Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig benquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Lelijke mannen verdienen ook mooie vrouwen
Ohja, lelijk en arm hebben ook recht op mooi en meer geld dan armquote:
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig ben
ahzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, lelijk en arm hebben ook recht op mooi en meer geld dan arm
Eens en gelukkig maar. Is mij ook gelukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Lelijke mannen verdienen ook mooie vrouwen
Je kan daar aan werken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit probeer ik ze al jaren wijs te maken, maar nu helpt het ook niet mee dat ik behalve niet knap, ook nog eens niet gezellig ben
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijn
Als jij dat maar vindtquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens en gelukkig maar. Is mij ook gelukt.[..]
Je kan daar aan werken.
Oefquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je bent klein dus je piemel zal ook niet zo'n succes zijn
Is ook zo.quote:
Ze noemen je vaak pinkeltje zag ikquote:
In ONZ SCquote:
Jij moet duidelijk even de policy lezen!!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, dood
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar noem je er ook wel een paar he..
Ik waardeer je steun voor de policy.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk even de policy lezen!!!!!
JE MAG NIET ZO MAAR AANNAMES DOEN ZONDER BRON!!!!!!!!
Vieze varken!!!!
Nee ik lees alleen wat ik wil lezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik waardeer je steun voor de policy.
Maar pak ook de rest vd post er even bij dan.
Ik geef toch aan dat het maar aannames zijn?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik lees alleen wat ik wil lezen.
Doeg
DISCRIMINAZIquote:
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met postenquote:
HERMAN JIJ GEILE BEERquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met posten
vind dat daar ook gedisciplineerd op moet worden via de nieuwe positieve policy super soaker 3000 turbo editie
Compleet mee eens. Ook een slecht voorbeeld voor de rest van de gebruikers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met posten
vind dat daar ook gedisciplineerd op moet worden via de nieuwe positieve policy super soaker 3000 turbo editie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |