Dat wordt tinder weer op je Phone zettenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
Zit National Geographic te kijken. Papua oceaanleven. Vriend gaat gewoon weer naar de Molukken volgende maand en ik heb school dus kan niet mee.![]()
![]()
Mad jaloers.
Het draagt bij aan de steiging van 1 persoons huishoudens en dus minder woningen beschikbaar en mensen worden daar zuur van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus de maatschappij gaat kapot aan tinder?
Nee joh. Hij wilde tien dagen gaan inclusief vliegen en ik heb aangedrongen dat hij de vlucht van 16 dagen moest boeken en gewoon een verlofdag opnemen voor de terugkomst.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat wordt tinder weer op je Phone zetten
Werd vanwege mijn werk in het magazijn ook ineens genegeerd door een ogenschijnlijk leuk meisjequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me lastig daten in deze tijd. Concurrentie is hoog en in real life word je ook gewoon aan de kant geswiped als je niet aan alles voldoet.
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werd vanwege mijn werk in het magazijn ook ineens genegeerd door een ogenschijnlijk leuk meisje
Tsja als je de aankomend miljonairs binnen een handswipe hebt kan je de één zo inruilen voor de ander.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.
Nu klinkt het alsof je langer van hem af wil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. Hij wilde tien dagen gaan inclusief vliegen en ik heb aangedrongen dat hij de vlucht van 16 dagen moest boeken en gewoon een verlofdag opnemen voor de terugkomst.
Je gaat toch niet voor -10 dagen naar de Molukken wtf.
Vind 1 of 2 nachtjes alleen in bed altijd wel lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof je langer van hem af wil.
Maar eigenlijk gun je hem een langere vakantie, en dat is een lief gebaar
Zo werkt tinder, dat is meer een snelle hap.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.
Kon hij de vakantie niet plannen op momenten dat jij vrij hebt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
Nee maar hij gaat daarheen omdat hij de geboortedorpen van zijn grootouders wil bezoeken, band met de fam daar wil onderhouden (1 hebben we afgelopen zomer hier gehaald) e.d. vind het belangrijk dat hij daar de tijd voor kan nemen zodat hij er ook tijd is om te genieten van waar hij is. Been there. Ben mad jellyyyyyyy.
Ja zomervakantie, maar hoogseizoen en ik wil eigenlijk ook wel sparen voor huis en evt. Nieuw - Zeeland. Plus dit is iets dat hij voor zichzelf moet doen. Ik wil geen afleiding zijn. Kind moet dan bij iemand anders (want die kost ook volle pond vliegen) en dat vinden we sad. Hij gaat lekker alleen en dat is prima.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kon hij de vakantie niet plannen op momenten dat jij vrij hebt?
Vanaf wnr sliep je regelmatig samen? Slaap wel eens in aparte bedden met bekende en irriteer me rot aan allerlei shit. Herkenbaar? En is dat anders met love?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind 1 of 2 nachtjes alleen in bed altijd wel lekker.
Denk je nu dat ze een gaatje vrij heeft, dat je kan bavve?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:07 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Vanaf wnr sliep je regelmatig samen? Slaap wel eens in aparte bedden met bekende en irriteer me rot aan allerlei shit. Herkenbaar? En is dat anders met love?
Nee erger me vaak dood aan hem maar slapen al vanaf het begin van daten samen. Begon zelfs in zijn 1 persoon bedje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:07 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Vanaf wnr sliep je regelmatig samen? Slaap wel eens in aparte bedden met bekende en irriteer me rot aan allerlei shit. Herkenbaar? En is dat anders met love?
*Orangutan (Engels)quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:21 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar de hel.
Urang utangs hebben 97% dezelfde dna als mensen en eh mensen met down hebben precies het gezicht van een urang utang. 😭
Besef.
Oké bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
*Orangutan (Engels)
*Orang-oetans of orang-oetangs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |