Ik moet ook aan m’n privacy denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee die van jou met een zwart balkje was lekker herkenbaar
We doen het licht wel uit okequote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik moet ook aan m’n privacy denken.
Iedere dagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een gigantische drol legt en dan echt denkt van waar komt dat vandaan
Mag welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mijn script als eerst dood haha.
Zou je wel denken van jou ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zo een behoefte aan seks en ben single.
Was ik maar easy.
Dan maakt ze waarschijnlijk niet zo vaak schoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin is lui en daarom heeft die juist een stoomreiniger.
Weismann vertelde me dat je ook vrij easy bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zo een behoefte aan seks en ben single.
Was ik maar easy.
Wat weet hij daarvanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vraag TARDIS. wel of je goed bent in bed.
Weljaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ik Flamarande nog even de grond in boren?
Is wel heel basic hoor. Je moet geen hele zinnen doen, dan reageer ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien dat je Sranan tongo on point is. Waarvoor hulde.
Doe gvd niet zo tegen mijquote:
Dat was Clumsy.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Weismann vertelde me dat je ook vrij easy bent.
Ik ben er eens rustig voor gaan zitten om mijn joodse kameraden een flinke oorwassing te zien krijgen en ik word onaangenaam verrast.quote:
Naja om de vloer te doen enzo is het makkelijk zat natuurlijk zonder te bukken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan maakt ze waarschijnlijk niet zo vaak schoon.
Sopje pakken gaat een stuk sneller.
Nee vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |