Dan gaan we winnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oei, Albert Verlinde is bij Jinek nog niet helemaal enthousiast
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:29 schreef Dave het volgende:
Hotels in Amsterdam en Rotterdam geboekt voor alle weekenden in mei 2020.
Nu naar bed.
Echt beschamend die haat toenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:46 schreef libranl het volgende:
[..]
Dan gaan we winnenVorige keer met Calm after the storm vond ie het ook helemaal niets
Was hij ook niet over TCL.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oh dat heb ik toen gemistquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:46 schreef libranl het volgende:
[..]
Dan gaan we winnenVorige keer met Calm after the storm vond ie het ook helemaal niets
Het is zeker niet musical achtig genoeg voor hemquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:50 schreef libranl het volgende:
Wat zo'n opmerking van die Verlinde hier wel niet teweeg brengt
Zelfde.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog niets van het buitenlandse reactietopic gelezen, want dat bewaar ik speciaal voor morgen om in alle rust even euforisch te kunnen zijn met teruglezenNu ben ik daar te gaar voor
Link? Ik kijk op oddscheckerquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
We staan nu dik 2e in de odds trouwens; Zweden zelfs vrij ver voorbij inmiddels
Oh je gaat echt heel blij worden van dat topicquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog niets van het buitenlandse reactietopic gelezen, want dat bewaar ik speciaal voor morgen om in alle rust even euforisch te kunnen zijn met teruglezenNu ben ik daar te gaar voor
Ik kan me niet beheersen. Ik ga zo ff tandenpoetsen en dan kijken en dan heerlijk slapen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef ato het volgende:
[..]
Wat ontroerend he, die reactie. Ook van die anderen.
Ja wat een geweldige reactie!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef ato het volgende:
[..]
Wat ontroerend he, die reactie. Ook van die anderen.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionquote:
Ja dit. Herinner me Carlo Boszhard die helemaal lyrisch was over Conchita. En ze won idd ja, maar dat zijn dus echt hun nummers. Of van die uptempo 13 in een dozijn meuk die we al tig keer hebben gehoord en buiten een songfestival niks doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
Albert Verlinde is een beetje hetzelfde als Carlo Boszhard. Ze hebben een beetje een jaren 90 mening als het over het songfestival gaat. Ik ben blij dat ze het niet goed vinden, anders hebben we weer zo'n gedateerde inzending als toen met O'g3ne.
Ja, dat heb ik ook. Gisteren lijkt wel een week geleden, heel apart.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Zelfde.
Voelt alsof ik een nacht niet heb geslapen ofzo, heel apart.
Denk het wel ja!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je gaat echt heel blij worden van dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |