Rotterdam en dan pre-party in de kroeg van Henk!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:34 schreef MaGNeT het volgende:
Is het ESF in 2020 nu in Amsterdam of Rotterdam?
Ik ben voor, regel jij alvast de kaartjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam en dan pre-party in de kroeg van Henk!
Daar teken ik voor!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam en dan pre-party in de kroeg van Henk!
Dat is lief, dankjewel! Als het om het songfestival gaat ben ik niet te houdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo heerlijk enthousiast en gezellig reageren![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:21 schreef Niels93 het volgende:
Wat een dag gisteren. Maar wat ben ik blij!!
Niet dat die kip die vorig jaar won alles zuiver zong.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 04:49 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop wel dat het live goed gaat vanavond. Tijdens de liveshows van de voice zong hij niet altijd even zuiver.
Ja he!! Ik heb hem net voor het eerst via mn oortjes geluisterd. WAUW, wat een muzikale belevenis is dat zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:43 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik luisterde het nummer net weer en ik kreeg zelfs kippenvel op mijn benen
Oh dan zit je helemaal in zo’n muzikale bubbel met dif lied jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:54 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja he!! Ik heb hem net voor het eerst via mn oortjes geluisterd. WAUW, wat een muzikale belevenis is dat zeg.
Net zoals t veenlijk uit 2017quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:58 schreef Dave het volgende:
De foetus-houding aan het eind van de clip kan wellicht prima op het podium als afsluiting.
En als ie dan toch niet wint, kunnen we altijd de foetus de schuld geven.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:58 schreef Dave het volgende:
De foetus-houding aan het eind van de clip kan wellicht prima op het podium als afsluiting.
En als ie dan toch niet wint, kunnen we altijd de foetus de schuld geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |