dankjewelquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Gemiddeld staan we 3e op die site, maar momenteel is vooral de laatste kolom waar we echt op moeten letten en daar staan we echt ruim 2e
Die Jamala meme gaat echt een blijvertje wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:59 schreef grazz het volgende:
eurovisiongreeceofficial
Hi Duncan! Welcome to Tel Aviv! So, I have a very uncomfortable question for you
Will you Win?
Zitten we morgen dus opnieuw in spanningquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk is het morgen live ook meteen super mooi
Jaaaa, hij blijft ook grappig. Oekraïne is zo toch nog een onderdeel van het esf dit jaar. Dankjewel Jamala.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Jamala meme gaat echt een blijvertje worden![]()
twitter:escexposed twitterde op donderdag 07-03-2019 om 23:27:52philipp kirkorov surely ain't happy about dutch entry reageer retweet
Ja ben er wel nerveus voor, op video raakt het mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
Dan kan het helemaal niet meer stukquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ben er wel nerveus voor, op video raakt het mij.
Cornald zei wel dat het live nog beter uitkomt of so iets. Ik hoop het zo.
Waarom is hij niet blij?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Em31 het volgende:
twitter:escexposed twitterde op donderdag 07-03-2019 om 23:27:52philipp kirkorov surely ain't happy about dutch entry reageer retweet
![]()
![]()
De EBU denkt de laatste dagen waarschijnlijk thank god toch nog goede nummers in plaats van rechtstreeks naar Rusland
Ik volg SuRie en Michael Rice al een tijdje op Twitter en dit is de eerste keer (buiten de UK inzending) dat ik ze iets over een andere inzending heb zien tweeten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef libranl het volgende:
[..]
Erg aardig ja, al is het zo dat als ze dit ook bij andere kandidaten plaatsen zoals Momo aangeeft, ik wel een beetje de indruk heb dat het ook voor een deel een charmeoffensief op Twitter is.
OK, ik dacht al zoiets..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Allebei sterke ballads (vermoedelijk), concurrenten dus.
Jij slaaptquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ie nu nóg beter zijn best moet doen voor Sergej.
Met een berg strijkers, begreep ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
Hoe weet je dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |