Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:26 schreef libranl het volgende:
Denk dat we Ilse DeLange ontzettend dankbaar mogen zijn dat ze Duncan met dit lied bij de selectiecommissie heeft aangedragen toen de commissie blijkbaar vastliep. Alle credits voor Ilse.
quote:
Komt er weer een vragenlijst? Volgens mij had ik dat al gevraagdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem dat niet uit hoeven leggen als ik naar de video kijkEn Hans en Ilse kijken mee dus komt goed! Maar we zullen hem aan de tand voelen!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we zullen hem aan de tand voelen!
Hype is realquote:
Zodra we de officiële accreditatie binnen hebben komt er een topic waarin iedereen weer voor je deelnemende artiest naar keuze vragen mag indienen! Graag zelfs!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Komt er weer een vragenlijst? Volgens mij had ik dat al gevraagd![]()
Vraag (opmerking) 1 én de belangrijkste: EMOSIE overbrengen. PLEASE PLEASE PLEASE
En #4 trending in Nederland. Zo fijn dat Avrotros 'm niet zelf heeft geuploadquote:
Staat ook als reactie van een Nederlanderquote:
quote:That's how you get upvotes from dutch ppl :' ) Take one
JEEEEEEEEeeeeequote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra we de officiële accreditatie binnen hebben komt er een topic waarin iedereen weer voor je deelnemende artiest naar keuze vragen mag indienen! Graag zelfs!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef FruitofUtopia het volgende:
Als wij nou ook es allemaal wat geld inzetten, stijgen we naar #1 bij de bookies
Ik heb al ¤2 ingezetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef FruitofUtopia het volgende:
Als wij nou ook es allemaal wat geld inzetten, stijgen we naar #1 bij de bookies
Ah soo!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het ordinair is, vindt het zelf een hele mooie video, maar ik zag gisteren die moeder en dacht toen echt even hoe zou ik nu reageren. Ik weet het echt niet. Terwijl ik helemaal niet preuts ben maar ik zou wel kunnen begrijpen dat zij op het moment van uitzenden even gedacht heeft van oh ik wil nu liever niet in beeld. Want zij had nog geen beeld gezien.
Anders ik wel ja, dat het gewoon duidelijk wat minder isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:37 schreef justnathan321 het volgende:
Hoop echt dat Rusland hun nummer morgen niet teveel aandacht steelt van Duncan... (bij de bookies enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |