Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit bewust ga meemaken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou die toch graag weer eens een keer willen zien.
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit bewust ga meemaken.
Why? Weer een nostalgische droom, omdat vroeger alles beter was?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou die toch graag weer eens een keer willen zien.
Iedereen dood.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zou wel leuk zijn. Tienduizenden mensen op het ijs en dan *krak*
Gaat toch nooit meer gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Samzz het volgende:
Elfstedentocht vind ik niet zo boeiend. Kan me voorstellen dat t tof is als je into schaatsen bent of zo.
Frozen Hell.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zou wel leuk zijn. Tienduizenden mensen op het ijs en dan *krak*
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.quote:
Dat. En de klimaatverandering.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.
Jaquote:
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.
Die bestaat niet volgens Trumpquote:
Dus is t ijs steeds niet dik genoegquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag de dag moeten we overal rekening mee houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.
Jeugd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.
Ja vroeger was alles beter, kon je tenminste nog gewoon ongegeneerd haten op homo's.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag de dag moeten we overal rekening mee houden.
Ja, nu weten we het welquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vroeger was alles beter, kon je tenminste nog gewoon ongegeneerd haten op homo's.
Want?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even in een kussen gillen mensen.
Tegenwoordig moet je maar overal rekening mee houden. Bah.quote:
Iedereen zou maar gekwetst zijn, maar degenen die zogenaamd zouden kwetsen volgens je eigen verzonnen irrationele standaarden mag je wél vanalles ontzeggen. Fuck hun toch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je maar overal rekening mee houden. Bah.
Ik vind het wel knap wat de Nederlandse schaatsploeg altijd weer weet te presteren.quote:
Jezus Juliana is wel oud geworden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat ik zou willen, dat het weer 1906 is, onder Koningin Juliana, met de gulden. De grammofoonspelers. Mooie jurken, vrouwen achter het aanrecht. Trots op Nederland. Waar de gewone burger met een beetje geluk 50 kon worden. Kindersterfte bij de vleet. Geen smartphones en millenials. Vroeger was alles zoooooo veeeeeel beter
Wellicht omdat dit zo'n beetje het enige land is wat een fuck om schaatsen geeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap wat de Nederlandse schaatsploeg altijd weer weet te presteren.
Oh zeker. Maar ik bedoel dat ik zelf op het ijs staan wel leuk vind. Om te kijken vind ik t niks aanquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap wat de Nederlandse schaatsploeg altijd weer weet te presteren.
Fuck, Wilhelmina.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus Juliana is wel oud geworden.
Zeker leuk, warme choco erbijquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar ik bedoel dat ik zelf op het ijs staan wel leuk vind. Om te kijken vind ik t niks aan.
Lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker leuk, warme choco erbij
Wij hebben hier in de buurt een grote schaatsbaan daar ga ik weleens heen.
Die burgerlijke middelmatigheid die hier uitgestraald wordt. Die uitgeneukte poldermentaliteit van grijze muizen die hun kop niet boven het maaiveld uit willen steken, zonder enige joie de vivre.quote:
Natuurijs is ook glad. Glij je zo op uit.quote:
Denk dat dat er voorlopig niet meer in zit danquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurijs is ook glad. Glij je zo op uit.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er nog eentje naast
edit: niet eens. Die heeft lang gezeten
Weet ik wel zeker. Ach ja. Zwemmen is ook leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat dat er voorlopig niet meer in zit dan
Echt he? Laatst weer zo'n wikipedia rabbithole gehad, via Zuid Korea, lezen over hun polderpraktijken, zo door naar Anna Paulowna, en zo het Nederlandse koningshuis.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er nog eentje naast
edit: niet eens. Die heeft lang gezeten
Ninjaquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, je hebt em net ge-edit
ik ook niet.quote:
Regentes Emma zat daar ook nog ergens bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, je hebt em net ge-edit
Oh sorry hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Regentes Emma zat daar ook nog ergens bij.
En een glas bier in z'n hand.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh sorry hoor.
Instant MI van Hosti met oranje hoedje die al om 5:00 voor het hek staat te wachten bij bezoek van de koning
Je bedoelt blik bier.quote:
Oke 14:00 aquadrome.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Ach ja. Zwemmen is ook leuk.
quote:
Precies jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is dat misschien iets te modern voor Hosti, hij heeft tenslotte meer met het verleden enzo
alleen het weer past niet echt bij de cubaanse muziekquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
Buena Vista social club op de achtergrond, verse koffie.. dat is nog niet zo slecht wakker worden
Singin' in the rain meer voor jou dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen het weer past niet echt bij de cubaanse muziek
Anders lekker out of the ordinaire doen. Een kekke kledingstijl en lekker veel vreten en sporten. In de sportschool samen met al die andere kekke unieke mensen. Je kledingstijl is uniek. Je zondert je lekker af van het gepeupelte.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Is weer eens wat anders dan om half 6 aan de aardappelen te zitten voor de tv, wachtend totdat Matthijs Nieuwkerk je gaat vertellen wat je vandaag van dingen moet vinden en waar je om moet lachen. Misschien nog lekker gek een hilarische cabaretvoorstelling kijken van Bert Visser of naar Johan Derksen die wat homo's belachelijk maakt (want vroeger kon dat ook gewoon allemaal), terwijl je vriendin je minachtend begluurd vanachter haar iPad. En dan lekker vroeg naar bed zodat je weer op tijd naar je baan kan, waar je alle nieuwtjes kan bespreken die je van Matthijs heb geleerd de avond ervoor met je andere uitgeneukte collega's. "En Edgar, wat heb jij op de bammetjes vandaag?"
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Is weer eens wat anders dan om half 6 aan de aardappelen te zitten voor de tv, wachtend totdat Matthijs Nieuwkerk je gaat vertellen wat je vandaag van dingen moet vinden en waar je om moet lachen. Misschien nog lekker gek een hilarische cabaretvoorstelling kijken van Bert Visser of naar Johan Derksen die wat homo's belachelijk maakt (want vroeger kon dat ook gewoon allemaal), terwijl je vriendin je minachtend begluurd vanachter haar iPad. En dan lekker vroeg naar bed zodat je weer op tijd naar je baan kan, waar je alle nieuwtjes kan bespreken die je van Matthijs heb geleerd de avond ervoor met je andere uitgeneukte collega's. "En Edgar, wat heb jij op de bammetjes vandaag?"
Zijn dit de enige opties?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders lekker out of the ordinaire doen. Een kekke kledingstijl en lekker veel vreten en sporten. In de sportschool samen met al die andere kekke unieke mensen. Je kledingstijl is uniek. Je zondert je lekker af van het gepeupelte.
Liefst met kekke onear headphone.
Want een praatje met een normale burger. Gtfo.
In het weekend lekker drugs gebruiken en alternatieve scène in, want dat is lekker apart.
Je meisje is aan de xtc en smeet coke op haar clit. Beide werk je niet want uitkering is toch da bomb.
Lastig als de financiën niet toereikend zijnquote:
Ik doe gewoon net of het lekker weer is eventjesquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen het weer past niet echt bij de cubaanse muziek
Nee, want dop slaat (zoals gewoonlijk) weer eens helemaal de plank mis.quote:
blowing in the wind eerder..quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Singin' in the rain meer voor jou dan?
Ik lees dit met de stem van Nico Dijkshoornquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Dat was wel echt helemaal waar ik aan dacht toen ik het opschreef inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees dit met de stem van Nico Dijkshoorn
Moest kort glimlachen, 2 reedtenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry, jouw nummer heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Wil je nog eens sturen?
Wat dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond leuk foto experimentje gedaan met koffiemeneer.
Combinatie van silhouette, gekleurde folie en naaktquote:
Hahaha, lijkt me wel logisch jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combinatie van silhouette, gekleurde folie en naakt. Wordt niet geüpload, voordat er om gevraagd wordt.
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combinatie van silhouette, gekleurde folie en naakt. Wordt niet geüpload, voordat er om gevraagd wordt.
vraag even of ze het wil uploaden danquote:
Okee, oeh, dat is wel spannend hoor, ik weet niet of ik het durfquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag even of ze het wil uploaden dan
Mooi.quote:A man who looks like he’s had his face carved off by a diseased butcher, put in a piñata, beaten with hockey sticks for six hours and then the resulting mess piped back onto his head like the icing on the ugliest cake the world has ever seen.
Gelukkig hebben we whatsapp nog.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik DM hem ff naar je. Komt goed.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Post jij dan ffe snel wat naaktfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hnnnnggg
Ondergoed over je panty, wat een apart concept.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:02 schreef Allures het volgende:
Ik heb vandaag een panty aan en normaal doe ik daar een slipje over maar ik moet straks naar de fysio dus dat vond ik dan zo stom staan (Want dan moet ik daar mijn panty weer uit doen)
Maar nu zakt het kruis steeds af!
Waar is die smiley van jb!!
Anders zakt dat kruis dus afquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ondergoed over je panty, wat een apart concept.
Dan zakt het niet afquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gedaan, maar heb ook al een tijdje geen panty's meer aan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zakt het niet af
Doen veel mensen volgens mij
Of mensen, vrouwen. Mannen doen het minder dacht ik
Zou spontaan opdrogen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind daarom kousen wel fijner maar dat durf ik dan weer niet ivm fietsen en mensen een stukje rand flashenquote:
Je ziet ze toch waarschijnlijk nooit meerquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind daarom kousen wel fijner maar dat durf ik dan weer niet ivm fietsen en mensen een stukje rand flashen
Of net als je in de supermarkt iets van de onderste/bovenste plank moet pakken
Stockings of stay-ups?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind daarom kousen wel fijner maar dat durf ik dan weer niet ivm fietsen en mensen een stukje rand flashen
Of net als je in de supermarkt iets van de onderste/bovenste plank moet pakken
O die van mij lopen door tot m'n oksels.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, maar mijn benen zijn ook van dwerglengte.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die van mij lopen door tot m'n oksels.
Maillots heb ik weleens gedragen maar een panty nog nooit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zakt het niet af
Doen veel mensen volgens mij
Of mensen, vrouwen. Mannen doen het minder dacht ik
Thermo-ondergoed als ik ga motorrijden en het is wellicht nog te fris.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maillots heb ik weleens gedragen maar een panty nog nooit.
Oh ik dacht dat de kousen die daarbij horen stockings heten.quote:
Klinkt als een character uit Superman.quote:
ja maar ik heb er hold ups bij. Vind ik fijner. Voelt nog 'zekerder'quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de kousen die daarbij horen stockings heten.Ook weleens geprobeerd , maar vond dat dan heel zichtbaar qua lijntjes door mijn kleren heen. En bij dikkere kleding waar die lijnvorming er niet was vind ik het juist niet zo erg om panty met onderbroek te dragen.
Krijg jij jarretels vast op hold-ups ja? Had ik altijd gezeik mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik heb er hold ups bij. Vind ik fijner. Voelt nog 'zekerder'
Ik heb het nog nooit gedaan onder een pencil want die draag ik niet zo vaak... en die waaien ook niet zo op
Ik vind pantys gewoon oprecht super kut zitten, vooral in je kruis
Begin van de dag gaat nog wel maar hoe langer de dag hoe erger
Gewoon net onder het plaatje vast zetten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijg jij jarretels vast op hold-ups ja? Had ik altijd gezeik mee.
Tussen de siliconen randjes of wat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon net onder het plaatje vast zetten?
Die van mij hebben maar 1 randje en dan gewoon het clipje over het randjequote:Op woensdag 6 maart 2019 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tussen de siliconen randjes of wat?
Hmm. Misschien nog eens proberen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Die van mij hebben maar 1 randje en dan gewoon het clipje over het randje
Ik niet. Ik draag vuilniszakken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom verzinnen dragen vrouwen toch altijd van die lastige kledingstukken?
Droegen we vroeger toch allemaal?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom verzinnen vrouwen toch altijd van die lastige kledingstukken?
Zodat ze je kunnen uitlachen als je het slotje van een of ander topje niet snel genoeg open krijgt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom verzinnen dragen vrouwen toch altijd van die lastige kledingstukken?
Misschien die gasten van adel maar het gewone werkvolk ging echt niet in malliots lopen... (hangt er trouwens erg vanaf welke vroeger je bedoeld)quote:
Boeren dragen jumpsuits.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien die gasten van adel maar het gewone werkvolk ging echt niet in malliots lopen... (hangt er trouwens erg vanaf welke vroeger je bedoeld)
Ik heb een keer mijn duim open gehaald aan een bh-sluitingquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zodat ze je kunnen uitlachen als je het slotje van een of ander topje niet snel genoeg open krijgt.
BEN JE MAAGD OFZO?!?!?!?!?!
Een soort SM, dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn duim open gehaald aan een bh-sluiting
Misschien denken dat ze dat je een vagijn van Chinees formaat hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
Had oorbellen besteld op AliExpress, nu krijg ik de hele tijd mini vibrators in de brievenbus van AliExpress. Wtf is dit
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
Had oorbellen besteld op AliExpress, nu krijg ik de hele tijd mini vibrators in de brievenbus van AliExpress. Wtf is dit
Ik weet wel wat mij gaat bezighouden dit weekendquote:
Als SM inhoudt "auw, godver, moment hoor, ff pleister pakken." Dan jaquote:
Al die pakketjes terugsturen zeker?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mij gaat bezighouden dit weekend
Een pleistertje plakken, dat haalt wel alle erotiek uit het moment.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als SM inhoudt "auw, godver, moment hoor, ff pleister pakken." Dan ja
Ze ombouwen en dragen als oorbellen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mij gaat bezighouden dit weekend
Bloeden als een rund en alles ondersmeren ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Een pleistertje plakken, dat haalt wel alle erotiek uit het moment.
Dan moet het een flinke jaap zijn geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bloeden als een rund en alles ondersmeren ook
Dikke sneequote:Op woensdag 6 maart 2019 13:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dan moet het een flinke jaap zijn geweest.
Aaah dat wilde ik zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze ombouwen en dragen als oorbellen?
Ja, dat trilt zo lekker in m'n nekquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze ombouwen en dragen als oorbellen?
Ik denk dat het vandaag zo'n dag is dat alle klanten van alle bedrijven vervelend aan het doen zijn. Hier ook. Extra fijn omdat ik vandaag de enige ben op een afdeling van normaal 6 personen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ik kom niet aan werk (en FOK!) toe, de telefoon blijft maar gaan.
Hier is dan de uitzondering want ik heb het al tijden niet zo lekker rustig gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag zo'n dag is dat alle klanten van alle bedrijven vervelend aan het doen zijn. Hier ook. Extra fijn omdat ik vandaag de enige ben op een afdeling van normaal 6 personen.
Zo hier ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag zo'n dag is dat alle klanten van alle bedrijven vervelend aan het doen zijn. Hier ook. Extra fijn omdat ik vandaag de enige ben op een afdeling van normaal 6 personen.
Oh dan hebben ze je adres verkocht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
Iets met rode zee en schipper toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bloeden als een rund en alles ondersmeren ook
En sturen ze dan gratis shit?quote:
Ik ben ook boos op marktplaats. Maar dan professioneel, niet als consument.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:02 schreef rival het volgende:
Ik moet even iets kwijt.
Marktplaats heeft vinkjes. Kan je zien dat iemand je bericht heeft gelezen.
Dat is fucking irritant zeg.
Zullen we een beweging starten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ook boos op marktplaats. Maar dan professioneel, niet als consument.
Doe ik al de hele tijd, met een vinger.quote:
Vakantie?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Samzz het volgende:
OMG IK HEB EEN HONDENPENSION GEVONDEN IN DE BUURT.
Blij. Meteen een plekje geboekt voor 20 april.
Wat voor leuks ga je die dag doen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Samzz het volgende:
Hebben we dan een date?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Samzz het volgende:
Kan je ook eens de deur uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Samzz het volgende:
Ligt er straks een chineesje op je deurmat!quote:
Dat en dat ik 40 uur in de week werk is het hier. Want ik zou er best eentje willen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen vragen weleens aan mij 'waarom neem je geen hond?'
Nou hierom dus.
Alsof jij ooit naar buiten gaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen vragen weleens aan mij 'waarom neem je geen hond?'
Nou hierom dus.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat en dat ik 40 uur in de week werk is het hier. Want ik zou er best eentje willen.
Nee, Masterclass in Gelderland. Maar dat is een hele dag en tot laat, dus konden ze niet thuis blijven.quote:
Ben je dat nu al vergetenquote:
Ja dat kon ik altijd wel, maar toen ging mijn vaste pension dichtquote:
Het is wel idealer wanneer je met twee mensen bent, idd. Maar ook dan is weggaan een dingetje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat en dat ik 40 uur in de week werk is het hier. Want ik zou er best eentje willen.
Juk. Neem dan gewoon geen beest.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Twijfel tegenwoordig wel over een kat. Maar ik kan ergens rustig jaren over twijfelen.....
Heus niet!quote:
Bij twijfel, niet doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Twijfel tegenwoordig wel over een kat. Maar ik kan ergens rustig jaren over twijfelen.....
Masterclassquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor leuks ga je die dag doen?
Seks winkel beginnen, win-win.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
Gewoon naar buiten gooien, hoef je er ook niet naar om te kijken. Ideaal. Wel de lusten, niet de lasten.quote:
En de harenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten gooien, hoef je er ook niet naar om te kijken. Ideaal. Wel de lusten, niet de lasten.
Ja ideaal, geen kattenbak, geen gedoe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten gooien, hoef je er ook niet naar om te kijken. Ideaal. Wel de lusten, niet de lasten.
Oh, net als een vriendin dusquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste herken ik.quote:
De lasten zijn er wel, maar dan voor je burenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Geen oppas regelen als je op vakantie wil, bam. Leuk joh een huisdierquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ideaal, geen kattenbak, geen gedoe.
Booooehoeeeee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lasten zijn er wel, maar dan voor je buren
Ik kon gvd m'n hele tuimmeubilair in de was doen en reinigen en strijken en weet ik t allemaal, omdat de kat van de buren er blijkbaar 's nachts op slaapt.
Gelukkig schijt ie niet op mijn balkon.
Dan was ie dood.
En hij heeft geluk dat ie een enorme schat is
I knowquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lasten zijn er wel, maar dan voor je buren
Ik kon gvd m'n hele tuimmeubilair in de was doen en reinigen en strijken en weet ik t allemaal, omdat de kat van de buren er blijkbaar 's nachts op slaapt.
Gelukkig schijt ie niet op mijn balkon.
Dan was ie dood.
En hij heeft geluk dat ie een enorme schat is
Ja. Daar zit ik toch niet op te wachten?quote:
Ik vind dat ook vervelend hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Daar zit ik toch niet op te wachten?
Het heet niet voor niets HUIS-dier.
Dat beest hoort niet in de huizen van je buren te sluipen. Hou bij je.
Wat als ik nou dodelijk allergisch was?![]()
(mijn vrienden hebben er dus serieus erg veel last van, dat die bij mij op balkon slaapt)
Nou vind ik t persoonlijk een prima beest (die dan, die andere 2 katten uit de buurt sla ik echt weg), maar die dikke vette haren van hem overal (echt gewoon een heel vilt kleed op m'n meubels) daar zit ik echt niet op te wachten.
Die rode tijger is verder wel de held van de buurt.
Loopt ook alle kroegen binnen en gaat pontificaal op een krukje zitten borrelen
Snap dat gejank nooit. "HUIS-dier". Ja fuck it. Ga je ook janken over duiven die op je wagen kakken? Of mieren, of vliegen in je huis? Hoort erbij. Vind je het vervelend doe er wat aan. Klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Daar zit ik toch niet op te wachten?
Het heet niet voor niets HUIS-dier.
Dat beest hoort niet in de huizen van je buren te sluipen. Hou bij je.
Wat als ik nou dodelijk allergisch was?![]()
(mijn vrienden hebben er dus serieus erg veel last van, dat die bij mij op balkon slaapt)
Nou vind ik t persoonlijk een prima beest (die dan, die andere 2 katten uit de buurt sla ik echt weg), maar die dikke vette haren van hem overal (echt gewoon een heel vilt kleed op m'n meubels) daar zit ik echt niet op te wachten.
Die rode tijger is verder wel de held van de buurt.
Loopt ook alle kroegen binnen en gaat pontificaal op een krukje zitten borrelen
Die lasten heb ik toch al.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat ik t goed met dat beest kan vinden EN dat ik zelf niet allergisch ben.quote:
Ja dat is toch godverdomme niet te vergelijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap dat gejank nooit. "HUIS-dier". Ja fuck it. Ga je ook janken over duiven die op je wagen kakken? Of mieren, of vliegen in je huis? Hoort erbij. Vind je het vervelend doe er wat aan. Klaar.
Het feit dat niemand verantwoordelijk is voor die duif en mier, maar wel voor die kat maakt geen verschil?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap dat gejank nooit. "HUIS-dier". Ja fuck it. Ga je ook janken over duiven die op je wagen kakken? Of mieren, of vliegen in je huis? Hoort erbij. Vind je het vervelend doe er wat aan. Klaar.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Mieren, vliegen en duiven verdelg je gewoon maar als je dat met de katten van de buren doen, gaan ze ineens janken
Kan ook wel een kind nemen en gewoon buiten laten spelen de hele dag. Moet ie schijten? Doe maar in de struiken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat niemand verantwoordelijk is voor die duif en mier, maar wel voor die kat maakt geen verschil?
Zo wil ik ook wel een huisdier.
Lekker laten schijten bij de buren en als ie dan 's nachts moe is, dan pak ik m wel weer.
Ik zie t al voor mequote:Op woensdag 6 maart 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook wel een kind nemen en gewoon buiten laten spelen de hele dag. Moet ie schijten? Doe maar in de struiken.
Mwa, ligt eraan hoe makkelijk je dat beest kunt laten verdwijnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Mieren, vliegen en duiven verdelg je gewoon maar als je dat met de katten van de buren doen, gaan ze ineens janken
Ik ruik geen koeien hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Als je in een dorp woont dan ruik je ook koeien. Of kakken paarden op de weg. Honden blaffen. Gewoon allemaal maar verboden maken dan? Stel je de fuck aan.
Hosti, je draaft echt door.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Als je in een dorp woont dan ruik je ook koeien. Of kakken paarden op de weg. Honden blaffen. Gewoon allemaal maar verboden maken dan? Stel je de fuck aan.
Paardenkak op de weg vind ik ook irritant. Kerels die in steegjes pissen ook. Maar als je daar wat van zegt, meppen ze de tanden uit je bekquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Dat er geen kattebelasting is en wel hondebelasting vind ik ook zo krom als een hoepel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:01 schreef CherryLips het volgende:
En dan heb je een hond, betaal je hondenbelasting en sta je 's avonds in het donker die schijt uit het gras te rapen met van die smerig geurende paarse zakjes. Loop je naar de prullenbak verderop die is opgeblazen door tuig (gooit zakje erin, plof, valt er aan de onderkant weer uit) dus neem je het maar mee. Lekker lange wandeling maken met zo'n warm dampend zakje in je handen. Vervolgens kun je thuis de stront van andermans hond van je schoen schrapen en lig je de hele nacht wakker door de krolse kutkat van de buren die gewoon lekker naar buiten wordt getieft.
/zuur
Mollen in je tuin. Kei kut. Ratten, muizen, whatever. Die zijn er. Mensen nemen ook kinderen, die maken herrie en schoppen ballen in je tuin. Ook kei kut. Ook afschaffen dan maar? Gewoon beetje leven en laten leven. Aanstellerig gedrag altijd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hosti, je draaft echt door.
Je vergelijkingen slaan als een tang op een (wild, huis, tam, whatever ) varken.
De geur van een koe op t platteland, of een paard schijtend op de openbare weg, vergelijken met t feit dat t huisdier van je buren altijd in jouw tuin verhaard en schijt
Nu loop je gewoon te kutten om het kuttenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mollen in je tuin. Kei kut. Ratten, muizen, whatever. Die zijn er. Mensen nemen ook kinderen, die maken herrie en schoppen ballen in je tuin. Ook kei kut. Ook afschaffen dan maar? Gewoon beetje leven en laten leven. Aanstellerig gedrag altijd.
Wie heeft t hier over afschaffen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mollen in je tuin. Kei kut. Ratten, muizen, whatever. Die zijn er. Mensen nemen ook kinderen, die maken herrie en schoppen ballen in je tuin. Ook kei kut. Ook afschaffen dan maar? Gewoon beetje leven en laten leven. Aanstellerig gedrag altijd.
Dat je dan met een touwtje op afstand die tuinstoel keihard dicht laat klappen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen die op m'n tuinmeubels schijten vind ik ook supervervelend.
Gierquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Je ruikt trouwens niet zozeer te schijt van koeien, maar de mest van boeren.
Bron: Veenendaalals de wind de verkeerde kant op staat.
Watquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen die op m'n tuinmeubels schijten vind ik ook supervervelend.
Ga het toch niet gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Seks winkel beginnen, win-win.
Ik weet niet of deze waarschuwing nodig is, maar ik zeg het er toch even bij, je kan beter geen seks toys uit china gebruiken. Je weet niet wat voor materiaal ze gebruiken en ik ken een paar mensen van een forum waar ik op zat die een paar jaar terug wat vibrators van Aliexpress hadden gehaald en daar echt chemische brandwonden aan hebben over gehouden
Denk eerder dat hij kut tekort komt...quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu loop je gewoon te kutten om het kutten
Met ijzerdraad bloemetjes op auto's tekenenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:06 schreef Samzz het volgende:
Hier laatst een kind die met een stok op auto's aan t slaan was een schop onder z'n hol gegeven. Wtf.
Hoe is datquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Met ijzerdraad bloemetjes op auto's tekenen
Ik liep vroeger als nozempje mee te helpen met "auto emblemen sparen" voor een vriendjequote:Op woensdag 6 maart 2019 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Met ijzerdraad bloemetjes op auto's tekenen
Of meeuwenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:06 schreef rival het volgende:
Jullie hebben duidelijk nog nooit eendenoverlast gehad en dat valt op
Nee hoor. Ik zie katten gewoon als een onderdeel van het leefwereldje. Die beesten doen waar ze zin in hebben, vind het een beetje sullig om te stellen dat je de eigenaar er verantwoordelijk voor moet houden. Zelfde als eenden, ganzen, duiven, mollen, ratten, en wat voor ongedierte. Het is er. Deal er maar mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft t hier over afschaffen?
Ik heb t idee dat t aanstellerige gedrag toch echt hier even bij jou ligt.
#dramaqueen
Ik vond dat nooit zo stinken eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gier.
Dat dat nog steeds gedaan wordt snap ik niet.
Euh, de eigenaar IS verantwoordelijk voor de kat. Zo werkt dat in de grote mensenwereld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie katten gewoon als een onderdeel van het leefwereldje. Die beesten doen waar ze zin in hebben, vind het een beetje sullig om te stellen dat je de eigenaar er verantwoordelijk voor moet houden. Zelfde als eenden, ganzen, duiven, mollen, ratten, en wat voor ongedierte. Het is er. Deal er maar mee.
Ik zie zwerfkatten als onderdeel van het leefwereldje. Zelfde als waar die ganzen, duiven en mollen leven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie katten gewoon als een onderdeel van het leefwereldje. Die beesten doen waar ze zin in hebben, vind het een beetje sullig om te stellen dat je de eigenaar er verantwoordelijk voor moet houden. Zelfde als eenden, ganzen, duiven, mollen, ratten, en wat voor ongedierte. Het is er. Deal er maar mee.
Omg ik zou echt huilen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zo keek het buurmeisje erbij, mooie bloemetjes
Mijn vader kon er niet echt om lachen
Kun je vinden, maar dan snap je katten niet. En dat vind ik een beetje dommig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, de eigenaar IS verantwoordelijk voor de kat. Zo werkt dat in de grote mensenwereld.
De rest van de beesten die je noemt hebben geen eigenaar.
Probleem is dat als je er mee gaat dealen er een hoop gehuil van de eigenaar komt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dit voor sneeuwvlokjesgedrag, dat je katten moet snappen want huilie?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar dan snap je katten niet. En dat vind ik een beetje dommig.
Kat is een kat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie zwerfkatten als onderdeel van het leefwereldje. Zelfde als waar die ganzen, duiven en mollen leven.
Ik zie de kat van de buren als hun leef wereld.
Duidelijk verschil.
Nou blijbaar mogen we er van Hosti mee dealen. Sterker nog, dat moeten we.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is dat als je er mee gaat dealen er een hoop gehuil van de eigenaar komt.
Wettelijk niet hetzelfde.quote:
Voor duiven kun je ook een net ophangen. Als de kat van de buren daarin verstrikt raakt, ja ach.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijbaar mogen we er van Hosti mee dealen. Sterker nog, dat moeten we.
Wie er wettelijk voor verantwoordelijk si en wat mag, dat is niet belangrijk.
Ik ga vanavond ff wat maatregelen nemen op mijn balkon.
Leg eens uit wat ik niet aan katten snap.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar dan snap je katten niet. En dat vind ik een beetje dommig.
Dit is dan weer bureaucratisch geneuzel om je punt te halen omdat dit weer nergens op slaat. Weet je ook wel. Die worden platgereden of weet ik veel wat. Wil je ook niet. Zlefde met katten, die worden platgereden, en als je een goed baasje bent voorkom je dat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Samzz het volgende:
Wel mooi op zich. Dan kan ik mijn honden ook wel loslaten. Worden ze onderdeel van de leefwereld. Als ze dan iemand bijten is dat niet mijn verantwoordelijkheid.
Jezus waarom heb ik ze nog in huis.
Nou niet iemand op z'n dommigheid wijzen Sammz!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik niet aan katten snap.
Overigens is het wettelijk vastgelegd dat de eigenaar verantwoordelijk is voor de acties van zijn/haar dier. Heeft niks met wat ik wel of niet snap te maken.
Door ze binnen te houdenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is dan weer bureaucratisch geneuzel om je punt te halen omdat dit weer nergens op slaat. Weet je ook wel. Die worden platgereden of weet ik veel wat. Wil je ook niet. Zlefde met katten, die worden platgereden, en als je een goed baasje bent voorkom je dat.
Als je er echt last van hebt.. gooi 1 of 2x een emmer water over dat beest. Komt ie niet meer terug.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n roller op je schutting, ideaal. Flinke klap stroom erop.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijbaar mogen we er van Hosti mee dealen. Sterker nog, dat moeten we.
Wie er wettelijk voor verantwoordelijk si en wat mag, dat is niet belangrijk.
Heb ik ook geprobeerd maar die beesten zien me aankomen en zijn allang pleite.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Als je er echt last van hebt.. gooi 1 of 2x een emmer water over dat beest. Komt ie niet meer terug.
Wat is er in godsnaam anders aan t feit of je je hond los laat en die bijt iemand, of je kat loslaat en die schijt de stoel van je buren vol? In jouw theorie: leefwereld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is dan weer bureaucratisch geneuzel om je punt te halen omdat dit weer nergens op slaat. Weet je ook wel. Die worden platgereden of weet ik veel wat. Wil je ook niet. Zlefde met katten, die worden platgereden, en als je een goed baasje bent voorkom je dat.
Ze hoeven niet dood of gewond te raken van me, maar toen die ene kat uit de straat op mijn bed had gescheten, werd ik wel even agressiefquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n roller op je schutting, ideaal. Flinke klap stroom erop.
Je snapt mijn punt niet geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij nou de apex predator of wat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd maar die beesten zien me aankomen en zijn allang pleite.
Ik heb al m'n kussens binnengehaald en goed gereinigd (anders kunnen vrienden er niet meer opziten zonder dikke ogen) en haal ze nu elke avond maar binnen. Op de kale meubels zelf slaapt ie OOK, maar dat is makkelijker ff weg te halen. Nog steeds niet ideaal. Maar ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Als je er echt last van hebt.. gooi 1 of 2x een emmer water over dat beest. Komt ie niet meer terug.
Nee, voor mij ook niet. Maar die rollers zijn t enige dat werkt. Stroom hoeft niet per se.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeven niet dood of gewond te raken van me, maar toen die ene kat uit de straat op mijn bed had gescheten, werd ik wel even agressief
Je moet wel heel sneaky zijn om een kat te verrassen hoor.... Ze horen verdomme al wanneer je de deur van het slot haalt. Dus tussen elke handeling moet je weer even stil blijven staan...quote:
Ik maak zelf super bevooroordeeld een onderscheid tussen de grijze kat van buur A en de rode kat van buur B.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeven niet dood of gewond te raken van me, maar toen die ene kat uit de straat op mijn bed had gescheten, werd ik wel even agressief
Daarom, dus even een waterballon naar ze mikken is nog best lastig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet wel heel sneaky zijn om een kat te verrassen hoor.... Ze horen verdomme al wanneer je de deur van het slot haalt. Dus tussen elke handeling moet je weer even stil blijven staan...
Nogal veel, katten zijn zelfstandig. Honden niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam anders aan t feit of je je hond los laat en die bijt iemand, of je kat loslaat en die schijt de stoel van je buren vol? In jouw theorie: leefwereld.
Dit is gewoon in je eigen straatje praten
(Komt er dadelijk zeker weer zo'n: het is fok, ik troll disclaimer)
Het jammere is dus dat ik zelf huisdieren heb die niet echt compatibel zijn met kattenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak zelf super bevooroordeeld een onderscheid tussen de grijze kat van buur A en de rode kat van buur B.
Die laatste die slaapt op mijn balkon en da's schoonmaak werk. Die eerste die wil nog wel eens mijn huis inglippen en dan onder mijn bed gaan zitten. Die kreeg echt de volle laag. Smerig mormel. Koste me een kras over m'n hand heen, maar dat hoefde ik dan zelf niet meer te doen in een emo jank bui
Mwa, mijn honden lukt t heel goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet wel heel sneaky zijn om een kat te verrassen hoor.... Ze horen verdomme al wanneer je de deur van het slot haalt. Dus tussen elke handeling moet je weer even stil blijven staan...
O die dikke rode heeft daar echt schijt aanquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet dat er niks ging ontsteken? Kattenkrabziekte is geen lolletje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak zelf super bevooroordeeld een onderscheid tussen de grijze kat van buur A en de rode kat van buur B.
Die laatste die slaapt op mijn balkon en da's schoonmaak werk. Die eerste die wil nog wel eens mijn huis inglippen en dan onder mijn bed gaan zitten. Die kreeg echt de volle laag. Smerig mormel. Koste me een kras over m'n hand heen, maar dat hoefde ik dan zelf niet meer te doen in een emo jank bui
Mijn vader ook, hele visvijver leeggeroofd door katten van de buren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het jammere is dus dat ik zelf huisdieren heb die niet echt compatibel zijn met katten
Heb ook eens een kat gehad die naar binnen was geglipt en de kip had opgegeten die op het aanrecht stond te marineren.
Als ze in de buurt van het huis komen kan ik vanaf de bovenverdieping makkelijk scorenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom, dus even een waterballon naar ze mikken is nog best lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |