Maar waarschijnlijk wel een hoger percentage homoseksuelen dan heteroseksuelen. Al is dat slechts een aanname en heb ik geen cijfers om mijn uitspraak te bekrachtigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He?[..]
Maar een klein gedeelte, inderdaad.
Als de bitches die het zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar zou ze zelf alleen gebruiken voor kinderen die toevallig gesliced zijn
Ik denk dat je daar goed zit hoor. Maar inderdaad... de cijfers hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel een hoger percentage homoseksuelen dan heteroseksuelen. Al is dat slechts een aanname en heb ik geen cijfers om mijn uitspraak te bekrachtigen.
Zal de UvA eens bellen of ze nog een rapport hebben liggen ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar goed zit hoor. Maar inderdaad... de cijfers he
Op FOK! iets presterenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blaast hoog van de toren en heeft op FOK! nog nooit wat gepresteerd
Dan durft ie welquote:
Die is voor VKquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Driepink het volgende:
Heb ik al de 'Meeste geliefde KLB mod' prijs gewonnen?
Die prijs bestaat nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Driepink het volgende:
Heb ik al de 'Meeste geliefde KLB mod' prijs gewonnen?
Dit zijn allemaal referenties naar jaren voor jouw tijd. Til je er niet te zwaar aan m'n jongen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op FOK! iets presteren____! Daar nog trots op zijn ook
____![..]
Dan durft ie wel
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal de UvA eens bellen of ze nog een rapport hebben liggen ofzo.
Hier doe ik geen uitspraak overquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Kiid wint alleen 'Grootste FOK!act 2017-2019'
Officieus doe ik al mee met deze show sinds 2009quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan echt super goede afkortingen verzinnen he.
Nietszeggende user, die niemand zich meer zal herinnerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op FOK! iets presteren____! Daar nog trots op zijn ook
____![..]
Dan durft ie wel
Uiteindelijk raken we allemaal in de vergetelheid vriend. Zelfs jij en ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nietszeggende user, die niemand zich meer zal herinneren
Ik ben morgen al vergetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk raken we allemaal in de vergetelheid vriend. Zelfs jij en ik
Ik was altijd meer een RonnieJamesDio kinda guyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar is LCMS eigenlijk. Ik mis die boy soms wel.
echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was altijd meer een RonnieJamesDio kinda guy
Zeker in de top 5, ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben hier wel de bink wat dat betreft ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mijn tijd. Dus jij hebt echt een indrukwekkend lange FOK!carrière.
Twijfelde ik over vandaar dat ik maar top 5 zei.quote:
Wie staan er in je top 3?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Twijfelde ik over vandaar dat ik maar top 5 zei.
Hij blinkt echt uit in de duur van zijn acts. Ik vind het niet sterk neergezet want heel geloofwaardig is het niet allemaal, maar als je dat jarenlang kan volhouden dan ben je een grote spelerquote:
Het enige indrukwekkende aan die act is de duur ervan. Jezelf jarenlang consequent neerzetten als een enorme retard getuigt van doorzettingsvermogen. 2NutZ is daar ook heel goed inquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:21 schreef HPLC het volgende:
ow wacht, nummer 2 natuurlijk. Rozevla houdt het natuurlijk al 12 vol met zijn poepact
ff dimmenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het enige indrukwekkende aan die act is de duur ervan. Jezelf jarenlang consequent neerzetten als een enorme retard getuigt van doorzettingsvermogen. 2NutZ is daar ook heel goed in
Maar de act van Kiid is een stuk gelaagder.
Dimaquote:
Was het maar zo dat ik mij zo neerzette. Helaas ben ik gewoon een retard.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het enige indrukwekkende aan die act is de duur ervan. Jezelf jarenlang consequent neerzetten als een enorme retard getuigt van doorzettingsvermogen. 2NutZ is daar ook heel goed in
Maar de act van Kiid is een stuk gelaagder.
Oef, wat een verdriet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik mij zo neerzette. Helaas ben ik gewoon een retard.
is juist heel fijn. Hoe slimmer en intelligenter hoe lastiger het leven.quote:
Ha Nootmansquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is juist heel fijn. Hoe slimmer en intelligenter hoe lastiger het leven.
Eens. Zie ondergetekende voor een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is juist heel fijn. Hoe slimmer en intelligenter hoe lastiger het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |