quote:Op maandag 4 maart 2019 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
anker anker anker
mijn vader die heeft kanker
is gwn zo dus slechts een feitelijke constatering
Ja maar echt hoor.. Vandaag ook weer met dat kutweer en dan denk ik mweh zou ze ergens buiten rondlopen?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoopt bijna dat ze dood is. Anders is het zo sad.Zo lang alleen. Lijkt me kut wakker worden.
sterkte dan maarquote:Op maandag 4 maart 2019 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
anker anker anker
mijn vader die heeft kanker
is gwn zo dus slechts een feitelijke constatering
Beetje ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dat is wel een nadeel ja, ik las overigens eerst hahaatjes
Hoop echt dat je duidelijkheid krijgt.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor.. Vandaag ook weer met dat kutweer en dan denk ik mweh zou ze ergens buiten rondlopen?
wat de emo.gif of de feitelijke constatering dat mijn vader kanker heeft middels een ludiek rijmpje?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, blijft deze post staan?
Ben bang van niet.. Zoals met veel katten die vermist raken.quote:
Als ze ergens rondloopt vindt ze vast wel chille plekjes voor de regen enzo hoor. Katten komen soms na maaaanden nog eens aanwaaien dus wel realistisch blijven maar geen hoop verliezenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed na bijna 3 weken heeft nog steeds niemand haar gezien. Mijn hoop is wel een beetje weg.
Ik heb liever niet teveel hoop want dan maak ik mezelf ook gek.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ze ergens rondloopt vindt ze vast wel chille plekjes voor de regen enzo hoor. Katten komen soms na maaaanden nog eens aanwaaien dus wel realistisch blijven maar geen hoop verliezen
Ja. Hou de volgende echt binnen. Die van mij zijn sinds de vermissing gevangen hier.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever niet teveel hoop want dan maak ik mezelf ook gek.
Do normal manquote:
He? Was tegen Am. Maar wel sterkte.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat de emo.gif of de feitelijke constatering dat mijn vader kanker heeft middels een ludiek rijmpje?
Ja de nieuwe kat blijft sowieso een hele tijd binnen. En van de zomer idd moet ik ook even kijken hoe ik het ga doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Hou de volgende echt binnen. Die van mij zijn sinds de vermissing gevangen hier.Kan dat echt niet nog een keer handelen.
Even kijken hoe ik dat van de zomer ga doen alleen.
gelukkig vindt 'ie het zelf grappigquote:
Ohja zie nu pas dat ik de verkeerde quottequote:
Ik ken iemand met leukemie die zelf het hardst lacht bij dit soort opmerkingen.quote:
ja beetje humor erin houden helpt ook wel met copingquote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met leukemie die ook zelf het hardst lacht bij dit soort opmerkingen.
Vindt ie leukofnie?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met leukemie die zelf het hardst lacht bij dit soort opmerkingen.
Ja zo denkt zij er wel over. En ze kan het medicatie onder controle houden maar ze vind het altijd fijn als mensen er een beetje luchtig mee omgaan. 'Ik ben toch ook een kankerlijer' zegt ze dan.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja beetje humor erin houden helpt ook wel met coping
Ja zelfde met m'n vader, die is de grootste droogkloot wat dat betreftquote:Op maandag 4 maart 2019 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo denkt zij er wel over. En ze kan het medicatie onder controle houden maar ze vind het altijd fijn als mensen er een beetje luchtig mee omgaan. 'Ik ben toch ook een kankerlijer' zegt ze dan.
Ja het is allemaal al kut genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zelfde met m'n vader, die is de grootste droogkloot wat dat betreft
Tumor om te lachenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
gelukkig vindt 'ie het zelf grappig[..]
Ohja zie nu pas dat ik de verkeerde quotteaangepast
Ik ken iemand die eerst haar vader is kwijtgeraakt aan kanker en nu is haar moeder bezig met chemo en alles maar lijkt wel aardig afgelopen zaak te zijn. Wat een hel.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Of dat je kind vriend of dus idd vader het krijgt pff. Bad gaan. Benijd jullie niet. De horror.
Hahahaha zit te jank0n.
Ja. En het is er ook opeens en dan vaak al zo lang dat het een kort verhaal wordt. Zelf nog niemand aan verloren gelukkig.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die eerst haar vader is kwijtgeraakt aan kanker en nu is haar moeder bezig met chemo en alles maar lijkt wel aardig afgelopen zaak te zijn. Wat een hel.
Ja is wel echt kut hoor. Zat een tijdje terug nog in de handjes te wrijven dat ik zo'n geluk had dat beide ouders nog kankervrij waren. Had m'n vader het toen gewoon alquote:Op maandag 4 maart 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Of dat je kind vriend of dus idd vader het krijgt pff. Bad gaan. Benijd jullie niet. De horror.
Hahahaha zit te jank0n.
quote:
Ja was de mijnequote:
Het is @Vanillakwarkquote:Op maandag 4 maart 2019 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja was de mijne
Edit: @:vanillekwark
ik hoop dat je le_prof achterna gaat voor het gebruik van dat woordquote:Op maandag 4 maart 2019 23:31 schreef Myrr het volgende:
Echt kappen met roken ben als de dood voor kanker.
neequote:Op maandag 4 maart 2019 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het wel goed gespeld toch?
Waar is die danquote:Op maandag 4 maart 2019 23:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je le_prof achterna gaat voor het gebruik van dat woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |