Ik heb het dan ook niet over de beschikbaarheid ervan hans.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was op vakantie met mijn ouders, 1 avondje over de boulevard gelopen en ik was 15x aangesproken of ik drugs wilde kopen..
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, doodquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de beschikbaarheid ervan hans.
Oke man. Ik vind het een ongepaste aanname, maar wie ben ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, dood
Ja dat mag jij vindenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke man. Ik vind het een ongepaste aanname, maar wie ben ik
En ze voelde zich al de hele dag niet lekker, ze heeft ontbeten met een pilletje en is daarna hele dag met familie op pad gegaan? Ga ergens anders negatief doen zonder aanleidingquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef Driepink het volgende:
Ze was dan wel in Oostenrijk op vakantie, idee blijft hetzelfde.
Uhu want een hartstilstand op je 20ste bestaat niet of dan moeten ouders bekend zijn met een enge ziekte. Jouw simpele wereldquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja dat mag jij vinden![]()
Maar over het algemeen is het wel zo dat als ze al aan een ziekte leed, de ouders vaak zoiets hebben van: en we willen dan ook nu iedereen waarschuwen voor de gevolgen van <plaats hier de superzeldzame ziekte waar nog nooit iemand van gehoord heeft>
Ja, ik geloof dit niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu want een hartstilstand op je 20ste bestaat niet of dan moeten ouders bekend zijn met een enge ziekte. Jouw simpele wereld
Niet geloven in de wetenschapquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dit niet zo om eerlijk te zijn.
Ik gok gewoon op drugs.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze reactie slaat ook nergens op, waar zeg ik dat?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dit niet zo om eerlijk te zijn.
Ik gok gewoon op drugs.
Daar doelde ik niet op.quote:
Lotte van der Zee, 20 jaar hartstilstand... dang.quote:
Gaat ie weer over die ziektequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Ik bedoel dat ik niet geloof dat het door een ziekte kom.
Tevens zijn er nog helemaal geen test resultaten naar buiten gebracht (of die er komen staat nergens aangegeven) dus kunnen alsnog speculeren wat we willen.
tov dikke standaard vrouwenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tov een mannelijk model, of tov mensen in het algemeen omdat modellen over het algemeen hotties zijn?
Ja, want het is of een ziekte, of zichzelf aangedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat ie weer over die ziekteen nee dus hoezo van t meest negatieve uitgaan zonder aanleiding, ben je echt zo verrot
En haar eigen mama die reanimatie geeft, shitjequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lotte van der Zee, 20 jaar hartstilstand... dang.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, want het is of een ziekte, of zichzelf aangedaan.
Of heb jij nog een andere optie?
Heftig. Echt niet te behappen wat die ouders meemaken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En haar eigen mama die reanimatie geeft, shitje
Snel begin over iets andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heftig. Echt niet te behappen wat die ouders meemaken.
Hier verder over?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel begin over iets anders
Hoe is het weer daar
Dikke regen en wind aldoor. Wat ga jij eten?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel begin over iets anders
Hoe is het weer daar
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier verder over?
https://www.ad.nl/politie(...)-collega-s~afb052ac/
Oh, yeaa baby yeaquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke regen en wind aldoor. Wat ga jij eten?
Is het daar beter weer dan? net herfst hier, al dagen. Maar was wel mooi excuus gisteren om niet de deur uit te gaan.quote:
Raar eigenlijk dat je als man zo denkt... weet niet of mensen dat in het algemeen hebben maar als er een knap persoon sterft lijkt dat erger dan een dik en of lelijk persoon :squote:Op donderdag 7 maart 2019 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat is wel altijd triest ja
Ja, gewoon zonquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het daar beter weer dan? net herfst hier, al dagen. Maar was wel mooi excuus gisteren om niet de deur uit te gaan.
Lekker.
Als je dikke mensen dom vindt of whatever, je kijkt beetje op ze neer, dan is dat toch logischquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je als man zo denkt... weet niet of mensen dat in het algemeen hebben maar als er een knap persoon sterft lijkt dat erger dan een dik en of lelijk persoon :s
Alleen mannen, vrouwen geven niet om uiterlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
NIet alleen mannen denken zo hoor.
Ik denk dat vrouwen het ook erger vinden als bijvoorbeeld Ronaldo dood gaat dan bijvoorbeeld steve buscemi
Ik kijk wel op ze neer, ja. Gelukkig maar dacht al dat ik mentaal ziek was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon zon[..]
Als je dikke mensen dom vindt of whatever, je kijkt beetje op ze neer, dan is dat toch logisch
Ik denk dat dit best wel eens dichter bij de waarheid ligt dan men in het algemeen wellicht denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
NIet alleen mannen denken zo hoor.
Ik denk dat vrouwen het ook erger vinden als bijvoorbeeld Ronaldo dood gaat dan bijvoorbeeld steve buscemi
Jij misschien nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen mannen, vrouwen geven niet om uiterlijk
Ik kan dit beamen want heb foto van haar ex gezien.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen want heb foto van haar ex gezien.
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig benquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Lelijke mannen verdienen ook mooie vrouwen
Ohja, lelijk en arm hebben ook recht op mooi en meer geld dan armquote:
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig ben
ahzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, lelijk en arm hebben ook recht op mooi en meer geld dan arm
Eens en gelukkig maar. Is mij ook gelukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Lelijke mannen verdienen ook mooie vrouwen
Je kan daar aan werken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig ben
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijn
Als jij dat maar vindtquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens en gelukkig maar. Is mij ook gelukt.[..]
Je kan daar aan werken.
Oefquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |