Ik moet ook aan m’n privacy denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee die van jou met een zwart balkje was lekker herkenbaar
We doen het licht wel uit okequote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik moet ook aan m’n privacy denken.
Iedere dagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een gigantische drol legt en dan echt denkt van waar komt dat vandaan
Mag welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mijn script als eerst dood haha.
Zou je wel denken van jou ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zo een behoefte aan seks en ben single.
Was ik maar easy.
Dan maakt ze waarschijnlijk niet zo vaak schoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin is lui en daarom heeft die juist een stoomreiniger.
Weismann vertelde me dat je ook vrij easy bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zo een behoefte aan seks en ben single.
Was ik maar easy.
Wat weet hij daarvanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vraag TARDIS. wel of je goed bent in bed.
Weljaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ik Flamarande nog even de grond in boren?
Is wel heel basic hoor. Je moet geen hele zinnen doen, dan reageer ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien dat je Sranan tongo on point is. Waarvoor hulde.
Doe gvd niet zo tegen mijquote:
Dat was Clumsy.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Weismann vertelde me dat je ook vrij easy bent.
Ik ben er eens rustig voor gaan zitten om mijn joodse kameraden een flinke oorwassing te zien krijgen en ik word onaangenaam verrast.quote:
Naja om de vloer te doen enzo is het makkelijk zat natuurlijk zonder te bukken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan maakt ze waarschijnlijk niet zo vaak schoon.
Sopje pakken gaat een stuk sneller.
Nee vertelquote:
Hoeft niet hoor, doen haar klanten vanavond wel hahaatjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ik Flamarande nog even de grond in boren?
Ik had begrepen dat hij van jouw vrucht had gesnoept.quote:
Ik zal me inhouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is wel heel basic hoor. Je moet geen hele zinnen doen, dan reageer ik gewoon niet.
Ja zoek nog een bed time storyquote:
Ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ze mad was omdat Weiss ook Fripsel deed?
Ah ja op zich.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naja om de vloer te doen enzo is het makkelijk zat natuurlijk zonder te bukken.
Daar had jij het laatst over, maar die ontkenning volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja!
Maar ook hoe ze ontkende dat ze hem neukte?
Ik keek een dagje in haar fotoboek. In het openbaar had ze dm wisselingen tussen haar en weiss staan waarin ze boos op hem leek.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar had jij het laatst over, maar die ontkenning volgens mij niet.
Heb jeuk. Wil je mij ook opzuigenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, ik ga dus even die gore kutbeesten opzuigen en kapot stomen doeiii.
Fripsel die een vriend had, niks bijdroeg aan huur en boodschappen (want zogenaamd “ziek”) en vervolgens met andere mannen op “date” ging en daar bleef slapen, terwijl haar vriend thuis op haar wachtte.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja!
Maar ook hoe ze ontkende dat ze hem neukte?
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Fripsel die een vriend had, niks bijdroeg aan huur en boodschappen (want zogenaamd “ziek”) en vervolgens met andere mannen op “date” ging en daar bleef slapen, terwijl haar vriend thuis op haar wachtte.
Die meid kende ook echt geen schaamte. Was de gymsc nog maar actief.Beste reeks ooit op FOK!.
Respect!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Fripsel die een vriend had, niks bijdroeg aan huur en boodschappen (want zogenaamd “ziek”) en vervolgens met andere mannen op “date” ging en daar bleef slapen, terwijl haar vriend thuis op haar wachtte.
Die meid kende ook echt geen schaamte. Was de gymsc nog maar actief.Beste reeks ooit op FOK!.
Ja, please. Srs ben zo dick needy.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal ik je binnenkant even grondig doorspuiten
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens hebben jullie de policy wel gelezen
In ondergoed ????quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, ik ga dus even die gore kutbeesten opzuigen en kapot stomen doeiii.
Zoek op Nubikk, is mooi merkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sorry wil gewoon dat je voorbeeld geeft
Snolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Cronometer het volgende:
Ow ja shit. Moest positief doen.
Sorry geen verhaal.
1000x beter dan die Pegasusquote:
als vrouw liggen de dicks toch voor het oprapen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Respect!![..]
Ja, please. Srs ben zo dick needy.
Voor een mollige Turk van bijna 40 is dat iets minder het gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als vrouw liggen de dicks toch voor het oprapen?
quote:
Gaat dit over dimaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een mollige Turk van bijna 40 is dat iets minder het geval
Ja, altijd. Maar ik neuk niet snel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als vrouw liggen de dicks toch voor het oprapen?
heb je het nu over crono of chloroquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een mollige Turk van bijna 40 is dat iets minder het geval
Godsamme hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het nu over crono of chloro
Zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zoek je weeeeeeer nieuwe sneakers?
goed verhaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, altijd. Maar ik neuk niet snel.
Heb een dildo thuisquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
van dit ajax word ik ook wel dick needy
Het is maar een spelletje behalve als je gokschulden hebt en dit je laatste kans om je geldschieter terug te betalen bij de juiste score en je anders doodgeschoten gaat worden op de stoep met een stok in je reetquote:
Kom nr mij. Mag je er opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry ben erg visueel ingesteld kan hier niets mee
ja, ik heb dus gokschuldenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje behalve als je gokschulden hebt en dit je laatste kans om je geldschieter terug te betalen bij de juiste score en je anders doodgeschoten gaat worden op de stoep met een stok in je reet
En een dopingprobleemquote:
Tijdens seks welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie vaak de neiging mensen te bijten?
je moet soms een bitch zijn, laten weten dat ze voor je moeten werkenquote:
Zij is echt lelijk gewordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zeker nu yolanthe weer single is settle ik me niet te snel
Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:
niet gaan is bestequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik mis 5/5 competenties die ik nodig heb voor functie
ze gaan hier goed op vragen
hoe moet ik die solli morgen doen
Afbellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel me aangetrokken tot lelijke snollen
@SideEffectquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel me aangetrokken tot lelijke snollen
Had ik ook. Ben aangenomenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |