Echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ene sponsor van de Eerste Divisie staat er sowieso niet in
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_(mythologie)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die ken ik niet mja zo zie je maar weer origineel zijn is knap lastig vandaag de dag.
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.quote:
Enorm verrassend jaquote:
Is geen act. Dat heet enthousiasmequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Remqo het volgende:
Kan Kidd 2k19 niet een nieuwe act aannemen?
Boeiend, zo'n test is maar twee jaar geldigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.
Heftig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_(mythologie)
Dan hoef je er ons niet mee te vervelen, of moet ik het ook elke dag over kerstkaartjes en Hawaii-shirts hebben?quote:
Niet zo mad doen. Het is niet dat ik sinds mijn 16e veel dommer ben geworden. Doe het altijd super goed op de Avro geheugentrainer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, zo'n test is maar twee jaar geldig
Als je dat doet dan blok ik je overalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan hoef je er ons niet mee te vervelen, of moet ik het ook elke dag over kerstkaartjes en Hawaii-shirts hebben?
Lekker bezig hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet zo mad doen. Het is niet dat ik sinds mijn 16e veel dommer ben geworden. Doe het altijd super goed op de Avro geheugentrainer.
Moeders beledigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.
Ik heb trouwens wel een kerst-hawaiianquote:
Dan zijn we het eindelijk weer eensquote:
Is dit Chloroquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Moeders beledigen.![]()
[ afbeelding ]
Al is 123 wel netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |