Ze noemen je vaak pinkeltje zag ikquote:
In ONZ SCquote:
Jij moet duidelijk even de policy lezen!!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo, ze is 20, stappen, gezellig, pilletje erbij, oeps pilletje valt verkeerd, dood
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar noem je er ook wel een paar he..
Ik waardeer je steun voor de policy.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk even de policy lezen!!!!!
JE MAG NIET ZO MAAR AANNAMES DOEN ZONDER BRON!!!!!!!!
Vieze varken!!!!
Nee ik lees alleen wat ik wil lezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik waardeer je steun voor de policy.
Maar pak ook de rest vd post er even bij dan.
Ik geef toch aan dat het maar aannames zijn?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik lees alleen wat ik wil lezen.
Doeg
DISCRIMINAZIquote:
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met postenquote:
HERMAN JIJ GEILE BEERquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met posten
vind dat daar ook gedisciplineerd op moet worden via de nieuwe positieve policy super soaker 3000 turbo editie
Compleet mee eens. Ook een slecht voorbeeld voor de rest van de gebruikers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doet ze wel vaker, zegt ze hoi en stopt ze opeens uren met posten
vind dat daar ook gedisciplineerd op moet worden via de nieuwe positieve policy super soaker 3000 turbo editie
dit is anders rood, bemoei je er niet meequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rode wijn bestaat al jaren, heb jij helemaal niet ontdekt
ALS JE NIET WIL DAT ANDERE MENSEN MET JE BEMOEIENquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is anders rood, bemoei je er niet mee
Netjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rode wijn bestaat al jaren, heb jij helemaal niet ontdekt
JEZUS HEEFT WIJN ONTDEKT JOH!!!!!!quote:
Zo, dit heb je even duidelijk gezegd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT ANDERE MENSEN MET JE BEMOEIEN
MOET JE NIET OP EEN OPENBAAR FORUM GAAN POSTEN
TRUT
Wat is er, je komt maar opgefokt overquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC HOU DE VOLGENDE KEER GODVERDOMME OP MET AL DIE TYFUSQUOTES
met dat laatste woordje laat je toch even zien wie de dominante persoon isquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, dit heb je even duidelijk gezegd.
Alleen het laatste woordje was wat overbodig, maar ik bemoei niet
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is goed, gaan we dan wijn drinken en ga je me beffen
ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met dat laatste woordje laat je toch even zien wie de dominante persoon is
Kap eens met dat capslockquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC HOU DE VOLGENDE KEER GODVERDOMME OP MET AL DIE TYFUSQUOTES
het gaat uitstekend, lekker broodje kip gehaald, rondje gewandeld in het park, collega die mij gesnitched heeft moet vandaag buiten werken en het begint net opeens keihard te regenenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er, je komt maar opgefokt over
Ah, dan is het goed, maar niet te vaak hequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gebruik altijd shift, vind ik toch beter werken
niks over gezien in de policy andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed, maar niet te vaak he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |