dankjewelquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Gemiddeld staan we 3e op die site, maar momenteel is vooral de laatste kolom waar we echt op moeten letten en daar staan we echt ruim 2e
Die Jamala meme gaat echt een blijvertje wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:59 schreef grazz het volgende:
eurovisiongreeceofficial
Hi Duncan! Welcome to Tel Aviv! So, I have a very uncomfortable question for you
Will you Win?
Zitten we morgen dus opnieuw in spanningquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk is het morgen live ook meteen super mooi
Jaaaa, hij blijft ook grappig. Oekraïne is zo toch nog een onderdeel van het esf dit jaar. Dankjewel Jamala.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Jamala meme gaat echt een blijvertje worden![]()
twitter:escexposed twitterde op donderdag 07-03-2019 om 23:27:52philipp kirkorov surely ain't happy about dutch entry reageer retweet
Ja ben er wel nerveus voor, op video raakt het mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
Dan kan het helemaal niet meer stukquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ben er wel nerveus voor, op video raakt het mij.
Cornald zei wel dat het live nog beter uitkomt of so iets. Ik hoop het zo.
Waarom is hij niet blij?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Em31 het volgende:
twitter:escexposed twitterde op donderdag 07-03-2019 om 23:27:52philipp kirkorov surely ain't happy about dutch entry reageer retweet
![]()
![]()
De EBU denkt de laatste dagen waarschijnlijk thank god toch nog goede nummers in plaats van rechtstreeks naar Rusland
Ik volg SuRie en Michael Rice al een tijdje op Twitter en dit is de eerste keer (buiten de UK inzending) dat ik ze iets over een andere inzending heb zien tweeten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef libranl het volgende:
[..]
Erg aardig ja, al is het zo dat als ze dit ook bij andere kandidaten plaatsen zoals Momo aangeeft, ik wel een beetje de indruk heb dat het ook voor een deel een charmeoffensief op Twitter is.
OK, ik dacht al zoiets..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Allebei sterke ballads (vermoedelijk), concurrenten dus.
Jij slaaptquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ie nu nóg beter zijn best moet doen voor Sergej.
Met een berg strijkers, begreep ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
Hoe weet je dat?quote:
Duncan heeft meegedaan aan The Voice. Nu wordt in die show ook wel het een en ander bewerkt, maar zeker in de live shows kun je wel horen dat Duncan gewoon live kan zingen. Komt goedquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ben er wel nerveus voor, op video raakt het mij.
Cornald zei wel dat het live nog beter uitkomt of so iets. Ik hoop het zo.
Het is ook een emotioneel liedje, raak je echt. OK er zijn uitzonderingen.quote:
OH I'M SUPPOSED TO THROW SOMETHING!!!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:36 schreef Jesper23 het volgende:
Dat optreden van Duncan met live strings morgen (of beter gezegd vandaag), is dat ook bij DWDD?
Die moet je nooit lezen, zelfs al staat er een bericht dat er lammetjes geboren zijn dan klagen mensen daar dat je er beter meteen shoarma van kan maken.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet je nooit lezen, zelfs al staat er een bericht dat er lammetjes geboren zijn dan klagen mensen daar dat je er beter meteen shoarma van kan maken.
Omg, shut up Netherlands, you are doing it again, aren’t ya!?quote:
Nu wil ik Rusland ook voorbijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:43 schreef Toasterwolf het volgende:
We staan nu tweede in de odds, boven Zweden!
De een raakt het, de ander niet. Het is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:40 schreef justnathan321 het volgende:
Hoezo begint Matt te huilen??Ik heb totaal geen emoties bij dit lied
Ik vind het een mooi nummer maar ik begrijp echt niet hoe mensen zo geraakt kunnen zijn haha.
Ik ben waarschijnlijk dood vanbinnen :’-(
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet je nooit lezen, zelfs al staat er een bericht dat er lammetjes geboren zijn dan klagen mensen daar dat je er beter meteen shoarma van kan maken.
Het kan ook zijn dat ik het gewoon nog niet rustig genoeg heb beluisterd, door al die hype enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:44 schreef ato het volgende:
[..]
De een raakt het, de ander niet. Het is nu eenmaal zo.
Servië 2007, Noorwegen 2015, Portugal 2017 en Estland raakte mij ook.
Bij mij doet het meestal als een stem mij raakt.
Maar even live afwachten wat het doet.
Slaapwel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:46 schreef Em31 het volgende:
Welterusten mensenwat een mooie avond
Hoe dan ook, het gaan leuke maanden worden
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:40 schreef justnathan321 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk dood vanbinnen :’-(
Welterusten! En het wordt inderdaad echt geweldig worden de komende tijdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:46 schreef Em31 het volgende:
Welterusten mensenwat een mooie avond
Hoe dan ook, het gaan leuke maanden worden
Afgelopen week kwamen inderdaad wat beter nummers uit en ben blij met Nederlandquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welterusten! En het wordt inderdaad echt geweldig worden de komende tijd![]()
![]()
Heb je nog ergens een linkje naar de fok esf twitter dinges?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:56 schreef Greys het volgende:
Heb de reacties van Andy Eurovoxx en Matt getweet en ze bedankt. Potver wat een mooie reacties.
Bekijk ESF-forum NL 🇳🇱 (@ESF_FOK): https://twitter.com/ESF_FOK?s=09quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je nog ergens een linkje naar de fok esf twitter dinges?
Ik wil best zo nu en dan wanneer ik tijd heb ff alles liken, maar ik weet nooit hoe ik er kom.
Thanks!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekijk ESF-forum NL 🇳🇱 (@:ESF_FOK): https://twitter.com/ESF_FOK?s=09
Mandy heldinquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:09 schreef Greys het volgende:
Omdat misschien niet iedereen in het Maak hier gifjes topic komt, kijk eens wat Mandy gemaakt heeft voor de ESF Twitter om de komende tijd te tweeten?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:09 schreef Greys het volgende:
Omdat misschien niet iedereen in het Maak hier gifjes topic komt, kijk eens wat Mandy gemaakt heeft voor de ESF Twitter om de komende tijd te tweeten?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De derde vind ik het mooiste vanwege, nou ja, dat is meer persoonlijk.![]()
![]()
Matt is ook een schatquote:
quote:
Rotterdam en dan pre-party in de kroeg van Henk!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:34 schreef MaGNeT het volgende:
Is het ESF in 2020 nu in Amsterdam of Rotterdam?
Ik ben voor, regel jij alvast de kaartjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam en dan pre-party in de kroeg van Henk!
Daar teken ik voor!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam en dan pre-party in de kroeg van Henk!
Dat is lief, dankjewel! Als het om het songfestival gaat ben ik niet te houdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo heerlijk enthousiast en gezellig reageren![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:21 schreef Niels93 het volgende:
Wat een dag gisteren. Maar wat ben ik blij!!
Niet dat die kip die vorig jaar won alles zuiver zong.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 04:49 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop wel dat het live goed gaat vanavond. Tijdens de liveshows van de voice zong hij niet altijd even zuiver.
Ja he!! Ik heb hem net voor het eerst via mn oortjes geluisterd. WAUW, wat een muzikale belevenis is dat zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:43 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik luisterde het nummer net weer en ik kreeg zelfs kippenvel op mijn benen
Oh dan zit je helemaal in zo’n muzikale bubbel met dif lied jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:54 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja he!! Ik heb hem net voor het eerst via mn oortjes geluisterd. WAUW, wat een muzikale belevenis is dat zeg.
Net zoals t veenlijk uit 2017quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:58 schreef Dave het volgende:
De foetus-houding aan het eind van de clip kan wellicht prima op het podium als afsluiting.
En als ie dan toch niet wint, kunnen we altijd de foetus de schuld geven.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:58 schreef Dave het volgende:
De foetus-houding aan het eind van de clip kan wellicht prima op het podium als afsluiting.
En als ie dan toch niet wint, kunnen we altijd de foetus de schuld geven.
Zucht, altijd hetzelfde. Met zijn programmaatje waar geen hond naar kijkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oei, Albert Verlinde is bij Jinek nog niet helemaal enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |