Oordopjes misschien?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef MaLo het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan Matt niet kijken
Helaas ook niet alleen op kantoor, zodat ik de deur dicht kan doen en een moeilijk telefoongesprek kan faken
Kun je niet even weglopen met je mobiel?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk wel wat Matt zegt, dat ze die emotie in de staging moeten zien over te brengen. Maar heb sterk het gevoel dat dat helemaal goedkomt
Welkomquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef thewalkingdeb het volgende:
Hallo allemaal!
Vorig jaar had ik hier al een poging gedaan om mee te hypen maar ik kan het hier gewoon niet bijhouden
Ik ben in ieder geval heel erg blij met het nummer en vind Duncan echt een leuk persoon! Ik hoop wel dat hij ook een beetje tegen de negatieve reacties kan.
Verder gewoon heel blij met onze inzending!
Staat er vandaag nog iets leuks op de planning naast het optreden vanavond in DWDD?
Voelde inderdaad ook die ongemakkelijkheid ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef summer52 het volgende:
Nu weer hyperen voor het live optreden van vanavond. Maar dat moet ook goed komen. En jongens we staan dan bij de odds wel 2e maar eigenlijk 1ste toch? want het liedje van Rusland weten we nog niet, dus dan is het moeilijk beoordelen. En ik zat ineens te denken, hoe zou de moeder van Duncan de video gevonden hebben. Ze had wel het liedje gehoord maar zag gisteren in DWDD ook voor het eerst de video. En ja dan zie je ineens je zoon(tje) in zijn blote bibsje voorbij zwemmen, lijkt mij als moeder toch heel erg vreemd. Gelukkig hebben ze haar maar niets gevraagd want ik zou echt niet weten wat ik moest zeggen. Nee ik vind het nog steeds een steengoede smaakvolle video, maar ik denk nu puur als moeder. 👵
Weet niet of je verder ook geïnteresseerd bent in de inzendingen van andere landen of alleen in de Nederlandse inzending. Vandaag worden er namelijk nog wat andere inzendingen bekend gemaakt, o.a. Azerbeidjzan, Polen en Noord Macedonië.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef thewalkingdeb het volgende:
Hallo allemaal!
Vorig jaar had ik hier al een poging gedaan om mee te hypen maar ik kan het hier gewoon niet bijhouden
Ik ben in ieder geval heel erg blij met het nummer en vind Duncan echt een leuk persoon! Ik hoop wel dat hij ook een beetje tegen de negatieve reacties kan.
Verder gewoon heel blij met onze inzending!
Staat er vandaag nog iets leuks op de planning naast het optreden vanavond in DWDD?
Heb je tissues?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:04 schreef MaLo het volgende:
Ik ga nu Matt kijken, collega's zijn in vergadering
Is mooi functioneel blootquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef summer52 het volgende:
Nu weer hyperen voor het live optreden van vanavond. Maar dat moet ook goed komen. En jongens we staan dan bij de odds wel 2e maar eigenlijk 1ste toch? want het liedje van Rusland weten we nog niet, dus dan is het moeilijk beoordelen. En ik zat ineens te denken, hoe zou de moeder van Duncan de video gevonden hebben. Ze had wel het liedje gehoord maar zag gisteren in DWDD ook voor het eerst de video. En ja dan zie je ineens je zoon(tje) in zijn blote bibsje voorbij zwemmen, lijkt mij als moeder toch heel erg vreemd. Gelukkig hebben ze haar maar niets gevraagd want ik zou echt niet weten wat ik moest zeggen. Nee ik vind het nog steeds een steengoede smaakvolle video, maar ik denk nu puur als moeder. 👵
Haha had ik BIJNA nodigquote:
Dit idd, wat Matt ook zei.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:57 schreef Kyran het volgende:
Beetje zelfde als Portugal 2 jaar geleden. Als je gevoel van het nummer kan overbrengen tijdens het optreden win je. Als je dat niet kan eindig je ergens midden aan de linkerkant. Hoog 5-15 achtig.
Gaaf, veel plezier vast!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:06 schreef Kyran het volgende:
Yay, tickets op 2e rij in Tivoli voor Waylon in da pocket!
Duncan zo op NPO2.
Gaaf! Lijkt me mooie show. Ik heb al te veel concertkaartjes gekocht laatste tijdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:06 schreef Kyran het volgende:
Yay, tickets op 2e rij in Tivoli voor Waylon in da pocket!
Duncan zo op NPO2.
Ja dat is ook zo, maar ik zag die moeder gisteren en dacht echt van mmmmmm wat zou ze nu denken? Maar het is zeker mooi functioneel bloot (zolang het niet van je eigen zoon isquote:
Ik heb een dochter, maar zoiets zou ik van haar prima kunnen hebben, dit was totaal niet ordinair maar heel stijlvol.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar ik zag die moeder gisteren en dacht echt van mmmmmm wat zou ze nu denken? Maar het is zeker mooi functioneel bloot (zolang het niet van je eigen zoon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |