Ja ik kom uit de regio, ander dorp wel, en zelfs ik kan ze niet verstaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer begrijpen.
Volgens mij heb ik jou dit al eens verteld, maar zo niet, dan maar nog een keer: ik moest eens voor werk in Kerkrade zijn en die mensen waren gewoon niet te verstaan. Het was niet enkel een accent, maar ze leken wel een heel andere taal te spreken. Een soort mix tussen Nederlands, Belgisch en Duits, in combinatie met een zwaar accent.
Niet te doen gewoon.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik kom uit de regio, ander dorp wel, en zelfs ik kan ze niet verstaan
Bedankt vriend.quote:
Das niet leuk meerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
https://www.nu.nl/onderne(...)bes-rijkenlijst.html
Top 10 miljardairslijst Forbes
1. Jeff Bezos - CEO Amazon.com, 131 miljard dollar
Jesus
Ja maar die moet nog gaan scheidenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
https://www.nu.nl/onderne(...)bes-rijkenlijst.html
Top 10 miljardairslijst Forbes
1. Jeff Bezos - CEO Amazon.com, 131 miljard dollar
Jesus
Wat is er gebeurd met Ramos, zie iedereen erover pratenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, vind het vooral mooi voor Ramos
Expres geel gepakt zodat hij niet mee hoefde te doen ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ramos, zie iedereen erover praten
ahja dat jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Expres geel gepakt zodat hij niet mee hoefde te doen ofzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Catkiller het volgende:
Jij was ook zo rijk voor je relatie stuk liep toch ouwe stinkchinees
Stop deze ik-volg-alleen-Liverpool-en-voor-de-rest-zie-ik-niks-act.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ramos, zie iedereen erover praten
Dat is geen actquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stop deze ik-volg-alleen-Liverpool-en-voor-de-rest-zie-ik-niks-act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |