https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Die blijft denk ik toch wel bovenaan staan. Sergey en Rusland; die kunnen live een drol uitdraaien en men verwacht er alsnog veel van.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:37 schreef justnathan321 het volgende:
Hoop echt dat Rusland hun nummer morgen niet teveel aandacht steelt van Duncan... (bij de bookies enzo)
Finishen bijna altijd top 5quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:38 schreef Vrieskist het volgende:
Ik vind het wel maf dat Rusland dan bovenaan staat bij de bookies zonder een nummer?
Hoop het!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat vanaf de repetities Duncan er voorbij schiet
Unibet kan je nu ook overal op in zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die al hebben ingezet, waar dan? Want ik snap alleen Unibet
Ja zie superveel Britten die dit tof vinden!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Em31 het volgende:
Als het live gewoon goed en mooi is twijfel ik niet dat we de finale halen, maar dat Duitsland, UK, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Ierland, Letland, Litouwen, Zwitserland en Oostenrijk bij ons stemmen is toch wel genot![]()
Ik bij betfair exchange. Heb zelfs nog ingezet toen de odds op 55 stondenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Unibet kan je nu ook overal op in zitten
Precies, en je krijgt vaak een betere startpositie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ook echt positief is, is wanneer je heel hoog bij de bookies staat, krijg je standaard meer aandacht in de buitenlandse media voor de repetities beginnen.
Daarnaast heb ik het idee dat de producers van het festival altijd extra hun best doen om de favorieten eer aan te doen met de staging. Die aandacht vooraf is met 40 concurrenten wel echt welkom natuurlijk
Dit is het precies ja. Er wordt dan vaak gereageerd dat het nog niets zegt, maar dit is precies het voordeel wat je hebt als je hoog staat. Helemaal nu met social media en alles is dat echt wel belangrijker geworden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ook echt positief is, is wanneer je heel hoog bij de bookies staat, krijg je standaard meer aandacht in de buitenlandse media voor de repetities beginnen.
Daarnaast heb ik het idee dat de producers van het festival altijd extra hun best doen om de favorieten eer aan te doen met de staging. Die aandacht vooraf is met 40 concurrenten wel echt welkom natuurlijk
Ja, ik ook op unibet (https://www.unibet.eu/bet(...)ty/global/eurovision)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die al hebben ingezet, waar dan? Want ik snap alleen Unibet
Greys is langerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Mwah, 'groot'.
[ afbeelding ]
(Wat je al niet vindt op Google btw)
Toen zat ik er ook maandenlang over te stuiteren hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef MaLo het volgende:
We hechten nu wel meer waarde aan de bookies dan vorig jaar met Waylon he
Uurtje geleden wassie op Qmusicquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:50 schreef FruitofUtopia het volgende:
Hopen dat Qmusic en 538 enzo 'm ook volle bak gaan draaien
Hij zat er wel in, maar ze hebben hem opgeblazen tot een meezinger. De eerste helft van het refrein uit de demo hoor je nu maar één keer (I spent all of the love I saved...)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dat ooooohooooo zit ook echt continu in mijn hoofd.
Echt de hook die nog niet in de demo zat en het nummer echt zo nodig had
Ja het staat super vaag onder Sport -> TVquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:56 schreef Greys het volgende:
Zo, ook ingezet op NL!
Had ik het maar eerder geweten dat het al kon op Unibet
Ik had zelfs 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd aan Unibet of het al kwam omdat ik het niet kon vinden. Nooit meer wat gehoord. Fuckersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:58 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja het staat super vaag onder Sport -> TV![]()
Vind Peter RRRRRRRRRRRR het geen goed nummer?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Peter R GOOI JEZELF WEG![]()
Hoe lang duurt dit?
Ja, wij zien jou ook elke week overal aanschuiven. Daar hebben we ook geen zin in.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had zelfs 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd aan Unibet of het al kwam omdat ik het niet kon vinden. Nooit meer wat gehoord. Fuckers
Hij zat vooral af te geven op het ESF en vroeg zich af hoe lang het allemaal wel niet ging duren voor het voorbij wasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vind Peter RRRRRRRRRRRR het geen goed nummer?
Hij zegt elk jaar hetzelfde. Hij doet goed werk hoor, maar waarom moet hij dit telkens zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zat vooral af te geven op het ESF en vroeg zich af hoe lang het allemaal wel niet ging duren voor het voorbij was![]()
Zegt een persoon die bij elk wissewasje op tv komt om zijn mening te verkondigen
Qmusic heeft m vanmorgen al 2 keer gedraaidquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uurtje geleden wassie op Qmusic
Zo vroeg was ik nog niet wakker maar wel gaafquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:10 schreef lylastich het volgende:
[..]
Qmusic heeft m vanmorgen al 2 keer gedraaid
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
SHUT UP AND TAKE MY MONEH!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Ze zijn vooral geïnteresseerd in je geld, verder niet te lastig doen
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
Ja Zwitserland, Griekenland, Italië en Cyprus, positief verrast. Ik dacht oh god daar gaan wequote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
Nu bij Boulevard laten ze gelukkig wel goede concurrenten horen!
Ja, zal vast het bedrag van Greys zijn geweestquote:
*schermafbeelding gemaakt voor plakboek voordat eventuele pleuris uitbreekt ivm act of zo*quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omg...
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat ik ooit nog die blauwe vakjes bij Nederland kon zien... Tranen in mijn ogen
Of vanavond bij liveversiequote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
*schermafbeelding gemaakt voor plakboek voordat eventuele pleuris uitbreekt ivm act of zo*
Ik heb maar 20 eu ingezetquote:
Op Unibet wordt nog nauwelijks gewed, dus die 20 eu maakt wel gelijk een verschilquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar 20 eu ingezet![]()
(niet dat ik er niet in geloof maar dat is m'n max gok bedrag gewoon per jaarVoor de leuk. )
Fingers crossed dat het live net zo goed klinktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of vanavond bij liveversie![]()
Laten we het maar niet jinxen
Hoop zoooo dat de act goed is en het live fantastisch klinkt...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:24 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Fingers crossed dat het live net zo goed klinkt
Ik hoop dat het live nog mooier isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of vanavond bij liveversie![]()
Laten we het maar niet jinxen
wat betekenen de blauwe vakjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omg...
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat ik ooit nog die blauwe vakjes bij Nederland kon zien... Tranen in mijn ogen
Dat het land bij dat wedkantoor bovenaan staatquote:
Ik hoop gewoon dat z'n stem het houdt - het is vrij breekbaar, en denk dat je elke afwijking/zenuw hoort.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het live prachtig gast zijn met de strijkers en hopelijk een mooi koor(tje)!
Dat zou wel een geniale verwijzing zijn geweest. Een soort Wilhelm scream.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
Als hij het met goede emotie brengt maakt een stemwiebeltje echt niet uit. Beloofd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat z'n stem het houdt - het is vrij breekbaar, en denk dat je elke afwijking/zenuw hoort.
Nu, met 1 miljoen kijkers, maar vooral straks, met 21893472103784098213 kijkers.
No pressure Dunc, no pressure!
Misschien heeft ie wel een cameo in dat groepje mensen op het eind van de clip.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou wel een geniale verwijzing zijn geweest. Een soort Wilhelm scream.
aaaaaah zo, jeetje jongens wat een heerlijke periode is dit tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat het land bij dat wedkantoor bovenaan staat
Views zeggen sowieso weinig. Francesco Gabbani had twee jaar geleden 100 miljoen views vooraf het ESF en werd ook maar 6e uiteindelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:30 schreef Max23 het volgende:
De views op YouTube zeggen nog niet heel veel. Nederlanders kennende zullen dat bijna allemaal Nederlandse views zijn
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij het met goede emotie brengt maakt een stemwiebeltje echt niet uit. Beloofd.
(En Netta vond iedereen live minder dan de clip en ze won toch)
Portugal had emotie/kippenvel en nul gimmick. Is niet altijd nodig gelukkig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).
Nou, ik zou het wel mooi vinden als hij in de act dus ook iets zou doen met water, wat Matt ook al zei. Dan trek je het thema mooi door en het past ook goed bij het lied.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).
Ja zag ook reacties dat het een nummer is dat bij een Netflix serie pastquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef Max23 het volgende:
Zag dat iemand het in de comments het een prima Bond liedje vindt
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Beetje dat theatrale erin.
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:46 schreef lashatumbai het volgende:
In 2013 stonden we met Anouk op een 3de plek toen net alle liedjes bekend waren.
https://eurovisiontimes.w(...)latest-betting-odds/
Morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Max23 het volgende:
Wanneer wordt de inzending van Rusland eigenlijk bekend?
Morgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Max23 het volgende:
Wanneer wordt de inzending van Rusland eigenlijk bekend?
Oostenrijk is al bekend. Die kunnen we hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef ato het volgende:
[..]
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.
Als hij niet in Tel Aviv ziet om hotels uit te testenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Daniël Dekker vanavond ook in DWDD? Hij wil denk ik wel z'n rol(letje) in de live-versie opeisen
Hij was voor de verandering positief, zelf die sukkel Ronald Meulendijk. Ook zo'n betweter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu vrijwillig naar Carlo op Boulevard te kijkenWaarom
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef Greys het volgende:
Kleinnnn stukje Rusland gehoord.
Ik denk dat we hem kunnen hebben.![]()
Voor Oostenrijk hoeven we echt niet te vrezen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef ato het volgende:
[..]
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.
Wordt Kwalbert de Reetveger van dit jaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
OH JAquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Niels93 het volgende:
Straks om 11:05 op NPO1 de herhaling van DWDD. Ik zit klaar.
Ja die heeft er helemaal niets mee. Zolang hij maar over zichzelf mag praten, hoe goed hij is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Peter R GOOI JEZELF WEG![]()
Hoe lang duurt dit?
Ja, wij zien jou ook elke week overal aanschuiven. Daar hebben we ook geen zin in.
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
OEH GREYSSSSSS YESSSAAAAAAAAAAAAAaaaa kdjgehekhkjkjejej woehooooooquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef Greys het volgende:
Kleinnnn stukje Rusland gehoord.
Ik denk dat we hem kunnen hebben.![]()
Idd. Ook meteen roepen dat ie sterallures heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |