Echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ene sponsor van de Eerste Divisie staat er sowieso niet in
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_(mythologie)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die ken ik niet mja zo zie je maar weer origineel zijn is knap lastig vandaag de dag.
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.quote:
Enorm verrassend jaquote:
Is geen act. Dat heet enthousiasmequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Remqo het volgende:
Kan Kidd 2k19 niet een nieuwe act aannemen?
Boeiend, zo'n test is maar twee jaar geldigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.
Heftig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_(mythologie)
Dan hoef je er ons niet mee te vervelen, of moet ik het ook elke dag over kerstkaartjes en Hawaii-shirts hebben?quote:
Niet zo mad doen. Het is niet dat ik sinds mijn 16e veel dommer ben geworden. Doe het altijd super goed op de Avro geheugentrainer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, zo'n test is maar twee jaar geldig
Als je dat doet dan blok ik je overalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan hoef je er ons niet mee te vervelen, of moet ik het ook elke dag over kerstkaartjes en Hawaii-shirts hebben?
Lekker bezig hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet zo mad doen. Het is niet dat ik sinds mijn 16e veel dommer ben geworden. Doe het altijd super goed op de Avro geheugentrainer.
Moeders beledigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.
Ik heb trouwens wel een kerst-hawaiianquote:
Dan zijn we het eindelijk weer eensquote:
Is dit Chloroquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Moeders beledigen.![]()
[ afbeelding ]
Al is 123 wel netjes.
Zijn we regelmatig hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zijn we het eindelijk weer eens
Is dat je moeder want dan neem ik het terug hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Moeders beledigen.![]()
[ afbeelding ]
Al is 123 wel netjes.
In de rust 3-0.quote:
Laat me dan gvd helpen met die schoenenquote:
Neen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is dat je moeder want dan neem ik het terug hoor.
Ik wilde gewoon leuke foto's plaatsen hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me dan gvd helpen met die schoenen
Zou opstaan in het ov.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Neen.
Mijn moeder is iets ouder en iets donkerder dan deze dame.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon leuke foto's plaatsen haha
Heb zoveel paar schoenen in mn favorietenlijst staan
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is Chloro serieus zo lekker? Dan moet ik maar eens kennismaken met haar.
Ja laat nou ziehiiieeennnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor, ik wacht tot ze afgeprijsd worden
lekker kriebelen in je slaapquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga even mijn bed en eigenlijk alles stofzuigen en stoomreinigen. Heb een vlooien larve gevonden en ga echt heel slecht nu.
Altijd ready om een goede indruk over de millenial achter te laten in het openbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent goed opgevoed. Ik mag jou wel.
quote:
Doti uma.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga even mijn bed en eigenlijk alles stofzuigen en stoomreinigen. Heb een vlooien larve gevonden en ga echt heel slecht nu.
Zosk neequote:
Deze kan van je lijst.quote:
Stuur jij eerst maar eens een herkenbare pic naar mij. De pic die ik heb gezien, is niet afdoende.quote:
Jaquote:
quote:
Neequote:
Heb geen pics van haarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stuur nou eerst maar eens die pic door.
Neequote:
Jaquote:
Neequote:
Hjb hoor. Alsof vieze laat staan normale mensen überhaupt een stoomreiniger hebben.quote:
Je moet paar sneakers met platte zool nemen ookquote:
Stuur maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet paar sneakers met platte zool nemen ook
Nee die van jou met een zwart balkje was lekker herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stuur jij eerst maar eens een herkenbare pic naar mij. De pic die ik heb gezien, is niet afdoende.
Ga je bestellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig staat er wat tussen wat jullie mooi vinden gvd zeg
Lekker hoor @HPLCquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:24 schreef HPLC het volgende:
net een halve zak nootjes gegeten @:Catkiller
Ja het ligt aan ons en niet aan jou.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig staat er wat tussen wat jullie mooi vinden gvd zeg
Jij gaat volgens mijn script als eerst dood haha.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een gigantische drol legt en dan echt denkt van waar komt dat vandaan
Ja, uit je darmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een gigantische drol legt en dan echt denkt van waar komt dat vandaan
Ja zoek gewoon zelfquote:
Mijn vriendin is lui en daarom heeft die juist een stoomreiniger.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hjb hoor. Alsof vieze laat staan normale mensen überhaupt een stoomreiniger hebben.
Alleen schoonmaakmensen en vaders kopen dat soort dingen.
Ik vind het mooi om te zien dat je Sranan tongo on point is. Waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hjb hoor. Alsof vieze laat staan normale mensen überhaupt een stoomreiniger hebben.
Alleen schoonmaakmensen en vaders kopen dat soort dingen.
Hopelijk alle zakken hahaquote:
Ik moet ook aan m’n privacy denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee die van jou met een zwart balkje was lekker herkenbaar
We doen het licht wel uit okequote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik moet ook aan m’n privacy denken.
Iedere dagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Mag welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mijn script als eerst dood haha.
Zou je wel denken van jou ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zo een behoefte aan seks en ben single.
Was ik maar easy.
Dan maakt ze waarschijnlijk niet zo vaak schoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin is lui en daarom heeft die juist een stoomreiniger.
Weismann vertelde me dat je ook vrij easy bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zo een behoefte aan seks en ben single.
Was ik maar easy.
Wat weet hij daarvanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vraag TARDIS. wel of je goed bent in bed.
Weljaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ik Flamarande nog even de grond in boren?
Is wel heel basic hoor. Je moet geen hele zinnen doen, dan reageer ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien dat je Sranan tongo on point is. Waarvoor hulde.
Doe gvd niet zo tegen mijquote:
Dat was Clumsy.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Weismann vertelde me dat je ook vrij easy bent.
Ik ben er eens rustig voor gaan zitten om mijn joodse kameraden een flinke oorwassing te zien krijgen en ik word onaangenaam verrast.quote:
Naja om de vloer te doen enzo is het makkelijk zat natuurlijk zonder te bukken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan maakt ze waarschijnlijk niet zo vaak schoon.
Sopje pakken gaat een stuk sneller.
Nee vertelquote:
Hoeft niet hoor, doen haar klanten vanavond wel hahaatjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ik Flamarande nog even de grond in boren?
Ik had begrepen dat hij van jouw vrucht had gesnoept.quote:
Ik zal me inhouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is wel heel basic hoor. Je moet geen hele zinnen doen, dan reageer ik gewoon niet.
Ja zoek nog een bed time storyquote:
Ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ze mad was omdat Weiss ook Fripsel deed?
Ah ja op zich.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naja om de vloer te doen enzo is het makkelijk zat natuurlijk zonder te bukken.
Daar had jij het laatst over, maar die ontkenning volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja!
Maar ook hoe ze ontkende dat ze hem neukte?
Ik keek een dagje in haar fotoboek. In het openbaar had ze dm wisselingen tussen haar en weiss staan waarin ze boos op hem leek.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar had jij het laatst over, maar die ontkenning volgens mij niet.
Heb jeuk. Wil je mij ook opzuigenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, ik ga dus even die gore kutbeesten opzuigen en kapot stomen doeiii.
Fripsel die een vriend had, niks bijdroeg aan huur en boodschappen (want zogenaamd “ziek”) en vervolgens met andere mannen op “date” ging en daar bleef slapen, terwijl haar vriend thuis op haar wachtte.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja!
Maar ook hoe ze ontkende dat ze hem neukte?
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Fripsel die een vriend had, niks bijdroeg aan huur en boodschappen (want zogenaamd “ziek”) en vervolgens met andere mannen op “date” ging en daar bleef slapen, terwijl haar vriend thuis op haar wachtte.
Die meid kende ook echt geen schaamte. Was de gymsc nog maar actief.Beste reeks ooit op FOK!.
Respect!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Fripsel die een vriend had, niks bijdroeg aan huur en boodschappen (want zogenaamd “ziek”) en vervolgens met andere mannen op “date” ging en daar bleef slapen, terwijl haar vriend thuis op haar wachtte.
Die meid kende ook echt geen schaamte. Was de gymsc nog maar actief.Beste reeks ooit op FOK!.
Ja, please. Srs ben zo dick needy.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal ik je binnenkant even grondig doorspuiten
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens hebben jullie de policy wel gelezen
In ondergoed ????quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, ik ga dus even die gore kutbeesten opzuigen en kapot stomen doeiii.
Zoek op Nubikk, is mooi merkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sorry wil gewoon dat je voorbeeld geeft
Snolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Cronometer het volgende:
Ow ja shit. Moest positief doen.
Sorry geen verhaal.
1000x beter dan die Pegasusquote:
als vrouw liggen de dicks toch voor het oprapen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Respect!![..]
Ja, please. Srs ben zo dick needy.
Voor een mollige Turk van bijna 40 is dat iets minder het gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als vrouw liggen de dicks toch voor het oprapen?
quote:
Gaat dit over dimaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een mollige Turk van bijna 40 is dat iets minder het geval
Ja, altijd. Maar ik neuk niet snel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als vrouw liggen de dicks toch voor het oprapen?
heb je het nu over crono of chloroquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een mollige Turk van bijna 40 is dat iets minder het geval
Godsamme hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het nu over crono of chloro
Zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zoek je weeeeeeer nieuwe sneakers?
goed verhaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, altijd. Maar ik neuk niet snel.
Heb een dildo thuisquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
van dit ajax word ik ook wel dick needy
Het is maar een spelletje behalve als je gokschulden hebt en dit je laatste kans om je geldschieter terug te betalen bij de juiste score en je anders doodgeschoten gaat worden op de stoep met een stok in je reetquote:
Kom nr mij. Mag je er opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry ben erg visueel ingesteld kan hier niets mee
ja, ik heb dus gokschuldenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje behalve als je gokschulden hebt en dit je laatste kans om je geldschieter terug te betalen bij de juiste score en je anders doodgeschoten gaat worden op de stoep met een stok in je reet
En een dopingprobleemquote:
Tijdens seks welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie vaak de neiging mensen te bijten?
je moet soms een bitch zijn, laten weten dat ze voor je moeten werkenquote:
Zij is echt lelijk gewordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zeker nu yolanthe weer single is settle ik me niet te snel
Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:
niet gaan is bestequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik mis 5/5 competenties die ik nodig heb voor functie
ze gaan hier goed op vragen
hoe moet ik die solli morgen doen
Afbellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel me aangetrokken tot lelijke snollen
@SideEffectquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel me aangetrokken tot lelijke snollen
Had ik ook. Ben aangenomenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer de discriminatie een keer positief isquote:
Was je maar wat minder aan het ademenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer de discriminatie een keer positief is
Was ik maar wat minder wit en had ik maar een grotere mond, explosieve persoonlijkheid en dikke tieten
Oh ik ben nog niet zo dik hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je maar wat minder aan het ademen
Ben aangenomen door een vrouw.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ik maar wat minder wit en had ik maar een grotere mond, explosieve persoonlijkheid en dikke tieten
Denk dat het vooral bij de persoonlijkheid mis gaat jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
aan dit te lezen welquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
HIJ TELT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
geen ideequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh wie spelen? Liverpool niet, dus dan boeit het me verder maar weinig.
Voor mij welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat word niet neuken vnv
Die speelt niet bij Liverpool en zou je dus niet moeten boeienquote:
F U C K R A M O Squote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die speelt niet bij Liverpool en zou je dus niet moeten boeien
Wat val jij weer door de mand zeg.
Ja weet ik. Maar ik post in allebei.quote:
Als jij dit zegt dan moet dat wel een geschikte vent zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
F U C K R A M O S
U
C
K
R
A
M
O
S
[ afbeelding ]
JE BENT ZELF EEN GESCHIKTE VENTquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij dit zegt dan moet dat wel een geschikte vent zijn.
Ahaa ik dacht dat dat niet gewenst is om topics te vervuilen zo, maar dan weet ik dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik post in allebei.
Tis een slowchat, wat doe je moeilijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ahaa ik dacht dat dat niet gewenst is om topics te vervuilen zo, maar dan weet ik dat.
Wat mijn collega VK zegt vriend.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ahaa ik dacht dat dat niet gewenst is om topics te vervuilen zo, maar dan weet ik dat.
dacht je gisteren anders overquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis een slowchat, wat doe je moeilijk
Zonder Sergio Ramos hadden jullie hem ook verloren. Er stond simpelweg een downie op het doel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
F U C K R A M O S
U
C
K
R
A
M
O
S
[ afbeelding ]
Mwah, geslowchat over voetbal gaat niet tegen de policy in he, of denk je van wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht je gisteren anders over
Ja dat kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zonder Sergio Ramos hadden jullie hem ook verloren. Er stond simpelweg een downie op het doel.
Sowieso mensen die in een gehucht in Zuid-Limburg zijn geboren en dan vervolgens supporter van Liverpool worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die speelt niet bij Liverpool en zou je dus niet moeten boeien
Wat val jij weer door de mand zeg.
Ja daaahaaag ga echt niet roda supportenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in een gehucht in Zuid-Limburg zijn geboren en dan vervolgens supporter van Liverpool worden.![]()
Support your fucking local.
En dit jaar ook weer naast de titel grijpen.quote:
We gaan het over 9 (?) wedstrijden zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En dit jaar ook weer naast de titel grijpen.![]()
Toch vind ik Liverpool wel een sympathieke club. Ik gun het Liverpool weer dan een gemaakte club als City.
Dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daaahaaag ga echt niet roda supporten
Ja ik kom uit de regio, ander dorp wel, en zelfs ik kan ze niet verstaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer begrijpen.
Volgens mij heb ik jou dit al eens verteld, maar zo niet, dan maar nog een keer: ik moest eens voor werk in Kerkrade zijn en die mensen waren gewoon niet te verstaan. Het was niet enkel een accent, maar ze leken wel een heel andere taal te spreken. Een soort mix tussen Nederlands, Belgisch en Duits, in combinatie met een zwaar accent.
Niet te doen gewoon.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik kom uit de regio, ander dorp wel, en zelfs ik kan ze niet verstaan
Bedankt vriend.quote:
Das niet leuk meerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
https://www.nu.nl/onderne(...)bes-rijkenlijst.html
Top 10 miljardairslijst Forbes
1. Jeff Bezos - CEO Amazon.com, 131 miljard dollar
Jesus
Ja maar die moet nog gaan scheidenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
https://www.nu.nl/onderne(...)bes-rijkenlijst.html
Top 10 miljardairslijst Forbes
1. Jeff Bezos - CEO Amazon.com, 131 miljard dollar
Jesus
Wat is er gebeurd met Ramos, zie iedereen erover pratenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, vind het vooral mooi voor Ramos
Expres geel gepakt zodat hij niet mee hoefde te doen ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ramos, zie iedereen erover praten
ahja dat jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Expres geel gepakt zodat hij niet mee hoefde te doen ofzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Catkiller het volgende:
Jij was ook zo rijk voor je relatie stuk liep toch ouwe stinkchinees
Stop deze ik-volg-alleen-Liverpool-en-voor-de-rest-zie-ik-niks-act.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ramos, zie iedereen erover praten
Dat is geen actquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stop deze ik-volg-alleen-Liverpool-en-voor-de-rest-zie-ik-niks-act.
...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
ik ga van blijdschap mijn hele dorp onderkalken met hakenkruizen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
ik ga van blijdschap mijn hele dorp onderkalken met hakenkruizen
Dit zag jij ook niet aankomen, vriend.quote:
Het spel verbaasde me niet eens zo zeer, maar meer de efficiëntie, normaal schieten ze alles naast en krijgen ze er een paar tegen. Dus nee, qua score is het een totale verrassing, maar wel eentje die me altijd zal bijblijvenquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit zag jij ook niet aankomen, vriend.
Maar eerlijk is eerlijk: wel een nette prestatie. Ramos zal zich nog wel een keer achter z’n Spaanse oren krabben.
Dat Real er maar één maakt, verbaast me ook wel. In de heenwedstrijd prikte ze er al twee in. Ik had verwacht dat ze er nu ook wel twee of drie in zouden schieten en dan is het direct klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het spel verbaasde me niet eens zo zeer, maar meer de efficiëntie, normaal schieten ze alles naast en krijgen ze er een paar tegen. Dus nee, qua score is het een totale verrassing, maar wel eentje die me altijd zal bijblijven
In de rij gaan staan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:59 schreef Quotidien het volgende:
@:yvonne wat moet ik doen om mod te worden?
Ik neem aan dat ze geen vriendjespolitiek bedrijven.quote:
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:08 schreef Myrr het volgende:
Nee Maar tegenwoordig is gewoon iedereen mod dus je hoeft alleen op je beurt te wachten.
80% van de sc is mod. Ze gaan niet weg maar blijven wel bijkomen.quote:
Niet gekeken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:21 schreef HPLC het volgende:
Ben benieuwd wat Haags vond van ons aller Ajax
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |