Huh dat is vreemd om dit tijdstipquote:
Jij weet heel goed wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh dat is vreemd om dit tijdstip
Ja, de avond is meestal een actievere periode.quote:
Net nog.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens de neiging om iemand dwars door de telefoon of het beeldscherm te trekken ?
Nee, vertel eens meer..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens de neiging om iemand dwars door de telefoon of het beeldscherm te trekken ?
quote:
Kan niet, privacywetquote:
Het wordt me soms te veel, Mono.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je smacht naar mijn dick he. Ik snap dat wel.
Ja, sorry.quote:
Hoiii, ja die is heel goed bevallen, had gister wel een chagerijnige vriend, omdat ik 'alles' had opgegetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is Fem, zou ze omgevallen zijn door de kippensoep van gisteren?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoiii, ja die is heel goed bevallen, had gister wel een chagerijnige vriend, omdat ik 'alles' had opgegetenhad nog een bakje achterin de tweede koelkast verstopt voor vandaag
Ja daar hou ik ook wel van, wil deze zomer ook een soort moestuintje aanleggen in de tuin, gewoon met verse kruiden, radijsjes, suikermais,quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Superleuk![]()
Ben echt fan van zulke recepten, makkelijk/snel/verse ingrediënten![]()
Daar is ie goed in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja mono duwt zijn "mening" wel echt in je strot af en toe
Meestal is zoiets wel eens leuk ja. Kan je fijn 'discussiëren'.quote:
Ik heb een moestuintje in het klein, met basilicum, rozemarijn, 2x tijm, oregano, bieslook en gras voor de cavia's.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook wel van, wil deze zomer ook een soort moestuintje aanleggen in de tuin, gewoon met verse kruiden, radijsjes, suikermais,
Beetje warm.quote:
Wtf is dat voor nummer dan ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand hier heeft dat nummer in mijn kop gekregen
Van René Stuurmansquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf is dat voor nummer dan ?
Klinkt nog erger dan Tino Martin
Klinkt geweldig.quote:
Ik was misschien sarcastischquote:
Moet wel over een paar weken nieuwe grasrollen halen, ze hebben van de vorige compleet uitgewoondquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een moestuintje in het klein, met basilicum, rozemarijn, 2x tijm, oregano, bieslook en gras voor de cavia's.
Oke, dat kan.quote:
Uitgemergelde beestjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet wel over een paar weken nieuwe grasrollen halen, ze hebben van de vorige compleet uitgewoondHeb gewoon Oostvaardersplassen in mijn tuin
Oke Dre.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |