quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
Ja, zal vast het bedrag van Greys zijn geweestquote:
*schermafbeelding gemaakt voor plakboek voordat eventuele pleuris uitbreekt ivm act of zo*quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omg...
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat ik ooit nog die blauwe vakjes bij Nederland kon zien... Tranen in mijn ogen
Of vanavond bij liveversiequote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
*schermafbeelding gemaakt voor plakboek voordat eventuele pleuris uitbreekt ivm act of zo*
Ik heb maar 20 eu ingezetquote:
Op Unibet wordt nog nauwelijks gewed, dus die 20 eu maakt wel gelijk een verschilquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar 20 eu ingezet![]()
(niet dat ik er niet in geloof maar dat is m'n max gok bedrag gewoon per jaarVoor de leuk. )
Fingers crossed dat het live net zo goed klinktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of vanavond bij liveversie![]()
Laten we het maar niet jinxen
Hoop zoooo dat de act goed is en het live fantastisch klinkt...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:24 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Fingers crossed dat het live net zo goed klinkt
Ik hoop dat het live nog mooier isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of vanavond bij liveversie![]()
Laten we het maar niet jinxen
wat betekenen de blauwe vakjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omg...
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat ik ooit nog die blauwe vakjes bij Nederland kon zien... Tranen in mijn ogen
Dat het land bij dat wedkantoor bovenaan staatquote:
Ik hoop gewoon dat z'n stem het houdt - het is vrij breekbaar, en denk dat je elke afwijking/zenuw hoort.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het live prachtig gast zijn met de strijkers en hopelijk een mooi koor(tje)!
Dat zou wel een geniale verwijzing zijn geweest. Een soort Wilhelm scream.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
Als hij het met goede emotie brengt maakt een stemwiebeltje echt niet uit. Beloofd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat z'n stem het houdt - het is vrij breekbaar, en denk dat je elke afwijking/zenuw hoort.
Nu, met 1 miljoen kijkers, maar vooral straks, met 21893472103784098213 kijkers.
No pressure Dunc, no pressure!
Misschien heeft ie wel een cameo in dat groepje mensen op het eind van de clip.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou wel een geniale verwijzing zijn geweest. Een soort Wilhelm scream.
aaaaaah zo, jeetje jongens wat een heerlijke periode is dit tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat het land bij dat wedkantoor bovenaan staat
Views zeggen sowieso weinig. Francesco Gabbani had twee jaar geleden 100 miljoen views vooraf het ESF en werd ook maar 6e uiteindelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:30 schreef Max23 het volgende:
De views op YouTube zeggen nog niet heel veel. Nederlanders kennende zullen dat bijna allemaal Nederlandse views zijn
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij het met goede emotie brengt maakt een stemwiebeltje echt niet uit. Beloofd.
(En Netta vond iedereen live minder dan de clip en ze won toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |