Portugal had emotie/kippenvel en nul gimmick. Is niet altijd nodig gelukkig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).
Nou, ik zou het wel mooi vinden als hij in de act dus ook iets zou doen met water, wat Matt ook al zei. Dan trek je het thema mooi door en het past ook goed bij het lied.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Netta had gewoon een ongelooflijk kutnummer, wat niemand ooit nog wilde horen na het festival. Maar zij had een gimmick. Dat heeft Duncan niet (misschien in de act).
Ja zag ook reacties dat het een nummer is dat bij een Netflix serie pastquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef Max23 het volgende:
Zag dat iemand het in de comments het een prima Bond liedje vindt
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Beetje dat theatrale erin.
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:46 schreef lashatumbai het volgende:
In 2013 stonden we met Anouk op een 3de plek toen net alle liedjes bekend waren.
https://eurovisiontimes.w(...)latest-betting-odds/
Morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Max23 het volgende:
Wanneer wordt de inzending van Rusland eigenlijk bekend?
Morgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Max23 het volgende:
Wanneer wordt de inzending van Rusland eigenlijk bekend?
Oostenrijk is al bekend. Die kunnen we hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef ato het volgende:
[..]
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.
Als hij niet in Tel Aviv ziet om hotels uit te testenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Daniël Dekker vanavond ook in DWDD? Hij wil denk ik wel z'n rol(letje) in de live-versie opeisen
Hij was voor de verandering positief, zelf die sukkel Ronald Meulendijk. Ook zo'n betweter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu vrijwillig naar Carlo op Boulevard te kijkenWaarom
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef Greys het volgende:
Kleinnnn stukje Rusland gehoord.
Ik denk dat we hem kunnen hebben.![]()
Voor Oostenrijk hoeven we echt niet te vrezen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef ato het volgende:
[..]
Kortom alles kan nog gebeuren, ik vrees voor Oostenrijk, maar ook Armenië, Rusland en Azerbeidzjan.
Wordt Kwalbert de Reetveger van dit jaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
OH JAquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:37 schreef Niels93 het volgende:
Straks om 11:05 op NPO1 de herhaling van DWDD. Ik zit klaar.
Ja die heeft er helemaal niets mee. Zolang hij maar over zichzelf mag praten, hoe goed hij is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Peter R GOOI JEZELF WEG![]()
Hoe lang duurt dit?
Ja, wij zien jou ook elke week overal aanschuiven. Daar hebben we ook geen zin in.
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
OEH GREYSSSSSS YESSSAAAAAAAAAAAAAaaaa kdjgehekhkjkjejej woehooooooquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef Greys het volgende:
Kleinnnn stukje Rusland gehoord.
Ik denk dat we hem kunnen hebben.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
Idd. Ook meteen roepen dat ie sterallures heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |