Ik heb diarreequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n goed gevoel heb ik bij jullie. Heb het idee dat ik alles aan jullie kwijt kan
Heb het gevoel dat de dag pas net begonnen is eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
Bijna alweer tijd voor lunchGENOT boys. Wat hebben we allemaal voor lekkernijen in de wacht staan?
Same, maar dat is mede ook doordat ik eerst ala Eef Hoos bij iemand op bezoek moestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de dag pas net begonnen is eigenlijk.
Frikandelbroodje met energyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
Bijna alweer tijd voor lunchGENOT boys. Wat hebben we allemaal voor lekkernijen in de wacht staan?
wow manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kleine Leipe Bitches blauw Schijt Chat
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt de basis voor een drukke werkdag
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, héquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey BESTE vriend en GOEDSTE mod Vanillekwark
Welke overname?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie hebben die overname niet lang vol weten te houden he? Dat is wel een tegenvaller
Komt omdat ze hier met zoveel zijn, dan krijg je haantjesgedrag. Vroeger kwam alleen hugecooll hier af en toe kijken als het volledig uit de klauw liep.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, hé
De toekomst zal uitwijzen of dit de juiste weg is die we zijn ingeslagenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ze hier met zoveel zijn, dan krijg je haantjesgedrag. Vroeger kwam alleen hugecooll hier af en toe kijken als het volledig uit de klauw liep.
Je bedoelt dat wij hier een paar keer kwamen posten?quote:
Snap ook niet zo waarom die nerdjes zo hoog van de toren blazen en dan als een nachtkaars weer uitgaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie hebben die overname niet lang vol weten te houden he? Dat is wel een tegenvaller
Volgens mij is de term 'overname' door jullie opgegooid, en niet door onsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij hier een paar keer kwamen posten?Noem je dat vaker een overname als er iemand mee komt praten?
Dat je dat onthoudtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij is de term 'overname' door jullie opgegooid, en niet door ons
Je gaat dus door met het toneelstukquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij hier een paar keer kwamen posten?Noem je dat vaker een overname als er iemand mee komt praten?
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, hé
Veel toneelspelers zijn homoseksueel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Toneelspelen is volgens velen hier een natuurlijke gave van me
Dan zou je wel een goede aanwinst zijn hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Toneelspelen is volgens velen hier een natuurlijke gave van me
Nee ik heb gewoon een gemiddelde hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat je dat onthoudtdie sc betekent echt veel voor jullie he
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Maar goed, ik kan goudenvis slechts mijn voetsporen laten zien.quote:
quote:
Blaast hoog van de toren en heeft op FOK! nog nooit wat gepresteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Maar goed, ik kan goudenvis slechts mijn voetsporen laten zien.
He?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Maar goed, ik kan goudenvis slechts mijn voetsporen laten zien.
Maar een klein gedeelte, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar niet veel homoseksuelen zijn toneelspelers.
Fanteunstischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |