Voor mij welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat word niet neuken vnv
Die speelt niet bij Liverpool en zou je dus niet moeten boeienquote:
F U C K R A M O Squote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die speelt niet bij Liverpool en zou je dus niet moeten boeien
Wat val jij weer door de mand zeg.
Ja weet ik. Maar ik post in allebei.quote:
Als jij dit zegt dan moet dat wel een geschikte vent zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
F U C K R A M O S
U
C
K
R
A
M
O
S
[ afbeelding ]
JE BENT ZELF EEN GESCHIKTE VENTquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij dit zegt dan moet dat wel een geschikte vent zijn.
Ahaa ik dacht dat dat niet gewenst is om topics te vervuilen zo, maar dan weet ik dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik post in allebei.
Tis een slowchat, wat doe je moeilijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ahaa ik dacht dat dat niet gewenst is om topics te vervuilen zo, maar dan weet ik dat.
Wat mijn collega VK zegt vriend.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ahaa ik dacht dat dat niet gewenst is om topics te vervuilen zo, maar dan weet ik dat.
dacht je gisteren anders overquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis een slowchat, wat doe je moeilijk
Zonder Sergio Ramos hadden jullie hem ook verloren. Er stond simpelweg een downie op het doel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
F U C K R A M O S
U
C
K
R
A
M
O
S
[ afbeelding ]
Mwah, geslowchat over voetbal gaat niet tegen de policy in he, of denk je van wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht je gisteren anders over
Ja dat kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zonder Sergio Ramos hadden jullie hem ook verloren. Er stond simpelweg een downie op het doel.
Sowieso mensen die in een gehucht in Zuid-Limburg zijn geboren en dan vervolgens supporter van Liverpool worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die speelt niet bij Liverpool en zou je dus niet moeten boeien
Wat val jij weer door de mand zeg.
Ja daaahaaag ga echt niet roda supportenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in een gehucht in Zuid-Limburg zijn geboren en dan vervolgens supporter van Liverpool worden.![]()
Support your fucking local.
En dit jaar ook weer naast de titel grijpen.quote:
We gaan het over 9 (?) wedstrijden zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En dit jaar ook weer naast de titel grijpen.![]()
Toch vind ik Liverpool wel een sympathieke club. Ik gun het Liverpool weer dan een gemaakte club als City.
Dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daaahaaag ga echt niet roda supporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |