Zucht, altijd hetzelfde. Met zijn programmaatje waar geen hond naar kijkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oei, Albert Verlinde is bij Jinek nog niet helemaal enthousiast
John Lundvik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vraag me af door welk nummer in de Zweedse finale blijft Zweden zo hoog staan?
En de nummer 1 Rusland heeft niet eens een nummer ingezonden, dus daaruit kun je opmaken dat we gewoon op nummer 1 staan.quote:
Echt? Wist ik niet. Ik vind het een aardig nummer, Arcade. Maar ben niet zo lyrisch als de meesten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:28 schreef MakkieR het volgende:
En dan te bedenken dat Davina Michelle heeft afgezegd, godzijdank daarvoor.
Ik vind de nummer op zich wel super, maar nog leuker vind ik hoe lyrisch de Europeanen reageren en je kunt er stomweg niet onderuit dat Duncan in een klap bij de favorieten hoort. Bookmakers zeggen het, geweldige comments van critici en de video is inmiddels viral gegaan met 400k views over de eerste 12 uur.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet. Ik vind het een aardig nummer, Arcade. Maar ben niet zo lyrisch als de meesten.
Ik ben in ieder geval niet ‘dead on the inside’quote:
Dit is beter dan de laatste singles van Within Temptation.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:32 schreef raptorix het volgende:
Mjah, niet het type nummer wat ik leuk vind, maar dat heb ik wel vaker.
Zou zelf heel graag Within Temptation zien, maar weet niet of ze daar voor open staan.
There is a reason why people gravitate to itquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet ‘dead on the inside’![]()
Kreeg kippevel en moest meteen weer janken. Matt![]()
Wat zegt hij op 7:35? ‘The reason why people grab...’ kan iemand dat verstaan? Heb het al een paar keer teruggeluisterd.
libranl was eerst, maar had 'm inmiddels al gemaaktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet ‘dead on the inside’![]()
Kreeg kippevel en moest meteen weer janken. Matt![]()
Wat zegt hij op 7:35? ‘The reason why people grab...’ kan iemand dat verstaan? Heb het al een paar keer teruggeluisterd.
Mee eensquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is beter dan de laatste singles van Within Temptation.
Oh haha... had niet eens ondertiteling aan staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:40 schreef Dave het volgende:
[..]
libranl was eerst, maar had 'm inmiddels al gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:40 schreef Dave het volgende:
[..]
libranl was eerst, maar had 'm inmiddels al gemaakt
[ afbeelding ]
Dank jongassquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:38 schreef libranl het volgende:
[..]
There is a reason why people gravitate to it
nee, dat klopt helemaal!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:44 schreef libranl het volgende:
[..]
want geregeld klopt er niets van de ondertiteling.
Denk wel wat Matt zegt, dat ze die emotie in de staging moeten zien over te brengen. Maar heb sterk het gevoel dat dat helemaal goedkomtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:44 schreef MaLo het volgende:
Nu de eerste hypermomenten voorbij zijn, ben ik nog steeds heel enthousiast over onze inzending. Schot in de roos.
En als je ziet hoe goed er al is nagedacht over de presentatie van het lied en de clip, heb ik er ook alle vertrouwen in dat de staging goed komt.
Oordopjes misschien?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef MaLo het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan Matt niet kijken
Helaas ook niet alleen op kantoor, zodat ik de deur dicht kan doen en een moeilijk telefoongesprek kan faken
Kun je niet even weglopen met je mobiel?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk wel wat Matt zegt, dat ze die emotie in de staging moeten zien over te brengen. Maar heb sterk het gevoel dat dat helemaal goedkomt
Welkomquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef thewalkingdeb het volgende:
Hallo allemaal!
Vorig jaar had ik hier al een poging gedaan om mee te hypen maar ik kan het hier gewoon niet bijhouden
Ik ben in ieder geval heel erg blij met het nummer en vind Duncan echt een leuk persoon! Ik hoop wel dat hij ook een beetje tegen de negatieve reacties kan.
Verder gewoon heel blij met onze inzending!
Staat er vandaag nog iets leuks op de planning naast het optreden vanavond in DWDD?
Voelde inderdaad ook die ongemakkelijkheid ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef summer52 het volgende:
Nu weer hyperen voor het live optreden van vanavond. Maar dat moet ook goed komen. En jongens we staan dan bij de odds wel 2e maar eigenlijk 1ste toch? want het liedje van Rusland weten we nog niet, dus dan is het moeilijk beoordelen. En ik zat ineens te denken, hoe zou de moeder van Duncan de video gevonden hebben. Ze had wel het liedje gehoord maar zag gisteren in DWDD ook voor het eerst de video. En ja dan zie je ineens je zoon(tje) in zijn blote bibsje voorbij zwemmen, lijkt mij als moeder toch heel erg vreemd. Gelukkig hebben ze haar maar niets gevraagd want ik zou echt niet weten wat ik moest zeggen. Nee ik vind het nog steeds een steengoede smaakvolle video, maar ik denk nu puur als moeder. 👵
Weet niet of je verder ook geļnteresseerd bent in de inzendingen van andere landen of alleen in de Nederlandse inzending. Vandaag worden er namelijk nog wat andere inzendingen bekend gemaakt, o.a. Azerbeidjzan, Polen en Noord Macedoniė.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef thewalkingdeb het volgende:
Hallo allemaal!
Vorig jaar had ik hier al een poging gedaan om mee te hypen maar ik kan het hier gewoon niet bijhouden
Ik ben in ieder geval heel erg blij met het nummer en vind Duncan echt een leuk persoon! Ik hoop wel dat hij ook een beetje tegen de negatieve reacties kan.
Staat er vandaag nog iets leuks op de planning naast het optreden vanavond in DWDD?
Heb je tissues?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:04 schreef MaLo het volgende:
Ik ga nu Matt kijken, collega's zijn in vergadering
Is mooi functioneel blootquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef summer52 het volgende:
Nu weer hyperen voor het live optreden van vanavond. Maar dat moet ook goed komen. En jongens we staan dan bij de odds wel 2e maar eigenlijk 1ste toch? want het liedje van Rusland weten we nog niet, dus dan is het moeilijk beoordelen. En ik zat ineens te denken, hoe zou de moeder van Duncan de video gevonden hebben. Ze had wel het liedje gehoord maar zag gisteren in DWDD ook voor het eerst de video. En ja dan zie je ineens je zoon(tje) in zijn blote bibsje voorbij zwemmen, lijkt mij als moeder toch heel erg vreemd. Gelukkig hebben ze haar maar niets gevraagd want ik zou echt niet weten wat ik moest zeggen. Nee ik vind het nog steeds een steengoede smaakvolle video, maar ik denk nu puur als moeder. 👵
Haha had ik BIJNA nodigquote:
Dit idd, wat Matt ook zei.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef Kyran het volgende:
Beetje zelfde als Portugal 2 jaar geleden. Als je gevoel van het nummer kan overbrengen tijdens het optreden win je. Als je dat niet kan eindig je ergens midden aan de linkerkant. Hoog 5-15 achtig.
Gaaf, veel plezier vast!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:06 schreef Kyran het volgende:
Yay, tickets op 2e rij in Tivoli voor Waylon in da pocket!
Duncan zo op NPO2.
Gaaf! Lijkt me mooie show. Ik heb al te veel concertkaartjes gekocht laatste tijdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:06 schreef Kyran het volgende:
Yay, tickets op 2e rij in Tivoli voor Waylon in da pocket!
Duncan zo op NPO2.
Ja dat is ook zo, maar ik zag die moeder gisteren en dacht echt van mmmmmm wat zou ze nu denken? Maar het is zeker mooi functioneel bloot (zolang het niet van je eigen zoon isquote:
Ik heb een dochter, maar zoiets zou ik van haar prima kunnen hebben, dit was totaal niet ordinair maar heel stijlvol.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar ik zag die moeder gisteren en dacht echt van mmmmmm wat zou ze nu denken? Maar het is zeker mooi functioneel bloot (zolang het niet van je eigen zoon is
Zo leuk dat we dit ook eens mee mogen makenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef iBenny het volgende:
Net wakker en reacties teruggelezen. Wtf is dit voor droomwereld? De grootste negatievelingen zijn positief, we worden door buitenlandse media bestempeld als de verassing of favoriet én we scoren nu al in buitenlandse streaming/download lijsten
Maar is het wel goed om de favoriet te zijn? Denk aan Italiė in 2017.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef iBenny het volgende:
Net wakker en reacties teruggelezen. Wtf is dit voor droomwereld? De grootste negatievelingen zijn positief, we worden door buitenlandse media bestempeld als de verassing of favoriet én we scoren nu al in buitenlandse streaming/download lijsten
Heus?!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef iBenny het volgende:
én we scoren nu al in buitenlandse streaming/download lijsten
Alles hier is sowieso leukquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef thewalkingdeb het volgende:
Hallo allemaal!
Nee zeker ook geļnteresseerd in de andere landen! Die ga ik vandaag dan ook even in de gaten houden. Thanks!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Weet niet of je verder ook geļnteresseerd bent in de inzendingen van andere landen of alleen in de Nederlandse inzending. Vandaag worden er namelijk nog wat andere inzendingen bekend gemaakt, o.a. Azerbeidjzan, Polen en Noord Macedoniė.
Netta was vorig jaar ook favorietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Maar is het wel goed om de favoriet te zijn? Denk aan Italiė in 2017.
Gelukkig want toen ik gisteren die moeder zag en ik erover nadacht voelde mij echt zo'n ouderwetse moeke. Maar het blijft een mooie smaakvolle video.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelde inderdaad ook die ongemakkelijkheid ha ha
Welkom terug!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef thewalkingdeb het volgende:
Hallo allemaal!
Dat zou wel goed nieuws zijn als je nog wil inzettenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:49 schreef ato het volgende:
Truste allemaal, over een paar dagen zakken wij naar plaats 16 (grapje).
Ja zo heerlijk onwerkelijk ditquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef iBenny het volgende:
Nu bij de favorieten horen zorgt ook voor aandacht, ook in de buitenlandse media als het songfestival dichterbij komt. Uiteindelijk is het afwachten hoe de eerste repetitieweek verloopt, maar dat je genoemd wordt kan in ieder geval geen kwaadquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Idemquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:20 schreef Momo... het volgende:
Denk dat dit mijn favoriete Nederlandse inzending ooit is
Ik zeg ook niet dat het ordinair is, vindt het zelf een hele mooie video, maar ik zag gisteren die moeder en dacht toen echt even hoe zou ik nu reageren. Ik weet het echt niet. Terwijl ik helemaal niet preuts ben maar ik zou wel kunnen begrijpen dat zij op het moment van uitzenden even gedacht heeft van oh ik wil nu liever niet in beeld. Want zij had nog geen beeld gezien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb een dochter, maar zoiets zou ik van haar prima kunnen hebben, dit was totaal niet ordinair maar heel stijlvol.
Maar de Dunc heeft geen gorilla. Tenminste, die zie ik Ilse nog niet uit haar hoge hoed toveren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
quote:What a week for Dutchies!
First Ajax and now this masterpiece.
Ofc 12 points from Spain ^^
Ik denk dat we hem dat niet uit hoeven leggen als ik naar de video kijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:22 schreef justnathan321 het volgende:
Ik denk echt dat jullie dik veel kans maken om te winnen als de staging juist wordt verzorgd. @:Greys jullie gaan hem toch ontmoeten bij Eurovision in concert he? Praat er dan aub over met hem. Leg hem uit hoe belangrijk de staging is!!!
Ik koop alvast mijn treinticket voor Amsterdam 2020![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:26 schreef libranl het volgende:
Denk dat we Ilse DeLange ontzettend dankbaar mogen zijn dat ze Duncan met dit lied bij de selectiecommissie heeft aangedragen toen de commissie blijkbaar vastliep. Alle credits voor Ilse.
quote:
Komt er weer een vragenlijst? Volgens mij had ik dat al gevraagdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem dat niet uit hoeven leggen als ik naar de video kijkEn Hans en Ilse kijken mee dus komt goed! Maar we zullen hem aan de tand voelen!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we zullen hem aan de tand voelen!
Hype is realquote:
Zodra we de officiėle accreditatie binnen hebben komt er een topic waarin iedereen weer voor je deelnemende artiest naar keuze vragen mag indienen! Graag zelfs!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Komt er weer een vragenlijst? Volgens mij had ik dat al gevraagd![]()
Vraag (opmerking) 1 én de belangrijkste: EMOSIE overbrengen. PLEASE PLEASE PLEASE
En #4 trending in Nederland. Zo fijn dat Avrotros 'm niet zelf heeft geuploadquote:
Staat ook als reactie van een Nederlanderquote:
quote:That's how you get upvotes from dutch ppl :' ) Take one
JEEEEEEEEeeeeequote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra we de officiėle accreditatie binnen hebben komt er een topic waarin iedereen weer voor je deelnemende artiest naar keuze vragen mag indienen! Graag zelfs!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef FruitofUtopia het volgende:
Als wij nou ook es allemaal wat geld inzetten, stijgen we naar #1 bij de bookies
Ik heb al ¤2 ingezetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef FruitofUtopia het volgende:
Als wij nou ook es allemaal wat geld inzetten, stijgen we naar #1 bij de bookies
Ah soo!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het ordinair is, vindt het zelf een hele mooie video, maar ik zag gisteren die moeder en dacht toen echt even hoe zou ik nu reageren. Ik weet het echt niet. Terwijl ik helemaal niet preuts ben maar ik zou wel kunnen begrijpen dat zij op het moment van uitzenden even gedacht heeft van oh ik wil nu liever niet in beeld. Want zij had nog geen beeld gezien.
Anders ik wel ja, dat het gewoon duidelijk wat minder isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:37 schreef justnathan321 het volgende:
Hoop echt dat Rusland hun nummer morgen niet teveel aandacht steelt van Duncan... (bij de bookies enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |