Heb in het begin wel eens meegedaan, moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ofben een van de fanatiekste haxende FOK!kers
Ik doe sws al niet meer aan seks. Elk vorm van is welkom.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen nou werkelijk aan goedmaakseks doen.
Dacht dat dat @GGMM was?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.
is 2008 recent?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als je een recente vog hebt
Ik hoop ooit nog gewone seks te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen nou werkelijk aan goedmaakseks doen.
sow koekoekquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee chevy was echt een beetje het gehandicapte broertje van de groep imo
Oei dan heb je nog maar 2 jaarquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog gewone seks te hebben
Straks ben ik 40 year old virgin zoals in die film
pew pew pewquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
Gewoon hoertje pakken.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst juist extreem irritant, op een gegeven moment moest ik er ook om lachenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb in het begin wel eens meegedaan, moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.
Wat overigens nietszeggend was zodra ik eens een potje meedeed___
Jij lijkt mij een type wat graag ligt en lui seks heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Harde leven op het speciaal onderwijs he?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
Wrm had en heeft iedereen lekkere docenten behalve ik echt fuck mijn leven.
Nou ja zegquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb je wel eens mad zien gaan erop geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2019 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst juist extreem irritant, op een gegeven moment moest ik er ook om lachen![]()
Sowieso niet elke nieuwkomer kan het waarderen, wat op zich jammer is
Is hij ookquote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb in het begin wel eens meegedaan, moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.
Wat overigens nietszeggend was zodra ik eens een potje meedeed___
Ach ik snapte sowieso al niet waar ze het over hadden want ik kon niet eens een bal schoppen of dat ding fatsoenlijk bewegen, niemand wou bij mij in het teamquote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Oh wacht dat ben ik altijd.
Meh I'll take itquote:
Fucking saaiquote:Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meh I'll take it
Deze oma gaat naar bed, doei he
Jij snapt dingen vaker niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach ik snapte sowieso al niet waar ze het over hadden want ik kon niet eens een bal schoppen of dat ding fatsoenlijk bewegen, niemand wou bij mij in het team![]()
Hij was altijd madquote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb je wel eens mad zien gaan erop geloof ik![]()
Kan me wel voorstellen hoor, maar vond het idd wel grappig![]()
Ik ken je al super lang bbyquote:Op maandag 4 maart 2019 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent maar op zich heb je daar best gelijk in ja.
Jij zal het wel weten.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Harde leven op het speciaal onderwijs he?
Ach ja je moet je ergens druk om maken zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb je wel eens mad zien gaan erop geloof ik![]()
Kan me wel voorstellen hoor, maar vond het idd wel grappig![]()
Thnxquote:Op maandag 4 maart 2019 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIk zal jullie de ergernis van mijn deelname besparen
Ik hoop echt dat mijn volgende kat een schootkat gaat worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
Denk dat ik een van de weinige mensen ben die het irritant vindt een schootkat te hebben.
ik mis die momentenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
Denk dat ik een van de weinige mensen ben die het irritant vindt een schootkat te hebben.
maar dan wil ik hem misschien wel meenemenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag binnenkort wel een kitten knuffelen.
Zo dominant. Opwindend.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hij is heel dwingend ook. Niet weg te duwen. Al mijn broeken zit vol met haaltjes.
Ik denk dat dit een Guus-meme isquote:Op maandag 4 maart 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had deze gemaakt btw? Die was wel goeie
Ik ga je fouilleren.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan wil ik hem misschien wel meenemen
ja dat is wel een nadeel ja, ik las overigens eerst hahaatjesquote:Op maandag 4 maart 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hij is heel dwingend ook. Niet weg te duwen. Al mijn broeken zit vol met haaltjes.
Ik ook voor je. Vind het zo sad voor Kuroi.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mijn volgende kat een schootkat gaat worden.
Ja wat is het nou, wel of geen memesquote:Op maandag 4 maart 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had deze gemaakt btw? Die was wel goeie
Ja ik vraag me af waar ze is.. Maar ergens zegt mijn gevoel dat ze dood is.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ook voor je. Vind het zo sad voor Kuroi.
Aww....quote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af waar ze is.. Maar ergens zegt mijn gevoel dat ze dood is.Ik heb nu al 2x een droom gehad dat ze terug was en toen werd ik wakker en dat was zo raar want ik dacht echt dat ze terug was.
Zolang het goeie zijn, en grappig, vind ik het best. Niet gevuld met gekanker ofzoquote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, wel of geen memes
Als ik wl neuken heb ik binnen een uur seks.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wauw doe aub een groep gigolos langs laten komen.
Je hoopt bijna dat ze dood is. Anders is het zo sad.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af waar ze is.. Maar ergens zegt mijn gevoel dat ze dood is.Ik heb nu al 2x een droom gehad dat ze terug was en toen werd ik wakker en dat was zo raar want ik dacht echt dat ze terug was.
Doequote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als ik wl neuken heb ik binnen een uur seks.
anker anker ankerquote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang het goeie zijn, en grappig, vind ik het best. Niet gevuld met gekanker ofzo
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
anker anker anker
mijn vader die heeft kanker
is gwn zo dus slechts een feitelijke constatering
Ja maar echt hoor.. Vandaag ook weer met dat kutweer en dan denk ik mweh zou ze ergens buiten rondlopen?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoopt bijna dat ze dood is. Anders is het zo sad.Zo lang alleen. Lijkt me kut wakker worden.
sterkte dan maarquote:Op maandag 4 maart 2019 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
anker anker anker
mijn vader die heeft kanker
is gwn zo dus slechts een feitelijke constatering
Beetje ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dat is wel een nadeel ja, ik las overigens eerst hahaatjes
Hoop echt dat je duidelijkheid krijgt.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor.. Vandaag ook weer met dat kutweer en dan denk ik mweh zou ze ergens buiten rondlopen?
wat de emo.gif of de feitelijke constatering dat mijn vader kanker heeft middels een ludiek rijmpje?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, blijft deze post staan?
Ben bang van niet.. Zoals met veel katten die vermist raken.quote:
Als ze ergens rondloopt vindt ze vast wel chille plekjes voor de regen enzo hoor. Katten komen soms na maaaanden nog eens aanwaaien dus wel realistisch blijven maar geen hoop verliezenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed na bijna 3 weken heeft nog steeds niemand haar gezien. Mijn hoop is wel een beetje weg.
Ik heb liever niet teveel hoop want dan maak ik mezelf ook gek.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ze ergens rondloopt vindt ze vast wel chille plekjes voor de regen enzo hoor. Katten komen soms na maaaanden nog eens aanwaaien dus wel realistisch blijven maar geen hoop verliezen
Ja. Hou de volgende echt binnen. Die van mij zijn sinds de vermissing gevangen hier.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever niet teveel hoop want dan maak ik mezelf ook gek.
Do normal manquote:
He? Was tegen Am. Maar wel sterkte.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat de emo.gif of de feitelijke constatering dat mijn vader kanker heeft middels een ludiek rijmpje?
Ja de nieuwe kat blijft sowieso een hele tijd binnen. En van de zomer idd moet ik ook even kijken hoe ik het ga doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Hou de volgende echt binnen. Die van mij zijn sinds de vermissing gevangen hier.Kan dat echt niet nog een keer handelen.
Even kijken hoe ik dat van de zomer ga doen alleen.
gelukkig vindt 'ie het zelf grappigquote:
Ohja zie nu pas dat ik de verkeerde quottequote:
Ik ken iemand met leukemie die zelf het hardst lacht bij dit soort opmerkingen.quote:
ja beetje humor erin houden helpt ook wel met copingquote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met leukemie die ook zelf het hardst lacht bij dit soort opmerkingen.
Vindt ie leukofnie?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met leukemie die zelf het hardst lacht bij dit soort opmerkingen.
Ja zo denkt zij er wel over. En ze kan het medicatie onder controle houden maar ze vind het altijd fijn als mensen er een beetje luchtig mee omgaan. 'Ik ben toch ook een kankerlijer' zegt ze dan.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja beetje humor erin houden helpt ook wel met coping
Ja zelfde met m'n vader, die is de grootste droogkloot wat dat betreftquote:Op maandag 4 maart 2019 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo denkt zij er wel over. En ze kan het medicatie onder controle houden maar ze vind het altijd fijn als mensen er een beetje luchtig mee omgaan. 'Ik ben toch ook een kankerlijer' zegt ze dan.
Ja het is allemaal al kut genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zelfde met m'n vader, die is de grootste droogkloot wat dat betreft
Tumor om te lachenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
gelukkig vindt 'ie het zelf grappig[..]
Ohja zie nu pas dat ik de verkeerde quotteaangepast
Ik ken iemand die eerst haar vader is kwijtgeraakt aan kanker en nu is haar moeder bezig met chemo en alles maar lijkt wel aardig afgelopen zaak te zijn. Wat een hel.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Of dat je kind vriend of dus idd vader het krijgt pff. Bad gaan. Benijd jullie niet. De horror.
Hahahaha zit te jank0n.
Ja. En het is er ook opeens en dan vaak al zo lang dat het een kort verhaal wordt. Zelf nog niemand aan verloren gelukkig.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die eerst haar vader is kwijtgeraakt aan kanker en nu is haar moeder bezig met chemo en alles maar lijkt wel aardig afgelopen zaak te zijn. Wat een hel.
Ja is wel echt kut hoor. Zat een tijdje terug nog in de handjes te wrijven dat ik zo'n geluk had dat beide ouders nog kankervrij waren. Had m'n vader het toen gewoon alquote:Op maandag 4 maart 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Of dat je kind vriend of dus idd vader het krijgt pff. Bad gaan. Benijd jullie niet. De horror.
Hahahaha zit te jank0n.
quote:
Ja was de mijnequote:
Het is @Vanillakwarkquote:Op maandag 4 maart 2019 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja was de mijne
Edit: @:vanillekwark
ik hoop dat je le_prof achterna gaat voor het gebruik van dat woordquote:Op maandag 4 maart 2019 23:31 schreef Myrr het volgende:
Echt kappen met roken ben als de dood voor kanker.
neequote:Op maandag 4 maart 2019 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het wel goed gespeld toch?
Waar is die danquote:Op maandag 4 maart 2019 23:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je le_prof achterna gaat voor het gebruik van dat woord
Ja. Enge gedachte. Ken eigenlijk ook maar 1 iemand die er doorheen is gekomen. De rest is allemaal vrij vlug gegaan zeg maar. Veel ook die een jong gezin hadden.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is wel echt kut hoor. Zat een tijdje terug nog in de handjes te wrijven dat ik zo'n geluk had dat beide ouders nog kankervrij waren. Had m'n vader het toen gewoon al[..]
Ja fucked up he.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Enge gedachte. Ken eigenlijk ook maar 1 iemand die er doorheen is gekomen. De rest is allemaal vrij vlug gegaan zeg maar. Veel ook die een jong gezin hadden.
Is het wel nog te behandelen bij je pa?
Jezus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fucked up he.
Neh, is helemaal in z'n hele skelet uitgezaaid (prostaatkanker) dus alleen nog palliatief. Kan 2 jaar duren, kan 10 jaar duren (ik hoop nog steeds op 20 tho). Hij is recent begonnen aan chemo omdat hij daar nog een jaar extra mee kan krijgen als 'ie niet halverwege dood gaat aan longontsteking van die chemo.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus.Heb hier geen woorden voor. Wat een klote ziekte is het ook. Sterkte main hoop dat de chemo het waard wordt.
Als je te horen krijgt dat je x maanden te leven hebt, dan wil je ook geen sentimenteel gedoe om je heen. Dan maar lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookMoet wel zeggen dat het mij ook helpt dat m'n vader er luchtig mee om kan gaan, het is nou eenmaal niet anders en we kunnen nog gewoon met z'n allen erom lachen, dus daar doet m'n vader niet alleen zichzelf maar ook ons een dienst mee
Telkens als ik m'n vader weer heb gesproken (als ik daarvoor bijv nog zou kunnen janken) denk ik daarna van 'ooooh komt wel goed <3 '
Of nja komt niet goed want hij gaat er sooner or later wel dood aan en dat blijft gewoon kut, maar hij houdt zich goed en wij daardoor ook <3
Ja sentimenteel gedoe krijgt 'ie al genoeg van de mensen die op wat meer afstand van 'm staan. Kan hij heel erg waarderen, maar wel extra fijn dat hij van ons nog gewoon de kankergrappen krijgt danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je te horen krijgt dat je x maanden te leven hebt, dan wil je ook geen sentimenteel gedoe om je heen. Dan maar lachen
Humor is ook met een lach en een traanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja sentimenteel gedoe krijgt 'ie al genoeg van de mensen die op wat meer afstand van 'm staan. Kan hij heel erg waarderen, maar wel extra fijn dat hij van ons nog gewoon de kankergrappen krijgt dan
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 05:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Laat thuis.
Twee keer wakker.
4 uur slaap in totaal.
En jij?
Huh dat is vreemd om dit tijdstipquote:
Jij weet heel goed wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh dat is vreemd om dit tijdstip
Ja, de avond is meestal een actievere periode.quote:
Net nog.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens de neiging om iemand dwars door de telefoon of het beeldscherm te trekken ?
Nee, vertel eens meer..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens de neiging om iemand dwars door de telefoon of het beeldscherm te trekken ?
quote:
Kan niet, privacywetquote:
Het wordt me soms te veel, Mono.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je smacht naar mijn dick he. Ik snap dat wel.
Ja, sorry.quote:
Hoiii, ja die is heel goed bevallen, had gister wel een chagerijnige vriend, omdat ik 'alles' had opgegetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is Fem, zou ze omgevallen zijn door de kippensoep van gisteren?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoiii, ja die is heel goed bevallen, had gister wel een chagerijnige vriend, omdat ik 'alles' had opgegetenhad nog een bakje achterin de tweede koelkast verstopt voor vandaag
Ja daar hou ik ook wel van, wil deze zomer ook een soort moestuintje aanleggen in de tuin, gewoon met verse kruiden, radijsjes, suikermais,quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Superleuk![]()
Ben echt fan van zulke recepten, makkelijk/snel/verse ingrediënten![]()
Daar is ie goed in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja mono duwt zijn "mening" wel echt in je strot af en toe
Meestal is zoiets wel eens leuk ja. Kan je fijn 'discussiëren'.quote:
Ik heb een moestuintje in het klein, met basilicum, rozemarijn, 2x tijm, oregano, bieslook en gras voor de cavia's.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook wel van, wil deze zomer ook een soort moestuintje aanleggen in de tuin, gewoon met verse kruiden, radijsjes, suikermais,
Beetje warm.quote:
Wtf is dat voor nummer dan ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand hier heeft dat nummer in mijn kop gekregen
Van René Stuurmansquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf is dat voor nummer dan ?
Klinkt nog erger dan Tino Martin
Klinkt geweldig.quote:
Ik was misschien sarcastischquote:
Moet wel over een paar weken nieuwe grasrollen halen, ze hebben van de vorige compleet uitgewoondquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een moestuintje in het klein, met basilicum, rozemarijn, 2x tijm, oregano, bieslook en gras voor de cavia's.
Oke, dat kan.quote:
Uitgemergelde beestjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet wel over een paar weken nieuwe grasrollen halen, ze hebben van de vorige compleet uitgewoondHeb gewoon Oostvaardersplassen in mijn tuin
Oke Dre.quote:
Ik heb diarreequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n goed gevoel heb ik bij jullie. Heb het idee dat ik alles aan jullie kwijt kan
Heb het gevoel dat de dag pas net begonnen is eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
Bijna alweer tijd voor lunchGENOT boys. Wat hebben we allemaal voor lekkernijen in de wacht staan?
Same, maar dat is mede ook doordat ik eerst ala Eef Hoos bij iemand op bezoek moestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de dag pas net begonnen is eigenlijk.
Frikandelbroodje met energyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
Bijna alweer tijd voor lunchGENOT boys. Wat hebben we allemaal voor lekkernijen in de wacht staan?
wow manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kleine Leipe Bitches blauw Schijt Chat
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt de basis voor een drukke werkdag
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, héquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey BESTE vriend en GOEDSTE mod Vanillekwark
Welke overname?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie hebben die overname niet lang vol weten te houden he? Dat is wel een tegenvaller
Komt omdat ze hier met zoveel zijn, dan krijg je haantjesgedrag. Vroeger kwam alleen hugecooll hier af en toe kijken als het volledig uit de klauw liep.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, hé
De toekomst zal uitwijzen of dit de juiste weg is die we zijn ingeslagenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ze hier met zoveel zijn, dan krijg je haantjesgedrag. Vroeger kwam alleen hugecooll hier af en toe kijken als het volledig uit de klauw liep.
Je bedoelt dat wij hier een paar keer kwamen posten?quote:
Snap ook niet zo waarom die nerdjes zo hoog van de toren blazen en dan als een nachtkaars weer uitgaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie hebben die overname niet lang vol weten te houden he? Dat is wel een tegenvaller
Volgens mij is de term 'overname' door jullie opgegooid, en niet door onsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij hier een paar keer kwamen posten?Noem je dat vaker een overname als er iemand mee komt praten?
Dat je dat onthoudtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij is de term 'overname' door jullie opgegooid, en niet door ons
Je gaat dus door met het toneelstukquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij hier een paar keer kwamen posten?Noem je dat vaker een overname als er iemand mee komt praten?
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, hé
Veel toneelspelers zijn homoseksueel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Toneelspelen is volgens velen hier een natuurlijke gave van me
Dan zou je wel een goede aanwinst zijn hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Toneelspelen is volgens velen hier een natuurlijke gave van me
Nee ik heb gewoon een gemiddelde hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat je dat onthoudtdie sc betekent echt veel voor jullie he
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Maar goed, ik kan goudenvis slechts mijn voetsporen laten zien.quote:
quote:
Blaast hoog van de toren en heeft op FOK! nog nooit wat gepresteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Maar goed, ik kan goudenvis slechts mijn voetsporen laten zien.
He?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Maar goed, ik kan goudenvis slechts mijn voetsporen laten zien.
Maar een klein gedeelte, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar niet veel homoseksuelen zijn toneelspelers.
Fanteunstischquote:
Maar waarschijnlijk wel een hoger percentage homoseksuelen dan heteroseksuelen. Al is dat slechts een aanname en heb ik geen cijfers om mijn uitspraak te bekrachtigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He?[..]
Maar een klein gedeelte, inderdaad.
Als de bitches die het zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar zou ze zelf alleen gebruiken voor kinderen die toevallig gesliced zijn
Ik denk dat je daar goed zit hoor. Maar inderdaad... de cijfers hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel een hoger percentage homoseksuelen dan heteroseksuelen. Al is dat slechts een aanname en heb ik geen cijfers om mijn uitspraak te bekrachtigen.
Zal de UvA eens bellen of ze nog een rapport hebben liggen ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar goed zit hoor. Maar inderdaad... de cijfers he
Op FOK! iets presterenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blaast hoog van de toren en heeft op FOK! nog nooit wat gepresteerd
Dan durft ie welquote:
Die is voor VKquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Driepink het volgende:
Heb ik al de 'Meeste geliefde KLB mod' prijs gewonnen?
Die prijs bestaat nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Driepink het volgende:
Heb ik al de 'Meeste geliefde KLB mod' prijs gewonnen?
Dit zijn allemaal referenties naar jaren voor jouw tijd. Til je er niet te zwaar aan m'n jongen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op FOK! iets presteren____! Daar nog trots op zijn ook
____![..]
Dan durft ie wel
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal de UvA eens bellen of ze nog een rapport hebben liggen ofzo.
Hier doe ik geen uitspraak overquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Kiid wint alleen 'Grootste FOK!act 2017-2019'
Officieus doe ik al mee met deze show sinds 2009quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan echt super goede afkortingen verzinnen he.
Nietszeggende user, die niemand zich meer zal herinnerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op FOK! iets presteren____! Daar nog trots op zijn ook
____![..]
Dan durft ie wel
Uiteindelijk raken we allemaal in de vergetelheid vriend. Zelfs jij en ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nietszeggende user, die niemand zich meer zal herinneren
Ik ben morgen al vergetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk raken we allemaal in de vergetelheid vriend. Zelfs jij en ik
Ik was altijd meer een RonnieJamesDio kinda guyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar is LCMS eigenlijk. Ik mis die boy soms wel.
echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was altijd meer een RonnieJamesDio kinda guy
Zeker in de top 5, ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben hier wel de bink wat dat betreft ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mijn tijd. Dus jij hebt echt een indrukwekkend lange FOK!carrière.
Twijfelde ik over vandaar dat ik maar top 5 zei.quote:
Wie staan er in je top 3?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Twijfelde ik over vandaar dat ik maar top 5 zei.
Hij blinkt echt uit in de duur van zijn acts. Ik vind het niet sterk neergezet want heel geloofwaardig is het niet allemaal, maar als je dat jarenlang kan volhouden dan ben je een grote spelerquote:
Het enige indrukwekkende aan die act is de duur ervan. Jezelf jarenlang consequent neerzetten als een enorme retard getuigt van doorzettingsvermogen. 2NutZ is daar ook heel goed inquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:21 schreef HPLC het volgende:
ow wacht, nummer 2 natuurlijk. Rozevla houdt het natuurlijk al 12 vol met zijn poepact
ff dimmenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het enige indrukwekkende aan die act is de duur ervan. Jezelf jarenlang consequent neerzetten als een enorme retard getuigt van doorzettingsvermogen. 2NutZ is daar ook heel goed in
Maar de act van Kiid is een stuk gelaagder.
Dimaquote:
Was het maar zo dat ik mij zo neerzette. Helaas ben ik gewoon een retard.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het enige indrukwekkende aan die act is de duur ervan. Jezelf jarenlang consequent neerzetten als een enorme retard getuigt van doorzettingsvermogen. 2NutZ is daar ook heel goed in
Maar de act van Kiid is een stuk gelaagder.
Oef, wat een verdriet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik mij zo neerzette. Helaas ben ik gewoon een retard.
is juist heel fijn. Hoe slimmer en intelligenter hoe lastiger het leven.quote:
Ha Nootmansquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is juist heel fijn. Hoe slimmer en intelligenter hoe lastiger het leven.
Eens. Zie ondergetekende voor een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is juist heel fijn. Hoe slimmer en intelligenter hoe lastiger het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |