Dit lulverhaal weer hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
Naja liever geen klasse dan op een forum moeten vragen hoe je moet neuken.
Wat vind jij slecht gekleed?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denk dat jimmy slecht gekleed is
Je kunt het of je kunt het niet. Moet je feeling voor hebben. Het is net dansen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt het of je kunt het niet. Moet je feeling voor hebben.
Ja doe toch maar niet is niet classy.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:32 schreef Samzz het volgende:
Smallere hangers zou voor mij wel goed zijn. Mijn kast is te klein.
50 stuks bij bol voor 21 euro goudkleurigquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:32 schreef Samzz het volgende:
Smallere hangers zou voor mij wel goed zijn. Mijn kast is te klein.
Slechter als die van de Action kan t niet zijn.quote:
Die eersten zien eruit alsof ze breken als je ze aanraaktquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
50 stuks bij bol voor 21 euro goudkleurig
met fluweel 50 stuks voor 36 euro
ze zijn niet van glas!!quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eersten zien eruit alsof ze breken als je ze aanraakt.
Niks workshop, natuurtalent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cute dat je dat in een workshop geleerd hebt.
Nee, maar ik ken dat soort hangers, de meesten houden mijn jurken niet eens want ze zakken door.quote:
ja dan moet je gewoon dikke houten nemen ;quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken dat soort hangers, de meesten houden mijn jurken niet eens want ze zakken door.
Je moet mijn hangers niet beledigen vrind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n slecht beeld van mij?
Die heb ik nuquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan moet je gewoon dikke houten nemen ;
Je hebt gewoon matige hangers, maakt niet uit verder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je moet mijn hangers niet beledigen vrind.
Die ik heb lijken ook fragiel maar ze houden hele mannelijke maatpakken. Kan ze niet buigen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken dat soort hangers, de meesten houden mijn jurken niet eens want ze zakken door.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
En die zijn van Jysk? Van t weekend eens kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die ik heb lijken ook fragiel maar ze houden hele mannelijke maatpakken. Kan ze niet buigen.
Si.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die zijn van Jysk? Van t weekend eens kijken.
Wie doet dat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
Wnr roadtrip US?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een kloon?
Wat voor meet is chil? Baf?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Druk maar af en toe een lijntje dus prima vol te houden. En geen idee makker.
Dat is wat ons FOK!kers samenbrengt.quote:
Oh, in dat geval...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wat ons FOK!kers samenbrengt.
quote:
Dit subforum zeker inderdaadquote:
quote:
quote:
Trquote:
Heb wel beetje moeite. Mn vriendin heeft voor het eerst in haar Tinderleven twee dates gehad zonder te neuken. Zeg al drie jaar tegen haar van meid neuk niet gelijk jezus. En 600 beurten verder komt ze er eindelijk achter dat normaal daten ook leuk is. Na 2 hele dates. TWEE. DATES. ZONDER. TE. NEUKEN. IS. EEN. PRESTATIE.quote:
Was eig grapje want rt is omgedraaid tr lolquote:
Wat een wanorde.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel beetje moeite. Mn vriendin heeft voor het eerst in haar Tinderleven twee dates gehad zonder te neuken. Zeg al drie jaar tegen haar van meid neuk niet gelijk jezus. En 600 beurten verder komt ze er eindelijk achter dat normaal daten ook leuk is. Na 2 hele dates. TWEE. DATES. ZONDER. TE. NEUKEN. IS. EEN. PRESTATIE.
Tindertijdperk.
Andere guy ook. Date met een chick die hij echt leuk vindt, maar omdat ze niet kon blijven slapen heeft deed hij rond 10 uur van Omg kut moet echt nog huiswerk maken heb tentamens ditdat. Toen is ze weg gegaan en heeft ie een andere meid laten komen zodat ie toch nog kon neuken.
Om te janken deze mensen.
Lijkt me lastig daten in deze tijd. Concurrentie is hoog en in real life word je ook gewoon aan de kant geswiped als je niet aan alles voldoet.quote:
Dus de maatschappij gaat kapot aan tinder?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel beetje moeite. Mn vriendin heeft voor het eerst in haar Tinderleven twee dates gehad zonder te neuken. Zeg al drie jaar tegen haar van meid neuk niet gelijk jezus. En 600 beurten verder komt ze er eindelijk achter dat normaal daten ook leuk is. Na 2 hele dates. TWEE. DATES. ZONDER. TE. NEUKEN. IS. EEN. PRESTATIE.
Tindertijdperk.
Andere guy ook. Date met een chick die hij echt leuk vindt, maar omdat ze niet kon blijven slapen heeft deed hij rond 10 uur van Omg kut moet echt nog huiswerk maken heb tentamens ditdat. Toen is ze weg gegaan en heeft ie een andere meid laten komen zodat ie toch nog kon neuken.
Om te janken deze mensen.
Dat wordt tinder weer op je Phone zettenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
Zit National Geographic te kijken. Papua oceaanleven. Vriend gaat gewoon weer naar de Molukken volgende maand en ik heb school dus kan niet mee.![]()
![]()
Mad jaloers.
Het draagt bij aan de steiging van 1 persoons huishoudens en dus minder woningen beschikbaar en mensen worden daar zuur van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus de maatschappij gaat kapot aan tinder?
Nee joh. Hij wilde tien dagen gaan inclusief vliegen en ik heb aangedrongen dat hij de vlucht van 16 dagen moest boeken en gewoon een verlofdag opnemen voor de terugkomst.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat wordt tinder weer op je Phone zetten
Werd vanwege mijn werk in het magazijn ook ineens genegeerd door een ogenschijnlijk leuk meisjequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me lastig daten in deze tijd. Concurrentie is hoog en in real life word je ook gewoon aan de kant geswiped als je niet aan alles voldoet.
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werd vanwege mijn werk in het magazijn ook ineens genegeerd door een ogenschijnlijk leuk meisje
Tsja als je de aankomend miljonairs binnen een handswipe hebt kan je de één zo inruilen voor de ander.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.
Nu klinkt het alsof je langer van hem af wil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. Hij wilde tien dagen gaan inclusief vliegen en ik heb aangedrongen dat hij de vlucht van 16 dagen moest boeken en gewoon een verlofdag opnemen voor de terugkomst.
Je gaat toch niet voor -10 dagen naar de Molukken wtf.
Vind 1 of 2 nachtjes alleen in bed altijd wel lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof je langer van hem af wil.
Maar eigenlijk gun je hem een langere vakantie, en dat is een lief gebaar
Zo werkt tinder, dat is meer een snelle hap.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.
Kon hij de vakantie niet plannen op momenten dat jij vrij hebt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
Nee maar hij gaat daarheen omdat hij de geboortedorpen van zijn grootouders wil bezoeken, band met de fam daar wil onderhouden (1 hebben we afgelopen zomer hier gehaald) e.d. vind het belangrijk dat hij daar de tijd voor kan nemen zodat hij er ook tijd is om te genieten van waar hij is. Been there. Ben mad jellyyyyyyy.
Ja zomervakantie, maar hoogseizoen en ik wil eigenlijk ook wel sparen voor huis en evt. Nieuw - Zeeland. Plus dit is iets dat hij voor zichzelf moet doen. Ik wil geen afleiding zijn. Kind moet dan bij iemand anders (want die kost ook volle pond vliegen) en dat vinden we sad. Hij gaat lekker alleen en dat is prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kon hij de vakantie niet plannen op momenten dat jij vrij hebt?
Vanaf wnr sliep je regelmatig samen? Slaap wel eens in aparte bedden met bekende en irriteer me rot aan allerlei shit. Herkenbaar? En is dat anders met love?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind 1 of 2 nachtjes alleen in bed altijd wel lekker.
Denk je nu dat ze een gaatje vrij heeft, dat je kan bavve?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:07 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Vanaf wnr sliep je regelmatig samen? Slaap wel eens in aparte bedden met bekende en irriteer me rot aan allerlei shit. Herkenbaar? En is dat anders met love?
Nee erger me vaak dood aan hem maar slapen al vanaf het begin van daten samen. Begon zelfs in zijn 1 persoon bedje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:07 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Vanaf wnr sliep je regelmatig samen? Slaap wel eens in aparte bedden met bekende en irriteer me rot aan allerlei shit. Herkenbaar? En is dat anders met love?
*Orangutan (Engels)quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:21 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar de hel.
Urang utangs hebben 97% dezelfde dna als mensen en eh mensen met down hebben precies het gezicht van een urang utang. 😭
Besef.
Oké bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
*Orangutan (Engels)
*Orang-oetans of orang-oetangs
@Samzzquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:57 schreef Cronometer het volgende:
Die kleding in die wat draag je nu topic is verschrikkelijk.
Truequote:Op woensdag 6 maart 2019 22:57 schreef Cronometer het volgende:
Die kleding in die wat draag je nu topic is verschrikkelijk.
Nee klopt jij zou ze nog heel veel kunnen lerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet zo'n goeie style als ik he
Een echtequote:Op woensdag 6 maart 2019 23:01 schreef Cronometer het volgende:
Moet een iets hebben wat goed stoot.
Tips?
Een boksbeugelquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:01 schreef Cronometer het volgende:
Moet een iets hebben wat goed stoot.
Tips?
Heb er 2. Gebruik ze als ik t niet meer hou. Gisteren een uur bezig geweestquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie ben niet zo seksueel
Jij lijkt mij trouwens iemand met een lade vol dildo’s
Ja je moet wat hequote:Op woensdag 6 maart 2019 23:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb er 2. Gebruik ze als ik t niet meer hou. Gisteren een uur bezig geweestSad life.
ga gewoon naar de hoerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb er 2. Gebruik ze als ik t niet meer hou. Gisteren een uur bezig geweestSad life.
Jonguh zoek een vriendquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jongen dick scoor ik binnen ewn uur
drm heb je dildostacks voor als je het niet meer houdquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jongen dick scoor ik binnen ewn uur
Even lekker een ordinaire vette hap.quote:
Ik neuk niet zomaar. Ben geen slet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drm heb je dildostacks voor als je het niet meer houd
gedraag je dan ook niet zoquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik neuk niet zomaar. Ben geen slet.
Tis fok man.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gedraag je dan ook niet zo
ohja dan is het grappig als je je als dikke snol gedraagtquote:
TRquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja dan is het grappig als je je als dikke snol gedraagd
Noem jij se een ordinaire vette hapquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even lekker een ordinaire vette hap.
Je bent meer van de classy vette happen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem jij se een ordinaire vette hap
Gewoon een wijffie uit duindorpquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent meer van de classy vette happen?
Nou zou wel een voordeel voor je zijn HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem jij se een ordinaire vette hap
Goedemorgen beste vriend van heel FOK en ook daarbuitenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vrienden en mensen die Fifa spelen.
Weet niet of dat drie weken ophouden heel vrijwillig is hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:43 schreef Rozevla het volgende:
Ik vind het serieus knap van de mensen waarover je leest die dan 80 bolletjes geslikt hebben en niet willen poepen.
En dan gewoon 3 weken ophouden.
Ik probeerde het net nog ff op te houden maar na nog geen paar minuten rende ik als een gehandicapte giraf naar de pot.
Dealquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:46 schreef Myrr het volgende:
Maar voor 50k wil ik het ook wel proberen. Drie weken ophouden. Zonder bolletjes dat wel.
Deal.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:46 schreef Myrr het volgende:
Maar voor 50k wil ik het ook wel proberen. Drie weken ophouden. Zonder bolletjes dat wel.
Tokens?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Deal.
Wanneer kan ik camera’s in je douche en wc komen installeren om je te controleren???
Ik heb nieuwe tokens trouwens
Geen probleem @haags_kwartiertjequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Driepink het volgende:
Nieuwe fiets besteld.
Maar geannuleerd op andere site..
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Driepink het volgende:
Nieuwe fiets besteld.
Maar geannuleerd op andere site..
Oke dit is beter leesbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
Had een fiets besteld op 16-02, 5-7 dagen levertijd.
Maar inmiddels nog steeds niet binnen ivm leveringproblemen van van hun leverancier.
Dus nu geannuleerd en een andere besteld ergens anders
Dag collega en vriend.quote:
Nu snap ik hem. Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
Had een fiets besteld op 16-02, 5-7 dagen levertijd.
Maar inmiddels nog steeds niet binnen ivm leveringproblemen van van hun leverancier.
Dus nu geannuleerd en een andere besteld ergens anders
Wie dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd extra zielig als een vrouwelijke model sterft
Nou happen jongensquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
tov een mannelijk model, of tov mensen in het algemeen omdat modellen over het algemeen hotties zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2019 12:16:23 ]
Zo jongquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ][..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a1c10b6a/
1 woord: DRUGSquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Vanillekwark het volgende:
hoe de neuk krijg je als 20-jarige een hartstilstand though
Ik was op vakantie met mijn ouders, 1 avondje over de boulevard gelopen en ik was 15x aangesproken of ik drugs wilde kopen..quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op een vakantie met haar familie? Rare aanname van je.
Ik heb het dan ook niet over de beschikbaarheid ervan hans.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was op vakantie met mijn ouders, 1 avondje over de boulevard gelopen en ik was 15x aangesproken of ik drugs wilde kopen..
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, doodquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de beschikbaarheid ervan hans.
Oke man. Ik vind het een ongepaste aanname, maar wie ben ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, dood
Ja dat mag jij vindenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke man. Ik vind het een ongepaste aanname, maar wie ben ik
En ze voelde zich al de hele dag niet lekker, ze heeft ontbeten met een pilletje en is daarna hele dag met familie op pad gegaan? Ga ergens anders negatief doen zonder aanleidingquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef Driepink het volgende:
Ze was dan wel in Oostenrijk op vakantie, idee blijft hetzelfde.
Uhu want een hartstilstand op je 20ste bestaat niet of dan moeten ouders bekend zijn met een enge ziekte. Jouw simpele wereldquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja dat mag jij vinden![]()
Maar over het algemeen is het wel zo dat als ze al aan een ziekte leed, de ouders vaak zoiets hebben van: en we willen dan ook nu iedereen waarschuwen voor de gevolgen van <plaats hier de superzeldzame ziekte waar nog nooit iemand van gehoord heeft>
Ja, ik geloof dit niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu want een hartstilstand op je 20ste bestaat niet of dan moeten ouders bekend zijn met een enge ziekte. Jouw simpele wereld
Niet geloven in de wetenschapquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dit niet zo om eerlijk te zijn.
Ik gok gewoon op drugs.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze reactie slaat ook nergens op, waar zeg ik dat?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dit niet zo om eerlijk te zijn.
Ik gok gewoon op drugs.
Daar doelde ik niet op.quote:
Lotte van der Zee, 20 jaar hartstilstand... dang.quote:
Gaat ie weer over die ziektequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Ik bedoel dat ik niet geloof dat het door een ziekte kom.
Tevens zijn er nog helemaal geen test resultaten naar buiten gebracht (of die er komen staat nergens aangegeven) dus kunnen alsnog speculeren wat we willen.
tov dikke standaard vrouwenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tov een mannelijk model, of tov mensen in het algemeen omdat modellen over het algemeen hotties zijn?
Ja, want het is of een ziekte, of zichzelf aangedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat ie weer over die ziekteen nee dus hoezo van t meest negatieve uitgaan zonder aanleiding, ben je echt zo verrot
En haar eigen mama die reanimatie geeft, shitjequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lotte van der Zee, 20 jaar hartstilstand... dang.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, want het is of een ziekte, of zichzelf aangedaan.
Of heb jij nog een andere optie?
Heftig. Echt niet te behappen wat die ouders meemaken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En haar eigen mama die reanimatie geeft, shitje
Snel begin over iets andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heftig. Echt niet te behappen wat die ouders meemaken.
Hier verder over?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel begin over iets anders
Hoe is het weer daar
Dikke regen en wind aldoor. Wat ga jij eten?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel begin over iets anders
Hoe is het weer daar
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier verder over?
https://www.ad.nl/politie(...)-collega-s~afb052ac/
Oh, yeaa baby yeaquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke regen en wind aldoor. Wat ga jij eten?
Is het daar beter weer dan? net herfst hier, al dagen. Maar was wel mooi excuus gisteren om niet de deur uit te gaan.quote:
Raar eigenlijk dat je als man zo denkt... weet niet of mensen dat in het algemeen hebben maar als er een knap persoon sterft lijkt dat erger dan een dik en of lelijk persoon :squote:Op donderdag 7 maart 2019 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat is wel altijd triest ja
Ja, gewoon zonquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het daar beter weer dan? net herfst hier, al dagen. Maar was wel mooi excuus gisteren om niet de deur uit te gaan.
Lekker.
Als je dikke mensen dom vindt of whatever, je kijkt beetje op ze neer, dan is dat toch logischquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je als man zo denkt... weet niet of mensen dat in het algemeen hebben maar als er een knap persoon sterft lijkt dat erger dan een dik en of lelijk persoon :s
Alleen mannen, vrouwen geven niet om uiterlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
NIet alleen mannen denken zo hoor.
Ik denk dat vrouwen het ook erger vinden als bijvoorbeeld Ronaldo dood gaat dan bijvoorbeeld steve buscemi
Ik kijk wel op ze neer, ja. Gelukkig maar dacht al dat ik mentaal ziek was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon zon[..]
Als je dikke mensen dom vindt of whatever, je kijkt beetje op ze neer, dan is dat toch logisch
Ik denk dat dit best wel eens dichter bij de waarheid ligt dan men in het algemeen wellicht denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
NIet alleen mannen denken zo hoor.
Ik denk dat vrouwen het ook erger vinden als bijvoorbeeld Ronaldo dood gaat dan bijvoorbeeld steve buscemi
Jij misschien nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen mannen, vrouwen geven niet om uiterlijk
Ik kan dit beamen want heb foto van haar ex gezien.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen want heb foto van haar ex gezien.
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig benquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Lelijke mannen verdienen ook mooie vrouwen
Ohja, lelijk en arm hebben ook recht op mooi en meer geld dan armquote:
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig ben
ahzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, lelijk en arm hebben ook recht op mooi en meer geld dan arm
Eens en gelukkig maar. Is mij ook gelukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Lelijke mannen verdienen ook mooie vrouwen
Je kan daar aan werken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig ben
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijn
Als jij dat maar vindtquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens en gelukkig maar. Is mij ook gelukt.[..]
Je kan daar aan werken.
Oefquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijn
Is ook zo.quote:
Ze noemen je vaak pinkeltje zag ikquote:
In ONZ SCquote:
Jij moet duidelijk even de policy lezen!!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, dood
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar noem je er ook wel een paar he..
Ik waardeer je steun voor de policy.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk even de policy lezen!!!!!
JE MAG NIET ZO MAAR AANNAMES DOEN ZONDER BRON!!!!!!!!
Vieze varken!!!!
Nee ik lees alleen wat ik wil lezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik waardeer je steun voor de policy.
Maar pak ook de rest vd post er even bij dan.
Ik geef toch aan dat het maar aannames zijn?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik lees alleen wat ik wil lezen.
Doeg
DISCRIMINAZIquote:
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met postenquote:
HERMAN JIJ GEILE BEERquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met posten
vind dat daar ook gedisciplineerd op moet worden via de nieuwe positieve policy super soaker 3000 turbo editie
Compleet mee eens. Ook een slecht voorbeeld voor de rest van de gebruikers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met posten
vind dat daar ook gedisciplineerd op moet worden via de nieuwe positieve policy super soaker 3000 turbo editie
dit is anders rood, bemoei je er niet meequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rode wijn bestaat al jaren, heb jij helemaal niet ontdekt
ALS JE NIET WIL DAT ANDERE MENSEN MET JE BEMOEIENquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is anders rood, bemoei je er niet mee
Netjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rode wijn bestaat al jaren, heb jij helemaal niet ontdekt
JEZUS HEEFT WIJN ONTDEKT JOH!!!!!!quote:
Zo, dit heb je even duidelijk gezegd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT ANDERE MENSEN MET JE BEMOEIEN
MOET JE NIET OP EEN OPENBAAR FORUM GAAN POSTEN
TRUT
Wat is er, je komt maar opgefokt overquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC HOU DE VOLGENDE KEER GODVERDOMME OP MET AL DIE TYFUSQUOTES
met dat laatste woordje laat je toch even zien wie de dominante persoon isquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, dit heb je even duidelijk gezegd.
Alleen het laatste woordje was wat overbodig, maar ik bemoei niet
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is goed, gaan we dan wijn drinken en ga je me beffen
ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met dat laatste woordje laat je toch even zien wie de dominante persoon is
Kap eens met dat capslockquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC HOU DE VOLGENDE KEER GODVERDOMME OP MET AL DIE TYFUSQUOTES
het gaat uitstekend, lekker broodje kip gehaald, rondje gewandeld in het park, collega die mij gesnitched heeft moet vandaag buiten werken en het begint net opeens keihard te regenenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er, je komt maar opgefokt over
Ah, dan is het goed, maar niet te vaak hequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gebruik altijd shift, vind ik toch beter werken
niks over gezien in de policy andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed, maar niet te vaak he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |