Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit bewust ga meemaken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou die toch graag weer eens een keer willen zien.
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit bewust ga meemaken.
Why? Weer een nostalgische droom, omdat vroeger alles beter was?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou die toch graag weer eens een keer willen zien.
Iedereen dood.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zou wel leuk zijn. Tienduizenden mensen op het ijs en dan *krak*
Gaat toch nooit meer gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Samzz het volgende:
Elfstedentocht vind ik niet zo boeiend. Kan me voorstellen dat t tof is als je into schaatsen bent of zo.
Frozen Hell.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zou wel leuk zijn. Tienduizenden mensen op het ijs en dan *krak*
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.quote:
Dat. En de klimaatverandering.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.
Jaquote:
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als het ijs er in theorie dik genoeg voor zou zijn laten ze het toch niet gebeuren, want ze zijn veel te bang dat mensen masaal erop gaan staan en dan de hele meute er doorheen zakt.
Die bestaat niet volgens Trumpquote:
Dus is t ijs steeds niet dik genoegquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag de dag moeten we overal rekening mee houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.
Jeugd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk rekening houden met mensen die niet kunnen schaatsen.
Ja vroeger was alles beter, kon je tenminste nog gewoon ongegeneerd haten op homo's.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag de dag moeten we overal rekening mee houden.
Ja, nu weten we het welquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vroeger was alles beter, kon je tenminste nog gewoon ongegeneerd haten op homo's.
Want?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even in een kussen gillen mensen.
Tegenwoordig moet je maar overal rekening mee houden. Bah.quote:
Iedereen zou maar gekwetst zijn, maar degenen die zogenaamd zouden kwetsen volgens je eigen verzonnen irrationele standaarden mag je wél vanalles ontzeggen. Fuck hun toch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je maar overal rekening mee houden. Bah.
Ik vind het wel knap wat de Nederlandse schaatsploeg altijd weer weet te presteren.quote:
Jezus Juliana is wel oud geworden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat ik zou willen, dat het weer 1906 is, onder Koningin Juliana, met de gulden. De grammofoonspelers. Mooie jurken, vrouwen achter het aanrecht. Trots op Nederland. Waar de gewone burger met een beetje geluk 50 kon worden. Kindersterfte bij de vleet. Geen smartphones en millenials. Vroeger was alles zoooooo veeeeeel beter
Wellicht omdat dit zo'n beetje het enige land is wat een fuck om schaatsen geeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap wat de Nederlandse schaatsploeg altijd weer weet te presteren.
Oh zeker. Maar ik bedoel dat ik zelf op het ijs staan wel leuk vind. Om te kijken vind ik t niks aanquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap wat de Nederlandse schaatsploeg altijd weer weet te presteren.
Fuck, Wilhelmina.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus Juliana is wel oud geworden.
Zeker leuk, warme choco erbijquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar ik bedoel dat ik zelf op het ijs staan wel leuk vind. Om te kijken vind ik t niks aan.
Lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker leuk, warme choco erbij
Wij hebben hier in de buurt een grote schaatsbaan daar ga ik weleens heen.
Die burgerlijke middelmatigheid die hier uitgestraald wordt. Die uitgeneukte poldermentaliteit van grijze muizen die hun kop niet boven het maaiveld uit willen steken, zonder enige joie de vivre.quote:
Natuurijs is ook glad. Glij je zo op uit.quote:
Denk dat dat er voorlopig niet meer in zit danquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurijs is ook glad. Glij je zo op uit.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er nog eentje naast
edit: niet eens. Die heeft lang gezeten
Weet ik wel zeker. Ach ja. Zwemmen is ook leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat dat er voorlopig niet meer in zit dan
Echt he? Laatst weer zo'n wikipedia rabbithole gehad, via Zuid Korea, lezen over hun polderpraktijken, zo door naar Anna Paulowna, en zo het Nederlandse koningshuis.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er nog eentje naast
edit: niet eens. Die heeft lang gezeten
Ninjaquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, je hebt em net ge-edit
ik ook niet.quote:
Regentes Emma zat daar ook nog ergens bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, je hebt em net ge-edit
Oh sorry hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Regentes Emma zat daar ook nog ergens bij.
En een glas bier in z'n hand.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh sorry hoor.
Instant MI van Hosti met oranje hoedje die al om 5:00 voor het hek staat te wachten bij bezoek van de koning
Je bedoelt blik bier.quote:
Oke 14:00 aquadrome.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Ach ja. Zwemmen is ook leuk.
quote:
Precies jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is dat misschien iets te modern voor Hosti, hij heeft tenslotte meer met het verleden enzo
alleen het weer past niet echt bij de cubaanse muziekquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
Buena Vista social club op de achtergrond, verse koffie.. dat is nog niet zo slecht wakker worden
Singin' in the rain meer voor jou dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen het weer past niet echt bij de cubaanse muziek
Anders lekker out of the ordinaire doen. Een kekke kledingstijl en lekker veel vreten en sporten. In de sportschool samen met al die andere kekke unieke mensen. Je kledingstijl is uniek. Je zondert je lekker af van het gepeupelte.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Is weer eens wat anders dan om half 6 aan de aardappelen te zitten voor de tv, wachtend totdat Matthijs Nieuwkerk je gaat vertellen wat je vandaag van dingen moet vinden en waar je om moet lachen. Misschien nog lekker gek een hilarische cabaretvoorstelling kijken van Bert Visser of naar Johan Derksen die wat homo's belachelijk maakt (want vroeger kon dat ook gewoon allemaal), terwijl je vriendin je minachtend begluurd vanachter haar iPad. En dan lekker vroeg naar bed zodat je weer op tijd naar je baan kan, waar je alle nieuwtjes kan bespreken die je van Matthijs heb geleerd de avond ervoor met je andere uitgeneukte collega's. "En Edgar, wat heb jij op de bammetjes vandaag?"
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Is weer eens wat anders dan om half 6 aan de aardappelen te zitten voor de tv, wachtend totdat Matthijs Nieuwkerk je gaat vertellen wat je vandaag van dingen moet vinden en waar je om moet lachen. Misschien nog lekker gek een hilarische cabaretvoorstelling kijken van Bert Visser of naar Johan Derksen die wat homo's belachelijk maakt (want vroeger kon dat ook gewoon allemaal), terwijl je vriendin je minachtend begluurd vanachter haar iPad. En dan lekker vroeg naar bed zodat je weer op tijd naar je baan kan, waar je alle nieuwtjes kan bespreken die je van Matthijs heb geleerd de avond ervoor met je andere uitgeneukte collega's. "En Edgar, wat heb jij op de bammetjes vandaag?"
Zijn dit de enige opties?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders lekker out of the ordinaire doen. Een kekke kledingstijl en lekker veel vreten en sporten. In de sportschool samen met al die andere kekke unieke mensen. Je kledingstijl is uniek. Je zondert je lekker af van het gepeupelte.
Liefst met kekke onear headphone.
Want een praatje met een normale burger. Gtfo.
In het weekend lekker drugs gebruiken en alternatieve scène in, want dat is lekker apart.
Je meisje is aan de xtc en smeet coke op haar clit. Beide werk je niet want uitkering is toch da bomb.
Lastig als de financiën niet toereikend zijnquote:
Ik doe gewoon net of het lekker weer is eventjesquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen het weer past niet echt bij de cubaanse muziek
Nee, want dop slaat (zoals gewoonlijk) weer eens helemaal de plank mis.quote:
blowing in the wind eerder..quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Singin' in the rain meer voor jou dan?
Ik lees dit met de stem van Nico Dijkshoornquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Dat was wel echt helemaal waar ik aan dacht toen ik het opschreef inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees dit met de stem van Nico Dijkshoorn
Moest kort glimlachen, 2 reedtenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry, jouw nummer heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Wil je nog eens sturen?
Wat dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond leuk foto experimentje gedaan met koffiemeneer.
Combinatie van silhouette, gekleurde folie en naaktquote:
Hahaha, lijkt me wel logisch jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combinatie van silhouette, gekleurde folie en naakt. Wordt niet geüpload, voordat er om gevraagd wordt.
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combinatie van silhouette, gekleurde folie en naakt. Wordt niet geüpload, voordat er om gevraagd wordt.
vraag even of ze het wil uploaden danquote:
Okee, oeh, dat is wel spannend hoor, ik weet niet of ik het durfquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag even of ze het wil uploaden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |