Miracle Planet heette het, geloof ik. Daar ben ik uiteraard nooit geweest. Dat gaat ook elk jaar failliet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben in die tijd ook bij die Planet Nog Wat in Enschede geweest. Dat bestond toen nog maar net, dat werd echt met oude zooi in elkaar gezet.
Tja, zou ik ook niet vrijwillig doen, iig geen 3 dagen lang.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik was 2 keer op een bierfest.. de eerste keer was ergens in midden duitsland vroeg in het seizoen .. er stond een tent op een dorpsplein en het bier was lekker ... lang geleden..
daarna 3 dagen 2009 Munich pfff.. maar wel vermaakt en goed weer
O ja. Bestond uit verschillende hallen in voorbereiding. Kwam ook een indoor-kartbaan, was nog weinig van te zien behalve hele oude tweedehandse en defecte karts en veel oude troep aan onderdelen erbij. Uren zoeken naar één die het deedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Miracle Planet heette het, geloof ik. Daar ben ik uiteraard nooit geweest. Dat gaat ook elk jaar failliet.
Je ziet meteen waar ze wél interesse in heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef mario390 het volgende:
werd wel Joey Tempest zijn![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn drankje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ziet meteen waar ze wél interesse in heeft.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ziet meteen waar ze wél interesse in heeft.
Was laatste weekend, wel het tofste... Ik was met een Turk en Engelsman en er zou nog een Engels vriend van die Engelsman komen.. We vlogen vrijdag vroeg .. spullen in het het hotel kunnen brengen en om 12 uur in het zonnetje aan het bier.. op dat terrein en die vriend kwam later op een vlucht uit Liverpool , maar God ask my how hij wist ons te vinden zonder prioblemen. en dat terwijl we al binnen de grensen van ene tent waren en dat binnenkomen is niet makkelijk ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, zou ik ook niet vrijwillig doen, iig geen 3 dagen lang.
Beter dan die boze oude vrouw toch?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter dan die boze oude vrouw toch?
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja. Bestond uit verschillende hallen in voorbereiding. Kwam ook een indoor-kartbaan, was nog weinig van te zien behalve hele oude tweedehandse en defecte karts en veel oude troep aan onderdelen erbij. Uren zoeken naar één die het deed
Ja, dan zit je even goed op dezelfde golflengte met elkaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Was laatste weekend, wel het tofste... Ik was met een Turk en Engelsman en er zou nog een Engels vriend van die Engelsman komen.. We vlogen vrijdag vroeg .. spullen in het het hotel kunnen brengen en om 12 uur in het zonnetje aan het bier.. op dat terrein en die vriend kwam later op een vlucht uit Liverpool , maar God ask my how hij wist ons te vinden zonder prioblemen. en dat terwijl we al binnen de grensen van ene tent waren en dat binnenkomen is niet makkelijk ..
Kamperen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb daar ooit nog gekampeert tijdens een lang weekend bachelor party of zo was het...
Het waren hele grote hallen. Ik denk dat er 's weekends ook grote feesten waren. Dan werd er wat geluid neergezet en mobiele bars naar binnen gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.Het bestaat nog steeds, maar nu heet het terrein Go Planet Parc / Twente Village. Er zit onder andere een nieuwe e-kartbaan.
Was ook niet vrijwillig ... hoorde bij het uitjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamperen.Vroeger dacht je er helemaal niet over na dat je dan comfort inleverde. Plat, pitten en genieten. Tegenwoordig is 1 denappel onder je matje blijkbaar genoeg om ieders complete vakantie te ruïneren.
tot vorig jaar kampeerde ik nog elke zomer hier op de campongquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamperen.Vroeger dacht je er helemaal niet over na dat je dan comfort inleverde. Plat, pitten en genieten. Tegenwoordig is 1 denappel onder je matje blijkbaar genoeg om ieders complete vakantie te ruïneren.
Ja, dat begreep ik uit 'bachelor party'.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook niet vrijwillig ... hoorde bij het uitje
Wij zijn daarom ook meer van het varen.Dan hoef je geen tent op te zetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest en ken ook niemand die er wel eens naartoe ging/gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het waren hele grote hallen. Ik denk dat er 's weekends ook grote feesten waren. Dan werd er wat geluid neergezet en mobiele bars naar binnen gereden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, mensen kiezen er massaal voor om een bijna compleet ingerichte tent te huren. Dan kan je imo beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef chufi het volgende:
Maar Lucky en een denneappel?? Watskebeurt
Was vroeger... toen kon dat nog wel .. jong en levendigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik uit 'bachelor party'.
Glamping heet dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, mensen kiezen er massaal voor om een bijna compleet ingerichte tent te huren. Dan kan je imo beter thuisblijven.
Stortemelkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef sacha het volgende:
[..]
tot vorig jaar kampeerde ik nog elke zomer hier op de campong
Op wat voor manier? Mijn ouders hadden zo'n de Waard tent. Mij beviel het prima in een stacaravan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef sacha het volgende:
[..]
tot vorig jaar kampeerde ik nog elke zomer hier op de campong
Nee, dat is ook meer iets voor een parallelle samenleving.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest en ken ook niemand die er wel eens naartoe ging/gaat.
Je betaalt voor iets maaar ja ... als er ,,,quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, mensen kiezen er massaal voor om een bijna compleet ingerichte tent te huren. Dan kan je imo beter thuisblijven.
Ja, exact.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vroeger... toen kon dat nog wel .. jong en levendig
in een de Waard tent, samen met Aap, andere wereld daarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Mijn ouders hadden zo'n de Waard tent. Mij beviel het prima in een stacaravan.
Gutenacht mein freund.Joey wie?quote:
Ik kan me alleen Zuid Frankrijk herinneren dat we in een tent zaten .. nou ja .. van de fotos een beetje. verder alles op het jaar daarvoor in Denemarken na in huisjes en zoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Mijn ouders hadden zo'n de Waard tent. Mij beviel het prima in een stacaravan.
tempest van europequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gutenacht mein freund.Joey wie?
TV kijken op vakantie is wel het raarste eigenlijk.Blijf dan gewoon thuis.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Belachelijk. TV, verwarming, compleet gemeubileerd. Wat kom je dan doen.
Dat idee van een parallelle samenlevingen heb ik als ik in de bus stap. Allerlei soorten mensen die ik normaal nooit zie. Ik kom ook niet zoveel in de binnenstad, dus ik verwonder me al snel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is ook meer iets voor een parallelle samenleving.
Final countdown?quote:
autos toch ook niet in principe .. dus ja dan trek je niet ff handmatig zo'n ding het duin over..quote:
Maar tot vorig jaar? Waarom niet meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:22 schreef sacha het volgende:
[..]
in een de Waard tent, samen met Aap, andere wereld daar
Hij voelt zich man?!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar? Waarom niet meer?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:22 schreef sacha het volgende:
[..]
in een de Waard tent, samen met Aap, andere wereld daar
laatste keer was het gewoon te druk, gekkenhuis, lawaai, niet meer leukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar? Waarom niet meer?
Dat is ook mooi om te zien. Ik kijk graag mensen. Het park hier, zeker het gerenoveerde deel, is wat dat betreft ook een succes. Op een mooie dag kijk je daar je ogen uit, alles door elkaar heen. Van grote Pakistaanse families die komen wandelen tot de alcoholisten die prominent in het midden van het park zitten, kleine kinderen er spelend tussendoor, wat toeristen, fietsers die er stapvoets tussendoor slalommen, stelletjes aan de waterkant ... ik hou er van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat idee van een parallelle samenlevingen heb ik als ik in de bus stap. Allerlei soorten mensen die ik normaal nooit zie. Ik kom ook niet zoveel in de binnenstad, dus ik verwonder me al snel.
Na 67 ben ik nooit meer met mn ouders in een tent op vakantie geweest .. 1 keer met een vriend nog zuid frankrijk , en daarna 2 x voor mn studie 1 keer in een geitenkasteel en de andere keer aan de kust onder Benidorm in een mooi dorpjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kamperen is erg tof, maar er zijn regels.
Niks mis mee, zolang je niet tegen beter weten in je tent in een dal zet als er noodweer aan zit te komen en je het niet nodig vond om serieus met de scheerlijnen om te gaan. Wat mijn ouders dus wel deden.
Ik zat prima in mijn Aldi-tent van een kwartje boven op het hellende gedeelte.
Dat is jammer. Ik vind vooral het geluid van het strand en de duinen, flarden geluid waarvan je af en toe een woord verstaat, heel mooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:30 schreef sacha het volgende:
[..]
laatste keer was het gewoon te druk, gekkenhuis, lawaai, niet meer leuk
Ik luister de muziek niet zo.. maar klinkt toch steeds Spaansquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook bij the fiesta in spanie en robert smit
nee cure bedoel ik en billy idolquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik luister de muziek niet zo.. maar klinkt toch steeds Spaans
is er nog hoor, buiten de schoolvakantiesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik vind vooral het geluid van het strand en de duinen, flarden geluid waarvan je af en toe een woord verstaat, heel mooi.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij hadden thuis een caravan. De eerste heette De Kibbelkoets, want we hadden eigenlijk altijd ruzie op vakantie.
Najaar na alle vakanties is ideaal. Zulke fijne vakanties gehad op de eilanden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:37 schreef sacha het volgende:
[..]
is er nog hoor, buiten de schoolvakanties
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:41 schreef chufi het volgende:
1e keer zat ik in de buik van mn moeder en de 2e tevens laatste keer in het Penthouse suite op het duin aldaar ..
Mensen kijken kost mij altijd veel energie. Als ik naar de binnenstad ga of met de bus/trein moet, ben ik daarna altijd redelijk gesloopt. Kennelijk zijn er veel delen van je hersenen actief dan. Zoveel verschillende manieren van leven waarnemen, kan wel een relativerende werking hebben, maar dan moet ik me wel een beetje kunnen ontspannen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook mooi om te zien. Ik kijk graag mensen. Het park hier, zeker het gerenoveerde deel, is wat dat betreft ook een succes. Op een mooie dag kijk je daar je ogen uit, alles door elkaar heen. Van grote Pakistaanse families die komen wandelen tot de alcoholisten die prominent in het midden van het park zitten, kleine kinderen er spelend tussendoor, wat toeristen, fietsers die er stapvoets tussendoor slalommen, stelletjes aan de waterkant ... ik hou er van.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:37 schreef sacha het volgende:
[..]
is er nog hoor, buiten de schoolvakanties
Ja, dat is wel noodzakelijk. Je moet niet met andere dingen in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Mensen kijken kost mij altijd veel energie. Als ik naar de binnenstad ga of met de bus/trein moet, ben ik daarna altijd redelijk gesloopt. Kennelijk zijn er veel delen van je hersenen actief dan. Zoveel verschillende manieren van leven waarnemen, kan wel een relativerende werking hebben, maar dan moet ik me wel een beetje kunnen ontspannen.
Ja alles wordt gelijk massa...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Toerisme wordt overal massaal. Mijn broer ging een tijdje geleden naar Vietnam. Hij post dan z'n hele hebben en houwen aan foto's op Facebook. En dan krijg je reacties als: "Oh, leuk was dat hè? Wij waren er vorige maand." of "Verderop is ook een heel goed restaurantje." of "Heb je die 18-daagse reis?"
herkenbaar dat Facebook gedoequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Toerisme wordt overal massaal. Mijn broer ging een tijdje geleden naar Vietnam. Hij post dan z'n hele hebben en houwen aan foto's op Facebook. En dan krijg je reacties als: "Oh, leuk was dat hè? Wij waren er vorige maand." of "Verderop is ook een heel goed restaurantje." of "Heb je die 18-daagse reis?"
Vondelpark zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook mooi om te zien. Ik kijk graag mensen. Het park hier, zeker het gerenoveerde deel, is wat dat betreft ook een succes. Op een mooie dag kijk je daar je ogen uit, alles door elkaar heen. Van grote Pakistaanse families die komen wandelen tot de alcoholisten die prominent in het midden van het park zitten, kleine kinderen er spelend tussendoor, wat toeristen, fietsers die er stapvoets tussendoor slalommen, stelletjes aan de waterkant ... ik hou er van.
Wordt er nu inmiddels wel genoeg bevoorraad in de supers ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:49 schreef sacha het volgende:
[..]
herkenbaar dat Facebook gedoe![]()
hier bestaat ondertussen geen echt seizoen meer, elk weekend druk
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
80's fest samen met een 70 wordt dat pas leuk
dat was nuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
80's fest samen met een 70 wordt dat pas leuk
alleen in de vakantiesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt er nu inmiddels wel genoeg bevoorraad in de supers ?
In Amsterdam hebben we nog wel eventjes pauze. Dit jaar was het van tweede week januari t/m derde week februari. Vanmiddag waren het weer flinke optochten van toeristenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:49 schreef sacha het volgende:
[..]
herkenbaar dat Facebook gedoe![]()
hier bestaat ondertussen geen echt seizoen meer, elk weekend druk
welk jaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef chufi het volgende:
Maar toen woonde Sas nog niet eens in Adam 2 vermoed ik ...
Brexit zal het er niet rustiger op maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben we nog wel eventjes pauze. Dit jaar was het van tweede week januari t/m derde week februari. Vanmiddag waren het weer flinke optochten van toeristen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |