kwam maar dat hij na uitleg het concept begreep. Hij deed er zelfs een Vlaams accent bij even.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dik 15k likes ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Australie, Lithouwen, Belgie en Spanje zijn de enigen die meer views hebben, maar staan er ook al veel langer op!
Edit: Duitsland ook, maar dat moet ramptoerisme zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
man man man
Nou, dat is dan echt een gevalletje, bedankt Hans.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Waylon tegen ons zei dat hij even verbaasd was toen Pannecoucke met het idee van de staging kwam maar dat hij na uitleg het concept begreep. Hij deed er zelfs een Vlaams accent bij even.
Zou het nog een keer kunnen checken bij de opname.
En toen vragen aan het publiek: 'vinden jullie dat een goed idee?'quote:
Mij persoonlijk iets te bombastisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:14 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik denk dat zo’n staging goed bij het liedje zou passen
Soort van, niet zo negatief als hoe het nu lijkt. Meer dat hij hoopt dat hij wat extraverter wordt want hij leek zo verlegen gisteren bij DWDD. Gijs verdedigde hem door te zeggen dat ie dat vast vanavond laat zien, hij was natuurlijk ook erg nerveus vanwege reacties gisteren. Froger vindt het een prachtig nummer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef Em31 het volgende:
man man man
Subtip: Negeer gewoon alles wat BN'ers over Duncan zeggen tot aan het bekendheidsniveau dat ze opeens in WIDM opduiken en je je afvraagt "huh wie is dat nou weer".quote:
Ja ongeveer 7 a 8 van de 10.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:16 schreef PzKpfw het volgende:
Nietszeggende nummer, en mensen vinden dit serieus goed?
Oke dat maakt het al iets beterquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Soort van, niet zo negatief als hoe het nu lijkt. Meer dat hij hoopt dat hij wat extraverter wordt want hij leek zo verlegen gisteren bij DWDD. Gijs verdedigde hem door te zeggen dat ie dat vast vanavond laat zien, hij was natuurlijk ook erg nerveus vanwege reacties gisteren. Froger vindt het een prachtig nummer.
Met zijn opgezwollen dikke nek en plofkop en dichtgeknepen oogjes omdat hij zijn noten niet kan halenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, want als er 1 iemand kan Shine-Shine-Shinen is het René Froger wel.
Ik las plofkip.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met zijn opgezwollen dikke nek en plofkop en dichtgeknepen oogjes omdat hij zijn noten niet kan halen
Vond het zelf helemaal niet storend, die verlegenheid. Minder gespannen is nooit verkeerd, maar van mij hoeft ie niet extraverter te worden ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Soort van, niet zo negatief als hoe het nu lijkt. Meer dat hij hoopt dat hij wat extraverter wordt want hij leek zo verlegen gisteren bij DWDD. Gijs verdedigde hem door te zeggen dat ie dat vast vanavond laat zien, hij was natuurlijk ook erg nerveus vanwege reacties gisteren. Froger vindt het een prachtig nummer.
Dat was echt weer een hele andere versie. Heel anders dan die versies op YouTube en weer heel anders dan de uiteindelijk versie. Was heel tevreden geweest met de demo die ik gehoord had maar vind onze uiteindelijke inzending nog 10x beter!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:15 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Had jij de definitieve versie nou al eerder gehoord dan de bekendmaking? Of was het toch een andere versie?
Ik hoop op de sfeer van de clip, dus wel met water, blauw, mist, kalm, maar ook wel een shot van de zaal met mooi licht en wapperende vlaggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Mij persoonlijk iets te bombastisch.
Voor mij geen regen, geen publiek, geen grote lichtshow.
Ik hoop op verstilling, intiem, donker, (grond)mist.
Mooi dat deze dan nóg beter is!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Dat was echt weer een hele andere versie. Heel anders dan die versies op YouTube en weer heel anders dan de uiteindelijk versie. Was heel tevreden geweest met de demo die ik gehoord had maar vind onze uiteindelijke inzending nog 10x beter!
Hij moet gewoon zichzelf blijven, niet opeens in een pak met lichtjes die het toch niet goed doen gaan lopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Vond het zelf helemaal niet storend, die verlegenheid. Minder gespannen is nooit verkeerd, maar van mij hoeft ie niet extraverter te worden ofzo.
Er is ook vaak een groot verschil tussen hoe iemand in een intervieuw/het dagelijks leven is en iemand op het podium. Vaak ken je ze dan niet meer terug. Volgens mij heeft Duncan dat ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Vond het zelf helemaal niet storend, die verlegenheid. Minder gespannen is nooit verkeerd, maar van mij hoeft ie niet extraverter te worden ofzo.
Neee geen publiekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop op de sfeer van de clip, dus wel met water, blauw, mist, kalm, maar ook wel een shot van de zaal met mooi licht en wapperende vlaggen.
Vond de kleurstelling van justnathan eerder in dit topic mooi!
Ik heb liever geen shot van de zaal met vlaggen. Ik hoop op een intieme (wat het lied uitdraagt) sfeer, een soort videoclip. Net als CATS toen, maar dan op een andere manier.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop op de sfeer van de clip, dus wel met water, blauw, mist, kalm, maar ook wel een shot van de zaal met mooi licht en wapperende vlaggen.
Vond de kleurstelling van justnathan eerder in dit topic mooi!
Dit nummer vraag inderdaad niet echt om wapperende vlaggen. Of in Anouks geval een duitse Swiffer duster.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Neee geen publiekhoop echt weer een videoclip staging zoals bij CATS
WE gaan het zien! Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het mooi gaat wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Neee geen publiekhoop echt weer een videoclip staging zoals bij CATS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |