Noem jij se een ordinaire vette hapquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even lekker een ordinaire vette hap.
Je bent meer van de classy vette happen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem jij se een ordinaire vette hap
Gewoon een wijffie uit duindorpquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent meer van de classy vette happen?
Nou zou wel een voordeel voor je zijn HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem jij se een ordinaire vette hap
Goedemorgen beste vriend van heel FOK en ook daarbuitenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vrienden en mensen die Fifa spelen.
Weet niet of dat drie weken ophouden heel vrijwillig is hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:43 schreef Rozevla het volgende:
Ik vind het serieus knap van de mensen waarover je leest die dan 80 bolletjes geslikt hebben en niet willen poepen.
En dan gewoon 3 weken ophouden.
Ik probeerde het net nog ff op te houden maar na nog geen paar minuten rende ik als een gehandicapte giraf naar de pot.
Dealquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:46 schreef Myrr het volgende:
Maar voor 50k wil ik het ook wel proberen. Drie weken ophouden. Zonder bolletjes dat wel.
Deal.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:46 schreef Myrr het volgende:
Maar voor 50k wil ik het ook wel proberen. Drie weken ophouden. Zonder bolletjes dat wel.
Tokens?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Deal.
Wanneer kan ik camera’s in je douche en wc komen installeren om je te controleren???
Ik heb nieuwe tokens trouwens
Geen probleem @haags_kwartiertjequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Driepink het volgende:
Nieuwe fiets besteld.
Maar geannuleerd op andere site..
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Driepink het volgende:
Nieuwe fiets besteld.
Maar geannuleerd op andere site..
Oke dit is beter leesbaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
Had een fiets besteld op 16-02, 5-7 dagen levertijd.
Maar inmiddels nog steeds niet binnen ivm leveringproblemen van van hun leverancier.
Dus nu geannuleerd en een andere besteld ergens anders
Dag collega en vriend.quote:
Nu snap ik hem. Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
Had een fiets besteld op 16-02, 5-7 dagen levertijd.
Maar inmiddels nog steeds niet binnen ivm leveringproblemen van van hun leverancier.
Dus nu geannuleerd en een andere besteld ergens anders
Wie dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd extra zielig als een vrouwelijke model sterft
Nou happen jongensquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
tov een mannelijk model, of tov mensen in het algemeen omdat modellen over het algemeen hotties zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2019 12:16:23 ]
Zo jongquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ][..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a1c10b6a/
1 woord: DRUGSquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:15 schreef Vanillekwark het volgende:
hoe de neuk krijg je als 20-jarige een hartstilstand though
Ik was op vakantie met mijn ouders, 1 avondje over de boulevard gelopen en ik was 15x aangesproken of ik drugs wilde kopen..quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op een vakantie met haar familie? Rare aanname van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |